uz
Feedback
Proxy Stars | پروکسی

Proxy Stars | پروکسی

Kanalga Telegram’da o‘tish

꧁❀✰﷽✰❀꧂ In The Name Of God

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali Proxy Stars | پروکسی analitikasi

Proxy Stars | پروکسی (@mtproxystar) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 2 148 323 obunachidan iborat bo'lib, Texnologiyalar & Aralashmalar toifasida 31-o'rinni va Eron mintaqasida 31-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 2 148 323 obunachiga ega bo‘ldi.

27 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -128 600 ga, so‘nggi 24 soatda esa -4 052 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 9.65% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 5.01% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 207 400 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 107 682 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 1 648 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent کس, وقت, چیز, روز, مهمه kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
꧁❀✰﷽✰❀꧂ In The Name Of God

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 28 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Texnologiyalar & Aralashmalar toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

2 148 323
Obunachilar
-4 05224 soatlar
-27 9387 kunlar
-128 60030 kunlar
Postlar arxiv
زندگی هر کس ملودی خودش را دارد هر انسانی در این جهان، نوایی منحصر‌به‌فرد در دل دارد. بعضی روزها، موسیقی زندگی‌مان آرام و دلنشین است، گاهی اوج می‌گیرد و هیجان‌انگیز می‌شود، و گاهی نیز با نت‌های غمگین همراه است. اما مهم این است که این ملودی، متعلق به ماست یک سمفونی بی‌همتا که تنها خودمان می‌توانیم آن را به بهترین شکل اجرا کنیم. پروکسی | پروکسی | پروکسی | پروکسی پروکسی | پروکسی جدید Join ==> @MTProxyStar 💙

نقل است از لقمان حكيم كه فرمود: سال هاست که با داروهای گوناگون آدميان را مداوا کنم و در این مدت هیچ دارویی را موثر تر و كارساز تر از محبت نيافتم...! پروکسی | پروکسی | پروکسی | پروکسی پروکسی | پروکسی جدید Join ==> @MTProxyStar 💙

گاهی حواست نیست اما یه نفر بخاطر "بودنت" زندست... ♥️🌱 پروکسی | پروکسی | پروکسی | پروکسی پروکسی | پروکسی جدید Join ==> @MTPro
گاهی حواست نیست اما یه نفر بخاطر "بودنت" زندست... ♥️🌱 پروکسی | پروکسی | پروکسی | پروکسی پروکسی | پروکسی جدید Join ==> @MTProxyStar 💙

من اصلا حوصله‌ی آدم‌های مرموز و نصفه و نیمه را ندارم... آدم یا باید درست و حسابی بیاید و بماند، یا بی چک و چانه خودش را بردارد و برود دنبالِ زندگی‌اش! من از آدم‌های بلاتکلیف و شال و کلاه کرده‌ی رابطه‌ها بیزارم! بودنِ کسی که نه می‌شود روی حضور و حرف‌هایش حساب کرد، نه نسبت به آدم تعهد و علاقه‌ای دارد، به چه درد می‌خورد؟! من از آن دسته آدم‌هایی‌ام که سالها برای پیدا شدن آدمی لایق و شایسته ی همنشینی صبر می کنند، اما وقتی زمانش رسید، یک دانه پر و پا قرصش را برای خودشان انتخاب می‌کنند! از آن آدم‌هایی‌ام که دورشان را با هرکس و ناکس شلوغ نمی کنند، که برای حریمشان ارزش قائلند! که کیفیت را فدای کمیت نمی‌کنند! آدم‌هایی که دنبال ساخته شدنند نه سرگرمی! آن‌هایی که برای حفظِ اصالتِ رابطه ها می‌جنگند! همنشین، خوب است کم باشد؛ اما اصیل، اما منحصر به خودِ آدم... لطفا این‌قدر به رسمِ عادت، آدم‌های اشتباهِ رابطه‌ها را کِش ندهید! آدم‌ها که کِش بیایند؛ ماهیتشان تغییر می کند، به ماهیت و اصالتِ آدم‌ها دست نزنید، همه ی آدم ها خوبند، اگر جایی که "باید و شاید" ، باشند! اجازه بدهیم آدم ها سرجای خودشان بمانند، با خودخواهی و لجاجتمان؛ پازلِ زیبای خلقت را خراب نکنیم! پروکسی | پروکسی | پروکسی | پروکسی پروکسی | پروکسی جدید Join ==> @MTProxyStar 💙

و گاهی عزیز من؛ دلت از کسی می‌گیرد که می‌پنداشتی با تمام آدم‌های دورت فرق دارد. پروکسی | پروکسی | پروکسی | پروکسی پروکسی | پروکسی جدید Join ==> @MTProxyStar 💙

رها کردن کسی که خیلی وقته تو رو رها کرده، شبیه لحظه آخر اسباب کشی میمونه، یه دور توی تمام خونه میزنی و همه جا رو دقیق نگاه میکنی، وقتی مطمعن میشی چیزی نیست که بخاطرش بمونی در رو میبندی و واسه همیشه از اونجا میری. پروکسی | پروکسی | پروکسی | پروکسی پروکسی | پروکسی جدید Join ==> @MTProxyStar 💙

⁨ زندگی بدون دلخوشی های کوچک‌ بیهوده است🕯️🪞🤍 پروکسی | پروکسی | پروکسی | پروکسی پروکسی | پروکسی جدید Join ==> @MTProxyStar 💙

🎙 ویس بده، متن تحویل بگیر! دیگه نیازی نیست وقتت رو صرف تایپ کردن کنی! هر چی داری، با صدای خودت بگو یا حتی یه ویدیو یا جزوه صوتی بفرست، و اون رو به متن تبدیل کن. 🔹 دقیق، سریع و حرفه‌ای 🔹 مناسب برای دانشجوها، تولیدکننده‌های محتوا و همه کسانی که نیاز به متن دارن! 📥 همین الان امتحان کن و زمانت رو ذخیره کن! [لینک ربات]

« آخـر بِدمد صُبحِ امـید از شبِ من ... » ☕️🌱🌨 پروکسی | پروکسی | پروکسی | پروکسی پروکسی | پروکسی جدید Join ==> @MTProxyStar
« آخـر بِدمد صُبحِ امـید از شبِ من ... » ☕️🌱🌨 پروکسی | پروکسی | پروکسی | پروکسی پروکسی | پروکسی جدید Join ==> @MTProxyStar 💙

ولی این یکی از قشنگترین جملاتی بود که خوندم: "دوراهی بین معرفت و منفعت" تنها جاییه که ذات آدمها مشخص میشه! پروکسی | پروکسی | پروکسی | پروکسی پروکسی | پروکسی جدید Join ==> @MTProxyStar 💙

اونی که زخم زد و رفت يه روزی زخم ميخوره و برميگرده. پروکسی | پروکسی | پروکسی | پروکسی پروکسی | پروکسی جدید Join ==> @MTProxyStar 💙

گاهی راحت‌تر آن است با وجود اندوهی که در درونتان موج میزند لبخند بزنید تا اینکه بخواهید به همه عالم علت غمگینی خود را توضیح دهید! ~ ساراماگو پروکسی | پروکسی | پروکسی | پروکسی پروکسی | پروکسی جدید Join ==> @MTProxyStar 💙

گاهی سین کردن و جواب ندادن، بی‌احترامی و بی‌اهمیتی و اینا نیست. گاهی می‌خونی، چندبارم می‌خونی، انقد فکر می‌کنی بهش، ولی واقعا نمی‌دونی چی باید بگی. حس می‌کنی هرچی بگی بدتر می‌شه. پروکسی | پروکسی | پروکسی | پروکسی پروکسی | پروکسی جدید Join ==> @MTProxyStar 💙

درست همان گونه که اگر آهن را به کارنگیریم، زنگ می زند. همان گونه که آب راکد می گندد و یا هنگام سرما یخ می بندد اگر از آگاهی و
درست همان گونه که اگر آهن را به کارنگیریم، زنگ می زند. همان گونه که آب راکد می گندد و یا هنگام سرما یخ می بندد اگر از آگاهی و مغز خود بهره نگیریم آن را از دست می دهیم. ~ لئوناردو داوینچی پروکسی | پروکسی | پروکسی | پروکسی پروکسی | پروکسی جدید Join ==> @MTProxyStar 💙

لقمان حكيم فرزندش را گفت : دوست حسود را سه نشانه است پشت سرت غیبت میکند رو به رو تملق میکند و از گرفتاری تو شاد میشود پروکسی | پروکسی | پروکسی | پروکسی پروکسی | پروکسی جدید Join ==> @MTProxyStar 💙

باید حواسمون به کیفای متحرک توی خیابون باشه😅 پروکسی | پروکسی | پروکسی | پروکسی پروکسی | پروکسی جدید Join ==> @MTProxyStar 💙
باید حواسمون به کیفای متحرک توی خیابون باشه😅 پروکسی | پروکسی | پروکسی | پروکسی پروکسی | پروکسی جدید Join ==> @MTProxyStar 💙

حواستون به نزدیک ترین افراد زندگیتون باشه بقول فرانسوا موریاک: "ما از افراد نزديك خود بيشتر از ديگران بی خبريم, كسی را كه هميشه در كنارمان است ديگر اصلا نمی بينيم." پروکسی | پروکسی | پروکسی | پروکسی پروکسی | پروکسی جدید Join ==> @MTProxyStar 💙

تایپم؟ آدمی که توجه بکنه. نه توجهی که درخواستش کرده باشم نه. توجهِ خود جوش. اینطوری که انگار کون آسمون پاره شده و من یدونه افتادم پایین. جلوی همچین آدمی اینطوریم که اگه بهم بگه پارس کن زانو میزنم پارس میکنم. پروکسی | پروکسی | پروکسی | پروکسی پروکسی | پروکسی جدید Join ==> @MTProxyStar 💙

‏اونایی که تو جمع حرف نمیرنن رو یه جا گیر بیارید تنها باهاشون صحبت کنید. حرفاشون به اندازه کُلِ اون جمع محتوا داره..!! پروکسی | پروکسی | پروکسی | پروکسی پروکسی | پروکسی جدید Join ==> @MTProxyStar 💙