uz
Feedback
- Par3a

- Par3a

Kanalga Telegram’da o‘tish

^ 🎸 ~ Start : 1402/03/03 - Pv : @Przsa - Page : Prsamli - Unknown : https://t.me/Przsabot

Ko'proq ko'rsatish
379
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
+27 kunlar
+1430 kunlar
Postlar arxiv
گریه کن برام،نوبتته الان😅.

قشنگه🤌🔥

Repost from N/a
سخت ترین دراگ...🪼
sing:Amir♪ cover:shabdar☘️

مهراد🤌🔥

منم و قلبی که بی کس و کاره😅..Talkhi ( Cover ) Part 2
🎙 T.me/Mehrraadam1

🎸 Pas Man Chi ?

اقا به بهه

Repost from N/a
Ovozli xabar00:12

دمتون گرم رفقا 🫶

چقدر قشنگههه✨

Repost from N/a
🔥🔥

Repost from N/a
:)) خیلی خوبه.... ✨

با این وضعیت حمایتا فک کنم پاکش کنم بهتره

غم

البته الان که محرمه کاسه کوزه مونو جمع می‌کنن خودمونم به گا میریم

داداش وسط میدون عدالت بساط کنم بیشتر از اینجا دیده میشه کارم😂

پایه ایی؟

اینجا دیگه جای موندن نیست نظرتونه همه باهم پاک کنیم جمع کنیم بریم😂

کاشکی با خواهش من دوباره راضی میشد کاشکی اون نامه آخر اصلا باز نمیشد...