13
Kanalga Telegram’da o‘tish
بگو تو https://telegram.me/TeIeCommentBot?start=sc-408928-WUvaaw
Ko'proq ko'rsatish1 117
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-27 kunlar
-930 kunlar
Postlar arxiv
1 119
Repost from N/a
حس میکنم از یه سنی به بعد دیگه حوصله گرفتن وایب منفی از آدمای دورتو نداری، دیگه به این فک نمیکنی رفیقمه کلی خاطره داریم، یا حتی بهش احتیاج دارم فلان جا، انگاری ظرفیت ملاحظه کردنت پر شده، بدون توضیح کنار میذاری و عموما میشی آدم بده، ولی اکی عه .
1 119
یه سکوتیم هست، مال بعد از شنیدن یه سری از حرفاییه که نباید میشنیدی، حس عجیبیه، بیرونش سکوته ولی از درونت هی صدای شکستن میاد و تو هیچ راهی جز لبخند زدن نداری.
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
