uz
Feedback
اختـــــــــاپــــوس

اختـــــــــاپــــوس

Kanalga Telegram’da o‘tish

حیف باب اسفنجی اینجا نیست که از نبود خودش لذت ببره :) @iAdmin1

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali اختـــــــــاپــــوس analitikasi

اختـــــــــاپــــوس (@okhtapooous) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 1 135 305 obunachidan iborat bo'lib, Hazil & Muvofiqiyat toifasida 7-o'rinni va Eron mintaqasida 94-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 1 135 305 obunachiga ega bo‘ldi.

27 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -47 528 ga, so‘nggi 24 soatda esa -2 835 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 6.23% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 4.91% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 70 870 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 55 822 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 1 228 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent وینکوبت, بازی, دردسر, لینک, محترم kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
حیف باب اسفنجی اینجا نیست که از نبود خودش لذت ببره :) @iAdmin1

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 28 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Hazil & Muvofiqiyat toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

1 135 305
Obunachilar
-2 83524 soatlar
-1 2187 kunlar
-47 52830 kunlar
Postlar arxiv
بازم ماشینا پشتشون نمیدیدم فک نمیکردم ایرانه :|| 😶@Okhtapooous

روزمونو سمی شروع کنیم😂😂 😶 @Okhtapooous

شو بخیر 😶 @Okhtapooous

وقتی میگه میدونم لاشیه ولی من میتونم عوضش کنم 😶 @Okhtapooous
وقتی میگه میدونم لاشیه ولی من میتونم عوضش کنم 😶 @Okhtapooous

چند تا فیلم ترسناک خوب به مناسبت هالووین 😶 @Okhtapooous

00:00
00:00

جدی این عشق ابدی چی بود اینارو وایرال کرد 😂😂 😶 @Okhtapooous

پاول دوروف مالک تلگرام به مناسبت هالویین چشم خانومی رو دور دیدن رفتن صوبر پارتی 😶 @Okhtapooous
+2
پاول دوروف مالک تلگرام به مناسبت هالویین چشم خانومی رو دور دیدن رفتن صوبر پارتی 😶 @Okhtapooous

رفاقت 🤙 😶 @Okhtapooous

واسه هالووین خوب گریم میکنید مهمونی میگیرید عید نوروز که میشه نه بوی عید هست نه حوصله چیزی دارید؟ لعنتیای افسرده

کاستوم برتر امسال رو به ایشون میدم >>>> 😶 @Okhtapooous

با پارتنرتون از این عکسا بگیرید.🥹 😶 @Okhtapooous
با پارتنرتون از این عکسا بگیرید.🥹 😶 @Okhtapooous

🌟 به روز ترین سایت شرط بندی و پیش بینی ورزشی #سرخابت🌟 ✅100% بونوس #ورزشی خوش امدگویی ✅ 💯 100% بونوس #اسلات خوش آمدگویی 💯
🌟 به روز ترین سایت شرط بندی و پیش بینی ورزشی #سرخابت🌟 ✅100% بونوس #ورزشی خوش امدگویی ✅ 💯 100% بونوس #اسلات خوش آمدگویی 💯 ✨تا 20 درصد بونوس کازینو برای تمامی شارژ ها✨ 🔝 7% بونوس بی قید و شرط برای تمامی شارژ های کریپتو 🔝 🚀 10% کش بک کازینو🚀 🔥هیجان و لذت را در #سرخابت تجربه کنید🔥 💲 امکان زیر مجموعه گیری با درصد باورنکردنی برای اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید💲 📲پشتیبانی سایت 24 ساعته پاسخ گوی سوالات شما کاربران عزیز می باشد ✉️ آدرس کانال تلگرام👇👇 https://t.me/SorkhaBet 📱 لینک اینستاگرام سایت 👇👇 https://www.instagram.com/sorkhabett?igsh=cHE3ODdrbmN1bnlk&utm_source=qr 📱 آخرین آدرس yiyiyii.online

چه میکنه بانو فرگوسن :))) فقط 20 دقیقه از فیلم گذشته، دقیقه به دقیقه پاز میزنم و تحلیل میکنم و مجدد میبینم اب دستتونه بزارین
+1
چه میکنه بانو فرگوسن :))) فقط 20 دقیقه از فیلم گذشته، دقیقه به دقیقه پاز میزنم و تحلیل میکنم و مجدد میبینم اب دستتونه بزارین زمین برید سراغش 😶 @Okhtapooous

تو اگه دسته گل بودی 😶 @Okhtapooous
تو اگه دسته گل بودی 😶 @Okhtapooous

هالوین خارجیا VS هالوین ایرانیا 😶 @Okhtapooous

ماشینای پشتشون رو نمی دیدم عمرا باورم میشد ایران باشه. + برگزاری هالووین در ایران 🎃 😶 @Okhtapooous

همتون سگین نمیخوام اصن 😶 @Okhtapooous
همتون سگین نمیخوام اصن 😶 @Okhtapooous

عههه جنبه داشته باش داداش 😔😂 😶 @Okhtapooous

این چیزی که الان مد شده هرکی یچی بلده یه میکروفون گذاشته جلوش حرف میزنه و اسمشم گذاشتن «پادکست»، آخوندا هزار سال پیش بهش رسیده بودن. اسمشم گذاشته بودن «منبر»