uz
Feedback
Gitme...💚

Gitme...💚

Kanalga Telegram’da o‘tish

•gitme ✔️ •İletişim:@vartolu1

Ko'proq ko'rsatish
1 882
Obunachilar
-124 soatlar
+57 kunlar
+1830 kunlar
Postlar arxiv
آدم‌ها به سه شکل وارد زندگی‌مون می‌شن: برای یک عمر، برای یک فصل، برای یک درس.

من آدمی نیستم که زود بیخیال بشم، ولی اگه بیخیال بشم دیگه هیچ چیز باعث نمیشه مثل قبل بشم.

انگار بیگانه‌ام با تمام خوشی‌های جهان.

واقعا که فقط ۳ لایک بد میگین چرا فعالیت نمیکنین

‏بعداً؟ بعدا دیگه دلم باهات صاف نمی‌شه بعداً؟ بعدا دیگه منتظرت نیستم بعداً؟ بعدا هر کدوممون یه سر دنیاییم بعداً؟ بعدا دیگه ذوق ندارم بعداً؟ بعدا که دیگه ‌کیف نمی‌ده بعداً؟ بعدا دیگه پروانه‌ها مُردن، بعداً؟ بعدا دیگه دوست ندارم.

و کسی هم شنیده باشه..!

بینظیره فکر نکنم کسی باشه که از اهنگ خوشش نیاد از دست ندین 👌🏻

Çavên Sêhrbaz-Güney Akgül.mp33.83 MB

می‌گفت انقدر به غم عادت کردی که خوشحالی دلتو می‌زنه.

سلام برکسانی که وقتی از زندگی دست کشیده بودیم، بی‌منت برای ما صبر کردند که دوباره به زندگی برگردیم.

من واقعا تو نشون دادن احساساتم به دیگران عاجزم پس اگه حتی یبار حس کردی دارم بهت علاقه نشون میدم بدون دوست داشتنت به گوشت و پوست و استخونم رسیده.

مدت هاست از آدم های سمی فاصله گرفته‌ام، سمی از نظر من یعنی: دروغگو، نمک نشناس، بی معرفت، دورو و پرحاشیه...

سکوت آدما رو جدی بگیرید... دوستی که دیگه ازتون ناراحت نمیشه؛ آدمی که دیگه نگرانتون نمیشه؛ فرزندی که دیگه با خانواده حرف نمیزنه اونا دارن شما رو ترک میکنن.

تو که بهتر از هرکی میدونی که بارون پاییز میسوزونه دل آدمارو! کد179

‏هوای خودتون رو داشته باشید دیر اعتماد کنید زود وابسته نشید ورزش کنید و هر چیزی که تموم شده رو رها کنید در نهایت زندگی همیشه جلو میره حتی اگه شما گیر کنید.

sana hasret sana özlem duyar canım Gizli Gizli🌱

“Bazen birinden vazgeçmek kendini kazanmaktır..”

‏یکی از چیزایی که هیچوقت نمی‌تونم قبول کنم ترجیح دادن دیگران به منه. یعنی شما یک‌بار بقیه رو به من ترجیح بدی من تا ابد تنهایی رو بهت ترجیح میدم.

یه چیزایی نمی‌شه دیگه. ما هم ولش کردیم گذاشتیم که نشه. شاید بعدا شد یا شاید به جاش یه چیزای دیگه‌ای شد. نمی‌دونم. ولی کاش می‌شد.

İyi bak kendine on canda benimde canım var..