Blockunity ™
Kanalga Telegram’da o‘tish
آکادمی Blockunity® ‼️به پیام های پین 📌 شده توجه کنید‼️ در این کانال دیدگاه شخصی نسبت اشتراک گذاشته میشود و توصیه مالی نیست. Founder: @Yasharsaljoughi ⚜️فعالیت آکادمی در حوزه امنیت بلاکچین ، فاندامنتال مارکت و تکنیکال بازار هست. ⚜️ Copyrights ©
Ko'proq ko'rsatish3 568
Obunachilar
-224 soatlar
-67 kunlar
-4630 kunlar
Postlar arxiv
3 567
#اسکم #کلاهبرداری #trump #djt
احتمالا خبری مبنی بر اینکه ترامپ قراره توکن خودش رو درست کنه بر بستر سولانا شنیدید!
فقط خواستم بگم فردی بر اساس همین خبر بیش از ۳۰۰هزار دلار از این ارز رو خریده و بعد از چند ساعت فروخته به ارزش ۶۰۰دلار!
بیش از ۳۰۰هزار دلار ضرر.
روی خبر یا فاد فعالیت نکنید.
💠Blockunity
3 567
#اسکم #دامپ_پامپ
#vopo
#امید_اورجی
اینفلوعنسر امید اورجی داخل اینستاگرام و تلگرام درحال تبلیغ توکن کلاهبرداری هست به اسم VOPO کوین بر بستر bep20.
از خرید این توکن خودداری کنید و اطلاع رسانی کنید.
💠Blockunity
3 567
#نظر_شخصی
نظر نامحبوب
اگر فورک کاردانو باعث غیرمتمرکز شدن ۱۰۰درصد اش بشه ، میرم سمتش.
3 567
#امنیت #کلاهبرداری
تاکید دوباره هر پیامی مبنی بر این یا تشویق به سرمایه گذاری یا عضو شدن داخل کانال سیگنال نامعتبر هست و مستقیم بلاک کنید.
3 567
#hmstr
طبق این توکونومیک
دوبخش مهم داریم
Airdrop:100 M
Community incentive:7,600 M
تعداد کل کاربر ها طبق ادعای پروژه ۱۵۰میلیون نفر.
بخش ایردراپ در ۵ دوره باز میشه که ۲۰ درصد در زمان لانچ و ۸۰ درصد باقی در ۴ دوره باز میشه.
تخمین مارکت طبق دید خود پروژه:
۲۰۰میلیون دلار ارزش کل پروژه هست.
با توجه به این ارزش گذاری هر توکن مساوی میشه با ۰.۰۰۲ دلار.
طبق این توکونومیک مثل ناتکوین قرار بر تبدیل امتیاز هست!:
1:1000 یا 1:10000
اما!
ما بهترین حالت رو قرار میدیم.
۷میلیارد و ۷۰۰میلیون توکن داریم (جمع ایردراپ و کامیونیتی )
قراره بین ۱۵۰میلیون کاربر پخش بشه
هر کاربر کمترین تعدادی که میگیره ۵۱ عدد هست.
ما مارکت کپ اش رو ۱ میلیارد دلار در نظر هم بگیریم هر توکن میشه ۱۰سنت
یعنی 51×0.1 که میشه ۵ دلار!
اینکه چطور قراره پخش بشه و چه چیز های معیار هست به کنار ولی پیش زمینه ذهنی رو بزارید روی ۱ سنت.
سوال:
چرا قیمت الان ۱۸سنته!؟
در pre market قیمت رو فروشنده مشخص میکنه و چون تازه باز شده مثل ناتکوین نوسان زیادی داره
ناتکوین در pre market تا ۲ دلار هم معامله شده ولی دلیل نبود که ۲ دلار قیمت بخوره!
کل تعداد توکن هاش ۱۰میلیارد هست که در زمان لانچ ۹۵۰میلیون عدد آزاد میشه.
از اون ۹۵۰ میلیون عدد ۲۰میلیون ایردراپ هست!
یعنی چیزی که کاربر تا الان به دست اورده در زمان لانچ امکان فروش نداره.
۷میلیارد و ۶۰۰ عدد توکن طبق وایت پیپر در ۲۵ بخش آزاد سازی میشه که تاریخ اش مشخص نیست.
با توجه به آزاد سازی ۹۵۰ میلیون عدد توکن
اگر در زمان لانچ ۱میلیارد مارکت کپ بگیره قیمت اش میشه حدودا ۱ دلار!
ولی تاکیید میکنم این قیمت برای ۹۵۰ میلیون عدد توکن در گردش هست نه ۷میلیارد و ۶۰۰عدد !
3 567
امیدوارم اگر لانگ داشته بودید استاپ گذاشته بودید که لیکویید نشده باشید.
حتما استاپ رو رعایت کنید
3 567
#آگاهی
دوستان صرافی معیار معتبر بودن توکن یا ارز براتون نباشه!!
صرافی ها یا داخل اون ارز سهیم هستند که لیست میکنند یا هزینه ای بابت لیست کردن اش میگیرند.
صرافی های رده بالا و تاپ هر ارزی رو لیست نمیکنند و یک سری فیلتر دارند ولی صرافی های دسته پایین مثل coinex , mexc , Lbank, hitbtc,xt و غیره با دریافت پول از پروژه لیست میکنند و هر کدوم قیمت متفاوتی دارند!
پس معیار بررسی توکن و اعتبار رو روی صرافی نذارید.
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
