𝖡𝖾𝗁🐻
Kanalga Telegram’da o‘tish
𝖡𝖤𝖧𝖭𝖠𝖹 𝖲𝖾𝗉𝗍𝖾𝗆𝖻𝖾𝗋 𝟤𝟤 , 𝟤𝟢𝟢𝟥 لینک ناشناس: https://t.me/HarfChatBot?start=b2662431c6ed
Ko'proq ko'rsatish361
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-17 kunlar
-730 kunlar
Ma'lumot yuklanmoqda...
O'xshash kanallar
Taglar buluti
Kirish va chiqish esdaliklari
---
---
---
---
---
---
Obunachilarni jalb qilish
Iyun '26
Iyun '26
+6
0 kanalda
May '26
+6
0 kanalda
Get PRO
Aprel '26
+1
0 kanalda
Get PRO
Mart '260
0 kanalda
Get PRO
Fevral '26
+3
0 kanalda
Get PRO
Yanvar '26
+2
0 kanalda
Get PRO
Dekabr '25
+5
0 kanalda
Get PRO
Noyabr '25
+15
1 kanalda
Get PRO
Oktabr '25
+9
1 kanalda
Get PRO
Sentabr '25
+2
0 kanalda
Get PRO
Avgust '25
+6
1 kanalda
Get PRO
Iyul '25
+4
0 kanalda
Get PRO
Iyun '25
+17
1 kanalda
Get PRO
May '25
+9
0 kanalda
Get PRO
Aprel '25
+3
0 kanalda
Get PRO
Mart '25
+13
0 kanalda
Get PRO
Fevral '25
+13
0 kanalda
Get PRO
Yanvar '25
+20
1 kanalda
Get PRO
Dekabr '24
+33
2 kanalda
Get PRO
Noyabr '24
+14
2 kanalda
Get PRO
Oktabr '24
+19
1 kanalda
Get PRO
Sentabr '24
+6
0 kanalda
Get PRO
Avgust '24
+11
1 kanalda
Get PRO
Iyul '24
+3
2 kanalda
Get PRO
Iyun '24
+4
0 kanalda
Get PRO
May '24
+3
1 kanalda
Get PRO
Aprel '24
+7
2 kanalda
Get PRO
Mart '24
+4
1 kanalda
Get PRO
Fevral '24
+7
2 kanalda
Get PRO
Yanvar '24
+10
1 kanalda
Get PRO
Dekabr '23
+13
2 kanalda
Get PRO
Noyabr '23
+3
0 kanalda
Get PRO
Oktabr '23
+11
1 kanalda
Get PRO
Sentabr '23
+435
0 kanalda
| Sana | Obunachilarni jalb qilish | Esdaliklar | Kanallar | |
| 23 Iyun | 0 | |||
| 22 Iyun | +1 | |||
| 21 Iyun | 0 | |||
| 20 Iyun | 0 | |||
| 19 Iyun | 0 | |||
| 18 Iyun | 0 | |||
| 17 Iyun | +1 | |||
| 16 Iyun | 0 | |||
| 15 Iyun | +1 | |||
| 14 Iyun | 0 | |||
| 13 Iyun | 0 | |||
| 12 Iyun | 0 | |||
| 11 Iyun | 0 | |||
| 10 Iyun | 0 | |||
| 09 Iyun | 0 | |||
| 08 Iyun | 0 | |||
| 07 Iyun | 0 | |||
| 06 Iyun | +1 | |||
| 05 Iyun | 0 | |||
| 04 Iyun | 0 | |||
| 03 Iyun | +1 | |||
| 02 Iyun | 0 | |||
| 01 Iyun | +1 |
Kanal postlari
«احساساتم تحتِ تأثیر آدمهای دیگهست؛ اگه ازم خوششون بیاد، احساس امنیت میکنم و اگه خوششون نیاد، مضطرب میشم.
حال و روزم به احساساتِ دیگران وابستهست، چون مثلِ اسفنج جذبشون میکنم.»
📽 #Dialogue :
We Are All Trying Here| 2 | 1|3 - Khooneye Man - Koorosh Arta (320).mp3 | 22 |
| 3 | 1|3 - Khooneye Man - Koorosh Arta (320).mp3 | 1 |
| 4 | تازه اگه دقت کنید، وسط تلاششون شمارو مقصر نشون میدن.
استدلال پسرا:
من حق دارم تورو به جنون برسونم که تو تصمیم بگیری ازم جدا شی، ولی تو حق نداری احساسات منو نادیده بگیری و ازم جدا شی! | 79 |
| 5 | نبینم بعد از کات گولِ گریه و زبون بازیِ پسرارو بخوریا!
قرار نیست تغییر کنه، فقط واسه اینکه از دستت نده داره عاشقترین ورژنش رو واست رو میکنه.🤙🏻 | 80 |
| 6 | «بعضی وقتها آدمها حاضرن برای از دست ندادنت بجنگن، اما حاضر نیستن برای نگه داشتنت تغییر کنن.»
تحقیقات روانشناسی نشون میده وقتی رابطه در آستانهی تموم شدن قرار میگیره، بعضی آدمها ممکنه شدیدا ابراز عشق کنن، گریه کنن، التماس کنن یا قولهای بزرگ بدن؛ اما این واکنشها بیشتر میتونه ناشی از ترسِ از دست دادن باشه تا آمادگی واقعی برای تغییر.
پژوهشها نشون میدن «تلاش برای حفظ رابطه» با «تغییر پایدار رفتار» یکی نیست. تغییر واقعی معمولا به زمان، خودآگاهی، پذیرش مسئولیت و تلاش مداوم نیاز داره؛ نه فقط احساسات شدید لحظهای. | 81 |
| 7 | بیاید بگید بین آهنگای جدیدی که منتشر شدن، کدومارو خیلی دوست داشتید؟✨️
لینک ناشناس | 39 |
| 8 | انقدر سرعتِ خالی شدنِ باتریِ اجتماعیم بالاست و سرعت پر شدنش پایینه که اصلا «در معرض اجتماع قرار گرفتن» واسم نمیصرفه.🧘🏻♀️ | 97 |
| 9 | پروفایل رو عوض کردم، گمم نکنیدا🦭 | 65 |
| 10 | من از وقتی که Rude ریلیز شد:
«You know what he said to me?
He was like, "You are so rude"
And I was like, "Boy, does it look like I could care?
I couldn't even care less"» | 112 |
| 11 | - من یه انبهی کامل گذاشتم، ولی به نظرم طعم انبه خیلی غالب بود، پس احتمالا دفعهی بعد نصفِ انبه رو میذارم.
- من تو ویدیو فقط یه تیکه بستنی نشون دادم، ولی یه تیکه دیگه با همین مقدار بهش اضافه کردم و به نظرم همینقدر کافیه. [البته وقتی میخوام شیر بریزم مقدار بستنی که در اخر ریختم مشخصه.]
- شیر روهم بیشتر از مقداری که من ریختم بریزید.
- به نظرم بهش یخ اضافه کنید و مخلوط کنید که به اندازه کافی سرد بشه.
- توی ماچاهم اول یخ بریزید و بعد که سرد شد یخاشو بردارید و به ترکیب اضافهش کنید که گرمش نکنه.
- من ۲ گرم ماچا و ۱۰ تا قند وانیلی رژیمی حاوی استویا رو تو آب داغ حل کردم بعد بهش اضافه کردم، ولی شیرینیش زیاد بود و شما میتونید اینکارو نکنید، چون انبه و بستنی خودشون شیرینن.
- اگه میخواید ماچا غالب تر باشه، ۳ تا ۴ گرم ماچا بهش اضافه کنید. | 128 |
| 12 | طرز تهیهشو خواستین، پس علاوه بر ویدیویی که گرفتم، توضیحات تکمیلی روهم ارائه میدم: | 123 |
| 13 | شیکِ ماچا و انبه ۱۰۰/۱۰۰ شد!🧑🏻🩰🥭 | 125 |
| 14 | «نفرت، افراد را به یکدیگر گره میزند، کسانی که ما از آنها متنفریم به اندازهی افرادی که به آنها عشق میورزیم، فکرمان را درگیر میکنند.»
- ورنا کست. | 124 |
| 15 | Coffee of the day🧋🤎 | 124 |
| 16 | یکی از بچههای چنل شاپ زده، اگه دوس داشتید ازش حمایت کنید😍❤️ | 130 |
| 17 | مرجع تخصصی اکسسوری و بدلیجات زیبا ، شیک ، ظریف و به روز برای تکمیل استایل شما 🧡
با تنوعی بی نظیر 🥰
"کالکشن سیلور و گلد"
جدید ترین مدل های ترند روز را از ما بخواهید .
مارو به دوستاتون معرفی کنید 🫶🏼
@Diamora_accessories | 131 |
| 18 | +5 1 2 - ENHYPEN So!YoON! - No Way Back (320).mp3 | 128 |
| 19 | من مهر امسال ارشد روانشناسی عمومی رو شروع کردم. | 131 |
| 20 |
ترم دوم؟😭 تو کِی دانشگاه رفتی دوباره؟😭 | 129 |
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
