uz
Feedback
Blockunity ™

Blockunity ™

Kanalga Telegram’da o‘tish

آکادمی Blockunity® ‼️به پیام های پین 📌 شده توجه کنید‼️ در این کانال دیدگاه شخصی نسبت اشتراک گذاشته می‌شود و توصیه مالی نیست. Founder: @Yasharsaljoughi ⚜️فعالیت آکادمی در حوزه امنیت بلاکچین ، فاندامنتال مارکت و تکنیکال بازار هست. ⚜️ Copyrights ©

Ko'proq ko'rsatish
3 577
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-17 kunlar
-6230 kunlar
Postlar arxiv
برام جالبه که اسرائیل امار جنگی رو ارائه میده ولی ج.ا تا الان اماری نداده و همچنان دارند روی F16 و F35 و باقی مانور میدند که ما زدیم و فلان. نه مشخصه چقدر دقیق کشته داشتند که فقط گفته شده قرارگاه ثارالله بالای ۴۰۰نفر دفن شدند و جنازه هارو با وانت و کامیون جابجا میکردن!! این بحث خارج از موضوع کانال بود ولی برام جالب بود که یک کشور که عده ای اسمش دیکتاتوری و ترویستی و بچه کشی گذاشتن میاد اینجوری شفاف سازی میکنه ولی حکومت عدل علی داره از خلبان زن اسرائیلی ۱۰ روزه اعتراف میگیره.

تصحیح: ۳۶ برخورد. این امار توسط یک رسانه مستقل تهیه شده که جانب دارانه نبوده. توی گزارش اسرائیل گفته شده ۵۰۰ موشک لانچ شدا درحالی که ۶۳۱ عدد ثبت شده.

بر اساس ساعت بندی. روز اخر فقط ۱ موشک!
بر اساس ساعت بندی. روز اخر فقط ۱ موشک!

پست کاملا بی ربط. فکر کنم دیروز بود که اسرائیل گزارش جنگ رو به صورت عمومی منتشر کرد. بخشی از این گزارش جالب بود. ۱۲ روز جنگ و
پست کاملا بی ربط. فکر کنم دیروز بود که اسرائیل گزارش جنگ رو به صورت عمومی منتشر کرد. بخشی از این گزارش جالب بود. ۱۲ روز جنگ و ۱۱ روز شلیک موشک. تعداد ۶۳۱ عدد موشک از ج.ا به اسراییل شلیک شد که فقط ۳۵ عدد مورد اصابت قرار گرفت.

#btc #eth #sol #ton #xrp #bnb #apt #sui #doge آپدیت مارکت و بررسی شرایط مارکت. نگاهی به ETF توضیحی درباره لایو یوتوب. ‼️دوستان دیدگاه ها نظر شخصی هست و خودتون بررسی انجام بدید برای نقطه ورود یا خروج و مدیریت سرمایه‼️ DYOR 💠Blockunity

یک‌ساعت دیگه لایو تحلیلی داریم

مرسی از رفیق مشدی یوم برای این توضیح مختصر
+1
مرسی از رفیق مشدی یوم برای این توضیح مختصر

درود، موضوعی که این یکی دو روز بهش خیلی داره پرداخته میشه بحث کاهش هش ریت بیتکوین به واسطه قطعی برق در ایران هست. این موضوع کاملا اشتباه هست. درصدی که مشخص کردند نسبت به واقعیت خیلی زیاد هست و سهم هش ریت در ایران نزدیک به یک درصد میتونه باشه. از طرف دیگه به طور منطقی بخوایم نگاهش کنیم سیستمی که حکومت میکنه میتونه برای مزارع استخراج بیتکوین اش برق اختصاصی داشته باشه و قطعی برق هیچ صدمه ای به درامد اش نزنه! از طرف دیگه استخر هایی که کار ماینینگ انجام میدند اکثرا KYC دارند و اونایی که ندارند جز همون دسته زیر ۱ درصد میشند. پس شایعاتی که توسط یک سری افراد داره پخش میشه رو به سادگی قبول نکنید. قطعی برق در ایران ارتباط های دیگه داره و هش ریت بیتکوین هم وابستگی های دیگه ای هم داره. #btc

#overview نگاهی اجمالی به مارکت امروز 💠Blockunity
#overview نگاهی اجمالی به مارکت امروز 💠Blockunity

تو شرایطی که صرافی داخلی بسته اس بانکا داغون مملکت رو هوا مارکت جذابیتی نداره تحلیل کنیم وقتی نمیشه خرید؟ فایده اش چیه. صبوری میکنیم. اونی که میتونه بخره یادش باشه مارکت همیشه قرمز نمیمونه. اخرین تحلیل هنوز پارجاس سناریو ۹۵ هم هنوز هست. به امید آزادی ایران پایان شب سیاهی #MIGA

برای ارتباط از botim استفاده کنید، مثل imo یه جورایی

دوستان متاسفانه ج.ا داره روی اپلیکیشن های داخلی مثل "بله" مانور میده تا خارج نشین ها و داخلی ها برای ارتباط باهم بهش متصل بشند. دقت کنید این اپ از نظر رمزنگاری سطح بسیار پایینی هست و پیام های شما شنود خواهد شد و دسترسی های اپ هم میتونه اطلاعات شمارو جمع اوری کنه. به هیچ عنوان از این اپ استفاده نکنید و باقی اپ های بومی.

علیرضا مستوفی اصلاح طلب: مملکت خودشه ، مردم خودش رو کشته، نسل کشی نکرده!! من فقط آبان رو مثال میزنم، ۳ روز حداقل ۱۵۰۰نفر کشته نسل کشی نیست؟ این کثافت ها طرفدار های جمهوری اسلامی هستند. نه به جنگ هم سر میدن. مملکت خودشه بزار بکشه و تجاوز کنه و غارت کنه.

به هیچ عنوان روی لینکی کلیک‌ نکنید چه توسط sms اومده باشه یا ایمیل برای بازپرداختی وجه هک یا هرچیز دیگه مربوط به صرافی.

دوستانی که سامسونگ دارند و دوس دارند ببینند که براشون اعلان اومده یا نه این مسیر رو برند: Setting-> notification-> Advanced settings -> notification history اینجا میتونید اپ نوبیتکس رو پیدا کنید و ببینید براتون اعلان اومده یا نه.

گروه گنجشک درنده که وابسته به اسرائیل هست ، ۲۴ ساعت قبل از هک به کاربر ها اعلام کرده بود که پول هاتون رو از صرافی خارج کنید.
گروه گنجشک درنده که وابسته به اسرائیل هست ، ۲۴ ساعت قبل از هک به کاربر ها اعلام کرده بود که پول هاتون رو از صرافی خارج کنید.

برای هزارمین بار تو هر صرافی پول دارید خارج کنید

Repost from وب آموز
⭕️ حمله به دارایی مردم در صرافی #نوبیتکس هنوز تموم نشده و موج جدید 8 دقیقه پیش اتفاق افتاد. موجودی کیف پول هکر ها: $48,665,33
⭕️ حمله به دارایی مردم در صرافی #نوبیتکس هنوز تموم نشده و موج جدید 8 دقیقه پیش اتفاق افتاد. موجودی کیف پول هکر ها: $48,665,335 🆔 @Webamoozir

قصد هکر مقابله با سپاه پاسداران بوده و ادرس ولتی هم که برداشت شده اشاره به این موضوع هم داره. حدس من اینکه چون دیتابیس کامل هک شده میتونند تفکیک کنند و پول مردم عادی رو بر گردونند. این هک توسط گروه ایرانی گنجشک درنده صورت گرفته. این گروه دیروز هم درگاه های بانکی رو هک کرده بودند.

خبر بسیار بد صرافی نوبیتکس هک شده و بیش از ۴۷ میلیون دلار پول ازش به ولت هکر برداشت شده. امیدوارم این هکر پول هارو برگردونه به ملت.