uz
Feedback
𝘏𝘦𝘳𝘢𐙚

𝘏𝘦𝘳𝘢𐙚

Kanalga Telegram’da o‘tish

مدرن بودن یعنی هم‌پیمان گورکنان خود بودن. (چنل دیلی نیست👍🏻)

Ko'proq ko'rsatish
236
Obunachilar
-124 soatlar
-47 kunlar
-1230 kunlar
Postlar arxiv
sticker.webp0.21 KB

https://t.me/sooledea/18786 خب منم شوخی کردوم/:

(این شوخی نیست)

🔥🔥🔥🔥

شاه اسماعیل🎀 خطایی شاهیم 💞 گوزل شاهیم 😍🥰

البته بعضیاشونو جدی بودم😡

شوخیه عزیزان چرا جدی میگیرید آخه

https://t.me/sooledea/18762 خب اگر این باشه که خرس قطبی از همه برتره

فکر کنم ویو چنل هنگ کرد

شاه اسماعیل گرا

من میگم زن رو چه به سیاست

حالا واقعا چی ای

Ovozli xabar00:06

https://t.me/sooledea/18762 جلوی عرزشی، برانداز و جلوی برانداز، عرزشی

یه بار یکی بهم گفت پانتورک ارزشی

یسریام میگن پانتورکم

نصف تلگرام فکر میکنن ارزشی ام نصف برانداز

برا عرزشی بودن زیادی حیفی

هنوز دیشب یکی اومده

یسریا واقعا جدی گرفتن