uz
Feedback
𝘏𝘦𝘳𝘢𐙚

𝘏𝘦𝘳𝘢𐙚

Kanalga Telegram’da o‘tish

مدرن بودن یعنی هم‌پیمان گورکنان خود بودن. (چنل دیلی نیست👍🏻)

Ko'proq ko'rsatish
237
Obunachilar
-124 soatlar
-27 kunlar
-1130 kunlar
Postlar arxiv
وضعیت بنده این روز ها:

وای تلگرام نشه توروخدا من تنها استفادم تو گوشی تلگرامه

خب شده گوگل و همه سرویس هاش بالا نمیاد واتساپ هم همینطور ولی فکر نکنم شامل تلگرام بشه چون اگه قرار بود بکنن اینم با اونا میکردن دیگه

معمولا اینجور پیامارو نمیفرستم چنل ولی این خیلی هماهنگ بود

کاش معینی پور بودم

چی میخوری؟ دارم معینی پور رو میخورم

مثل معینی پور

وای آره

https://t.me/sooledea/18841 وایب اینایی که اسم خودشونو رو برنداشون میزارن رو میده

خیلی جاها میگن شده آخه

ممنون دیگه نگران نیستم

نت ملی نمیشه نگران نباشید

“اون سنی رو منهدم کن”

یعنی واقعا سنی تو چنله؟

الان تو رباتم دعوای شیعه و سنی میشه

sticker.webp0.14 KB

https://t.me/sooledea/18849 میدونستی سنی های نجس این کار رو میکنن