یه مشت کصخل | Bunch of Retards
Kanalga Telegram’da o‘tish
ما اینجا کسمادر مسلمون و خایه مال نظام میذاریم بوست کردن چنل یادتون نره https://t.me/boost/Redtard
Ko'proq ko'rsatish3 231
Obunachilar
-124 soatlar
+577 kunlar
+19630 kunlar
Postlar arxiv
درود؛
کصمادرت اگه تو این وضع نت وصل میشی تا بیای از جاعش حمایت کنی و اسمشو بذاری وطنپرستی.
نمیدونم هنوزم لینک کارزار برا قطعی اینترنت میفرستن یا نه ولی هر کی فرستاد یه "کسمادرت" بهش حواله کنید
خامه که جسد بچه های مردم رو ازشون دریغ میکردی همه عمر
دیدی که چگونه گور نگرفتت مادرجنده؟
Repost from HateLamiC
و در نهایت
امروز ما میتوانیم بگوییم رهبر شیعیان جهان علی خامنه ای حتی در چهلم خودش هم دفن نشد.
"هر مشکلیم باشه خودمون حلش میکنیم" مادرجنده ها وقتی صد هزار نفر میمیره میشن "چرا رضا پهلوی فراخوان داد؟" یعنی انقدر حرومزاده و ولدزنا هستن که قبول نمیکنن جاعش مقصر اصلی کشتار مردمه نه فراخوان پهلوی
Repost from V2boxnet | Proxy
پ.ن : خیلیا خواستن ایرانو بگیرن که آرزوشو تک به تک به گور بردن و خواهند برد ؛ مشتی ما خاک میخوریم ولی خاک نمیدیم هر مشکلیم باشه تو خودمون حلش میکنیم
بله مشاهده کنید مادرجندگی یه چنل پروکسی کانفیگ وطعن پرست دوازده روزه رو که تو این وضعیت هم گوه میخوره و بی خایه پستایی که به پهلوی فحش داده بود و میگفت سلطنتی از عرزشی بدتره رو پاک کرد
https://t.me/V2boxnet/1733
I wonder how "thank God I'm Muslim" fags on Epstein posts will react to this one?
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
