uz
Feedback
یه مشت کصخل | Bunch of Retards

یه مشت کصخل | Bunch of Retards

Kanalga Telegram’da o‘tish

ما اینجا کسمادر مسلمون و خایه مال نظام میذاریم بوست کردن چنل یادتون نره https://t.me/boost/Redtard

Ko'proq ko'rsatish
3 231
Obunachilar
-124 soatlar
+577 kunlar
+19630 kunlar
Postlar arxiv
درود؛ کصمادرت اگه تو این وضع نت وصل میشی تا بیای از جاعش حمایت کنی و اسمشو بذاری وطن‌پرستی.

نمیدونم هنوزم لینک کارزار برا قطعی اینترنت میفرستن یا نه ولی هر کی فرستاد یه "کسمادرت" بهش حواله کنید

پالسطین
پالسطین

چهلم‌ براش گرفتن، ولی هنوز دفنش نکردن.

خامه که جسد بچه های مردم رو ازشون دریغ میکردی همه عمر دیدی که چگونه گور نگرفتت مادرجنده؟

Repost from HateLamiC
و در نهایت امروز ما میتوانیم بگوییم رهبر شیعیان جهان علی خامنه ای حتی در چهلم خودش هم دفن نشد.

"هر مشکلیم باشه خودمون حلش میکنیم" مادرجنده ها وقتی صد هزار نفر میمیره میشن "چرا رضا پهلوی فراخوان داد؟" یعنی انقدر حرومزاده و ولدزنا هستن که قبول نمیکنن جاعش مقصر اصلی کشتار مردمه نه فراخوان پهلوی

Repost from V2boxnet | Proxy
پ.ن : خیلیا خواستن ایرانو بگیرن که آرزوشو تک به تک به گور بردن و خواهند برد ؛ مشتی ما خاک میخوریم ولی خاک نمیدیم هر مشکلیم باشه تو خودمون حلش میکنیم

sticker.webp0.09 KB

بله مشاهده کنید مادرجندگی یه چنل پروکسی کانفیگ وط‌عن پرست دوازده روزه رو که تو این وضعیت هم گوه میخوره و بی خایه پستایی که به پهلوی فحش داده بود و می‌گفت سلطنتی از عرزشی بدتره رو پاک کرد https://t.me/V2boxnet/1733

چهلم یه مادرجنده ای که تو سوراخ موش قایم میشد رو تبریک میگم

Which one? Redpill: NVKE Bluepill: regime change
Anonymous voting

I wonder how "thank God I'm Muslim" fags on Epstein posts will react to this one?
I wonder how "thank God I'm Muslim" fags on Epstein posts will react to this one?