uz
Feedback
Crypto trading w/Amir

Crypto trading w/Amir

Kanalga Telegram’da o‘tish

In blockchain we trust.

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali Crypto trading w/Amir analitikasi

Crypto trading w/Amir (@amircryptotr) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 14 842 obunachidan iborat bo'lib, Kriptovalyutalar toifasida 7 552-o'rinni va Eron mintaqasida 21 841-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 14 842 obunachiga ega bo‘ldi.

26 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni 63 ga, so‘nggi 24 soatda esa 13 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 45.95% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 28.91% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 6 820 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 4 291 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 92 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent مارکت, کندل, بیتکوین, دالیو, بسته kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
In blockchain we trust.

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 27 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Kriptovalyutalar toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

14 842
Obunachilar
+1324 soatlar
+497 kunlar
+6330 kunlar
Postlar arxiv
If you have listed NFTs on Opensea then you have to migrate your listings (No gas fees) between 19th Feb 01:30 am IST to 26th
If you have listed NFTs on Opensea then you have to migrate your listings (No gas fees) between 19th Feb 01:30 am IST to 26th Feb 00:30 am IST https://twitter.com/opensea/status/1494085848995827714

در مواجهه با هر پدیده‌ی جدیدی، دو دسته آدم وجود دارن: ۱. اونایی که سعی می‌کنن اون پدیده رو درک کنند. نقاط ضعف و قدرتش رو بشناسند و نقدش کنند. ۲. اونایی که در سطحی‌ترین حالت ممکن یه برچسب اسکم/پولشویی/فلان بهش میچسبونن. مشکل اینه دسته دوم پرحرف‌تر هم هستن! #NFT

🚨🚨🚨صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ هم به جمع تحریم کنندگان ایران پیوست و از ماه March خدماتی بهشون نمی‌ده!! حواستون به دارایی خ
🚨🚨🚨صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ هم به جمع تحریم کنندگان ایران پیوست و از ماه March خدماتی بهشون نمی‌ده!! حواستون به دارایی خودتون و IP باشه! عکس از صفحه نبی سروی @GrizzlyBTCloverr

استراتژی: اگر روی سطوح 32k-37k خریدی داشتید،یا از قبل خریدی داشتید و قصد فروش با کمترین ضرر و ریسک رو دارید، بین ۵۰ تا ۶۰ درصدش رو میتونید همین حدود 45k خالی کنید هر چقدرش هم موند حدود 48k-50k نقد کنید. اگر بالای 51k تثبیت شد میتونید دوباره خریدهای میان مدت با هدف تارگت های بالای بیتکوین (شاید ATH) انجام بدید. توضیح: این فقط یک پیشنهاده. نهایتا خودتون تصمیم گیرنده برای مدیریت سرمایتون هستید. #DYOR @amircryptothoughts

همیشه دوست دارم تحلیل های ریزشی که میدم fail بشه. امیدوارم این سطوحی که گفتم رو بیتکوین با قدرت رد کنه (45-46 و 51) تا شاید بتونیم ATH جدید داشته باشیم! 😁

‏برای صعود پایدار چی خوبه؟ اینکه حتی با دیدن کندل های سبز بزرگ و مومنتوم خوب هنوز ترس ریزش توی احساسات ریتیلرها و سرمایه گذارها قوی‌تر باشه (همون نکنه پولبک باشه خودمون!) البته شرط لازم هست، و نه شرط کافی! ‎#BTC @amircryptothoughts

اینو یادتون نره!

چالش جدی بیتکوین تست سطح ۴۱-۴۳ هست!

از اونجایی که در شرایط بازار نزولی احساسات بر منطق غالب میشه، قبل از اینکه خیلی امیدوار بشید بهتون بگم که گفته های بالا فقط یک تحلیله و با اینکه نظر من اینه، ولی هیچ تحلیلی 100% نیست! پس جانب احتیاط رو در همه حال رعایت کنید. #DYOR

#BTC برای ماه فوریه انتظار 48K-51K رو دارم! @amircryptothoughts

4) شاخص های سنتیمنت و دید معامله گرها. خودم در این زمینه تخصص ندارم ولی پیگیر تحلیلهای دوستانی که در این زمینه ها تحلیل میکنند هستم و از نتایجشون در گرفتن دید کلی مارکت استفاده میکنم. ولی بطور کلی اینکه buy the dip انجام نمیشه و ترس هنوز در بازار موج میزنه برای من سیگنال صعودیه! @amircryptothoughts

3) تخمین دقیق دو فاز از سه فاز تحلیل زمانی که در 11 ژانویه داشتیم. ✅ ادامه داشتن ریزش از زمان ارائه تحلیل ✅ پیوت 22 ژانویه ⁉️
3) تخمین دقیق دو فاز از سه فاز تحلیل زمانی که در 11 ژانویه داشتیم. ✅ ادامه داشتن ریزش از زمان ارائه تحلیل ✅ پیوت 22 ژانویه ⁉️ افزایش سرعت رشد قیمت بعد از 2 فِوریه (در فاز آخر تحلیل زمانی 4 حالت مختلف میتونه رخ بده. در حال حاضر این حالت محتمل ترینه) @amircryptothoughts

2) شکسته شدن روند بلند مدت RSI @amircryptothoughts
2) شکسته شدن روند بلند مدت RSI @amircryptothoughts

چرا 32k رو کف میان مدت میدونم؟ #مهم 1)برخورد با MA100-W و واکنش کندل هفتگی @amircryptothoughts
چرا 32k رو کف میان مدت میدونم؟ #مهم 1)برخورد با MA100-W و واکنش کندل هفتگی @amircryptothoughts

فلور پرایس کالکشن های NFT در حال ریزشه! از نظر همبستگی منفی احتمال رشد مارکت وجود داره (بدون در نظر گرفتن استاپ هانتینگ ها و نوسانات مقطعی کوتاه مدت) #DYOR @amircryptothoughts

🔸️این رشته توییت رو تا آخر بخونید! دادن دسترسی به اسمارت کانترکت ها خطرناکتر از اون چیزی میتونه باشه که فکر میکنید. در شرایطی حتی برای والت های سخت‌افزاری که به متامسک متصل میکنید و دسترسی اسمارت کانترکت بهشون میدید، میتونن بدون اجازه شما به والتتون و داراییهاتون دست پیدا کنن. امنیت خودتون رو جدی بگیرید! https://twitter.com/HerBelovedHog/status/1488457934560448517?t=wv7Z3Y5Tjoxk7QCAoRCDwQ&s=19 @amircryptothoughts

Crypto trading w/Amir - Telegram kanali @amircryptotr statistikasi va tahlili