uz
Feedback
Gitme...💚

Gitme...💚

Kanalga Telegram’da o‘tish

•gitme ✔️ •İletişim:@vartolu1

Ko'proq ko'rsatish
1 880
Obunachilar
+124 soatlar
+27 kunlar
+1730 kunlar
Postlar arxiv
‏داشتم فکر میکردم؛ یک رابطه رو چه چیزی زنده نگه میداره؟ و فکر کردم صحبت کردن صحبت کردن یعنی صادقانه؛ از حالت کارات و ترسات صحبت کنی و اینجاست که میتونی ببینی آدمیکه کنارته چقدر میتونه همراهت باشه یا به مرزهای تنهاییت نفوذ میکنه.

خیلی از ما يه عالمه پتانسيل عشق ورزيدن ، مراقبت كردن ، حرفای رمانتيک زدن و كنار هم زندگى ساختن درونمون انباشته شده كه مخاطب لايقى براش پيدا نمى كنيم و مى ترسيم تا ابد هم پيدا نكنيم…

نور امیدم تویی💚

. به جای «صبح بخیر» براش بنویسید : «صبح و خورشید بهانه‌اند! تو تنها دلیل چشم‌های بیدار منی؛ روزت بخیر! چشمانت بخیر!» نوتیف پیامتونو ببینه روزش خیلی قشنگ بخیر میشه:)

🤣😁

اینکه نمی‌تونم کسیو دوست داشته باشم بهترین بلاییه که سرم اومده.

♨️» Yeni

Karar Verdim-Dedublüman&Göksel.mp34.08 MB

اما من بيشترين ضربان قلبمو موقع قشنگترين اشتباهم داشتم...

من برات صبر میکنم💚

Hayatı sevmeye çalışınca param bitiyo

photo content

شب بخیر

Karlı Bahar-Ata Alanaş.mp32.58 MB

دلم میخواد یکیو انقد دوست داشته باشم که مطمئن باشم همیشه میتونم رو بودنش حساب کنم.

بعضیامون خیلی زود پخته شدیم چون زندگی بدترین رویِ دنیارو تو سن کم بهمون نشون داد.

من همیشه همون رفیقی هستم که اگه دست جمعی بریم بیرون و یه نفر بایسته که بند کفشش رو ببنده منتظرش می‌مونم تا باهم بریم و از گروه عقب نیفته، اما خودم باید بدو بدو راه بیفتم تا بهشون برسم.

این موزیک قمیشی هیچ وقت تکراری نمیشه💚

از دست ندین

من که یه کارت دارم🫣