uz
Feedback
تی تی سئونلر | TT SEVANLAR

تی تی سئونلر | TT SEVANLAR

Yopiq kanal

﷽ #بیر_تیم_بیر_یول❤ #تراختور_عشق_ابدی❤ 🇾 🇦 🇸 🇭 🇦 🇸 🇮 🇳 🇹 🇷 🇦 🇨 🇹 🇴 🇷

Ko'proq ko'rsatish
1 548
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-137 kunlar
+4830 kunlar
Postlar arxiv
رسما ریدن به بیانیه باشگاه پیروزی درمورد عدم دعوای رفیعی، باکیچ و کاظمیان😂😂😂 @TT_sevanlar | #A

تبلور عظمت تراکتور در برابر حاشیه‌جویی بحران‌زده‌ها باشگاه تراکتور در پی انتشار مطلبی در رسانه رسمی یکی از باشگاهای تهرانی و تلاش جهت حاشیه‌سازی برای تراکتور برای توجیه و فرافکنی شرایط بحرانی خود ، موارد ذیل را صرفاً جهت تنویر افکار عمومی یادآور می‌شود. قبل از هر موضوع دیگر، اشاره به این نکته ضروری است که اذعان باشگاه‌هایی که سال‌ها داعیه‌ی بزرگی در فوتبال ایران داشتند، حال تسکین درد خود را در چنگ انداختن به دامن باشگاه تراکتور جست‌وجو می‌کنند. این امر نشان از عظمت و بزرگی تراکتور دارد؛ تا جایی که بزرگ‌نمایی موضوعاتی کوچک که اساساً موضوعیتی نداشته‌اند، به راه برون‌رفت آن تیم‌ها تبدیل شده است. علی‌ایحال، در دنیای فوتبال شایعات و حواشی همواره بخشی از بازی خارج از زمین هستند؛ اما تفاوت اصلی بین باشگاه‌ها در نحوه مدیریت این جریانات است. برخی مجموعه‌ها وقتی با بحران یا فشار داخلی مواجه می‌شوند، به راه‌حلی جز ایجاد تنش و مسموم کردن فضای فوتبال نمی‌اندیشند؛ شایعاتی که بیشتر برای پوشاندن ضعف‌های مدیریتی‌شان طراحی می‌شود. طبیعتاً این رویکرد تنها بی‌تجربگی و ناتوانی در مدیریت واقعی بحران را نشان می‌دهد. اما باشگاه تراکتور اهداف دیگری را دنبال می‌کند. هدف تراکتور مدیریت صحیح حواشی است، نه جست‌وجو و دامن زدن به شایعاتی که هیچ مبنای منطقی‌ای برای آن‌ها وجود ندارد. تعامل باشگاه تراکتور با هواداران و رسانه‌ها همواره شفاف و بر پایه منافع همه‌جانبه تیم است. در این مجموعه، نظم و ثبات در اولویت قرار دارد و حواشی و شایعات دست‌چندم نمی‌تواند قطار باشگاه را از ریل موفقیت خارج کند. @tractorclub1970

دلتونو خوش نکنین به اینکه کمیته انظباطی بیاد نتیجه بازی رو بخاطر توهینات و نقض قوانین بازی رو سه صفر کنه به سود تراکتور. تنها رایی که صادر میکنن جریمه مالی و محرومیت هست. @TT_sevanlar | #A

خداداد عزیزی: من عادت ندارم کسی بی احترامی کرد بی پاسخ بگذارم. ولی در پاسخ به بی احترامی مازیار زارع گفتم “کچل! مال این حرف ها نیستی و…” حالا مازیار لات شده؟ شنیدم این پسر چون آقای دنیامالی وزیر ورزش اهل بندانزلی است، به این پشتوانه لات شده و جلوی همه تیم ها از این کارها می کند اما ما هم کار خودمان را بلد هستیم. @TT_sevanlar | #A

به احتمال زیاد با نظر محمد ربیعی یک دستیار خارجی جذب خواهد شد، در صورتی که باشگاه در جذب دستیار خارجی موفق نباشد، یک مربی سرشناس داخلی و دارای سابقه بازی در تیم ملی جذب خواهد شد. @TT_sevanlar | #alireza

به سختی با زجر بیای پیروزی رو ببری اینطوری با این شرایط جلو شمس آذر حذف شی توهین به هواداراس. @TT_sevanlar | #A

بازیکن غیرتابعیت کرواسی نمیخوام بازیکن میلیون دلاری نمیخوام بنجلای فامیلم بهترن اینو نمیخوام مهاجم نمیخوام مهاجم دارم مغانلو نمیخوام تومی هست جای الوز حس نمیشه تیبور هست محمدی خواست من نیست بازی نمیدم تیمو قهرمان کردم حرفی نباشه یه جام مفت رو از دست دادیم بخاطر کشور ایشون حرفی نزن تیمو قهرمان کرده خیلی جالبه @TT_sevanlar | #A

همون موقع که تو اواسط نیم فصل بخاطر پیشنهاد وسوسه شده بود جناب قهرمان کننده باعث تر زدن به نتایج شد جای مراعات کردنش دکمشو باید میزدین تا این اتفاقات نیفته. اقای زنوزی فصل قبل ترکوندی این فصل بدجور خراب کردین. @TT_sevanlar | #A

به لطف اشتباه یه عده مفتی مفتی از جام حذف شدیم. @TT_sevanlar | #A

امیدوارم مثل مابقیه شکایتا شعار نداده باشن. @TT_sevanlar | #A

اعتراض رسمی باشگاه تراکتور به رأی کمیته انضباطی / پیگیری پرونده تا CAS در پی رأی صادره کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره دیدار جام حذفی مقابل شمس‌آذر قزوین که بر اساس آن تیم تراکتور بازنده اعلام شده است، باشگاه تراکتور اعتراض رسمی خود را بلافاصله به کمیته استیناف ارائه کرده و در صورت لزوم، موضوع را از طریق دادگاه عالی ورزش (CAS) پیگیری خواهد کرد. به گزارش رسانه رسمی باشگاه تراکتور، حکم مذکور به باشگاه ابلاغ شده و این در حالی است که دفاعیات باشگاه، مکاتبات و مستندات ارائه‌شده از جمله نامه‌ها و پیگیری‌های انجام‌شده مراجع خارج از فدراسیون در رأی صادره مورد توجه و لحاظ کافی قرار نگرفته است. باشگاه تراکتور ضمن اعلام اعتراض رسمی به این تصمیم، لایحه دفاعیه و کلیه مستندات مرتبط را فوراً جهت رسیدگی مجدد و اتخاذ تصمیم مقتضی، به کمیته استیناف ارسال کرده است. هم‌زمان، با فرض عدم حصول نتیجه عادلانه در فرآیند رسیدگی داخلی فدراسیون، باشگاه در حال تکمیل و آماده‌سازی پرونده و مستندات لازم برای طرح شکایت در دادگاه عالی ورزش (CAS) است تا در صورت تأیید رأی در مرحله استیناف، از حقوق قانونی باشگاه و هواداران در مراجع بین‌المللی صیانت کند. مستندات باشگاه تراکتور به‌صورت کامل، شفاف و مستدل نشان می‌دهد که دیدار مذکور می‌بایست مجدداً برگزار شود؛ چرا که عدم برگزاری مسابقه ناشی از مقتضیات زمانی و شرایط اضطراری و «فورس‌ماژور» بوده است. باشگاه تراکتور با جدیت و تا حصول نتیجه و احقاق حق قانونی، این پرونده را از مسیرهای قانونی داخلی و بین‌المللی پیگیری خواهد کرد. @tractorclub1970

امیر جعفری، مدافع گل‌گهر: باخت مقابل چادرملو را فراموش کردیم و به فکر بازی با تراکتور هستیم. قطعاً در تبریز بازی سختی درپیش داریم و تراکتور گزینه اول قهرمانی در لیگ امسال است، با این‌حال باید باخت قبلی برابر تراکتور را جبران کنیم و امیدوارم یک نتیجه خوب کسب کنیم. @TT_sevanlar | #A

گل‌گهر با سه غایب مقابل تراکتور امیر شبانی، مدافع گل‌گهر به‌دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ در بازی با چادرملو، در دیدار با تراکتور قادر به‌همراهی تیمش نخواهد بود. اریک بایناما مهاجم گل‌گهر نیز با مشکل مصدوم روبه‌رو است و طبق اخبار رسیده این بازیکن هم از شانسی برای همراهی تیمش مقابل تراکتور برخوردار نیست. سومین غایب این دیدار مجید عیدی، دیگر مدافع این تیم است که به‌دلیل اخراج در بازی با چادرملو نمی‌تواند برابر تراکتور در ترکیب تیمش به‌میدان برود. @TT_sevanlar | #A

🔴نقش احمد دنیامالی در حاشیه شکایت تراکتور؛ شائبه فشار بر پرونده ملوان 🔺تبریز - آذربایجان آنلاین - همزمان با شکایت باشگاه تراکتور از ملوان به دلیل شعارهای نژادپرستانه، برخی گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال اعمال نفوذ وزیر ورزش در روند رسیدگی به این پرونده مطرح شده است. 🔺به گزارش آذربایجان آنلاین، در پی دیدار تیم‌های تراکتور و ملوان، باشگاه تراکتور با ارسال شکایت رسمی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، خواستار رسیدگی به آنچه «توهین‌ها و شعارهای نژادپرستانه از سوی برخی هواداران ملوان» عنوان کرده، شد. 🔺مسئولان این باشگاه معتقدند داور مسابقه باید بازی را متوقف می‌کرد و اکنون با ارائه مستندات، خواهان تغییر نتیجه مسابقه به سود تراکتور با نتیجه ۳ بر صفر هستند. 🔺در همین حال، گزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد احمد دنیامالی، وزیر ورزش و جوانان، در حال اعمال فشار برای جلوگیری از محرومیت باشگاه ملوان و تغییر نتیجه این مسابقه است. دنیامالی که پیش‌تر سابقه حضور در هیئت‌مدیره ملوان را داشته و در حال حاضر نیز ریاست مجمع این باشگاه را بر عهده دارد، به دلیل همین سوابق با انتقاداتی درباره تعارض منافع در این پرونده روبه‌رو شده است. @TT_sevanlar | #A

حجت‌الله بهمنی، سخنگوی سازمان لیگ: کمیسیون ورزش استان‌ موافقت کند، بازی‌ها با تماشاگر برگزار می‌شوند. ما در سازمان لیگ برای برگزاری مسابقات با حضور تماشاگر مشکلی نداریم، فقط باید کمیسیون ورزش استان‌ها با این موضوع موافقت کند. در این‌صورت اگر باشگاه‌ها به سامانه بلیت‌فروشی سازمان لیگ متصل باشند، می‌توانند بلیت‌فروشی کنند و بازی با تماشاگر برگزار شود، همان‌طور که در چندهفته اخیر هم برخی مسابقات با حضور تماشاگر برگزار شد و مشکلی از این بابت وجود نداشت. همان‌طور که از سال‌ها قبل گفتیم، باشگاه‌ها باید به سامانه بلیت‌فروشی سازمان لیگ متصل باشند. این هم موضوع تازه‌ای نیست و باشگاه‌ها باید این کار را قبلاً انجام می‌دادند. @TT_sevanlar | #A

منوچهر نیک‌فر، مدیرعامل باشگاه سپاهان: شهریار مغانلو با من تماس گرفت و گفت نمی‌آیم و حتی تراکتور به من پیشنهاد داده است، اما من ایران نمی‌آیم و در همان امارات ادامه خواهم داد، ما نیز برای وی آرزوی موفقیت کردیم. @TT_sevanlar | #A

تراکتور در بازی جام‌حذفی مقابل شمس‌آذر بازنده اعلام شد. ✍میزان @TT_sevanlar | #A

واکنش تراکتور به احتمال حذف از جام‌حذفی ادعای تراکتور براین می‌باشد که تمامی اعضای کادرفنی و هم‌چنین بازیکنان (منهای بازیکن ازبکستانی) به‌دلیل اتفاقات دی‌ماه و با استناد به نامه سفارت از حضور در این مسابقه خودداری کردند و باتوجه به این‌که کادرفنی تراکتور تنها یک عضو ایرانی داشت، شرایط برای حضور کامل تراکتوری‌ها در این مسابقه فراهم نبود. درباره این بازی استدلال‌های حقوقی مختلفی وجود دارد، ازجمله این‌که شمس‌آذری‌ها به عدم حضور تراکتور در بازی برنامه‌ریزی شده اشاره می‌کنند و تراکتوری‌ها هم در طرف مقابل به زمان برگزاری بازی در شرایط دی‌ماه گذشته و هم‌چنین عزای عمومی اعلام شده ازسوی دولت در همان روز اشاره دارند و البته نامه‌ای از نهادهای بالادستی را هم ضمیمه دفاعیه خود کرده‌اند. اگر رأی تراکتور ازطرف کمیته انضباطی اعلام شود، تراکتوری‌ها به سرعت به کمیته استیناف شکایت خواهند کرد و مدارک لازم را در این زمینه جمع‌آوری کرده‌اند. @TT_sevanlar | #A

آقای زنوزی کی میخواهید تکلیف مدیرعاملی باشگاه رو مشخص کنید؟ حرف از حرفه ای گری میزنیم ولی الان ۳ ماهه مدیرعامل نداریم . خواهشاً تکلیف مدیریت رو مشخص کنید تا از حق تیم مان دفاع کند. @TT_sevanlar | #alireza