uz
Feedback
Nesfea🌌

Nesfea🌌

Kanalga Telegram’da o‘tish
2 370
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-57 kunlar
-2030 kunlar
Postlar arxiv

🎵 Stay (Acoustic) - Ghostly Kisses 👤 @nesfeaW ⏱ 03:23 💾 2.98 MB
🎵 Stay (Acoustic) - Ghostly Kisses 👤  @nesfeaW ⏱ 03:23 💾 2.98 MB

Vali ahangam moodesh khob nist bara eyd🥲🥲

Dost daram baraton ahang bezarama

Eydeton mobarak aghaaaaaaaaaaaaaa🥺🖤🖤🖤

خوب اقا عیدتون پیشاپیش مبارک🥺 امیدوارم سال خوبی داشته باشید و حال دلتون امسال واقعا خوب باشه!🖤 امیدوارم از فعالیتم راضی بوده باشید🥲 اگه کم کاری ای بوده دیگه ببخشید دست تنهام😂ولی محتوایی که میدیدید کاملا از فیلتر رد شده و برای مخاطبم ارزش قائلم 🖤 حالا اگر نظری دارید برای سال جدید،یا این که موزیکا چه جوری باشه و این زیر میتونید بنویسید👇 #nesfea 🖤

اونجا کـه ابـی میگه: "کنارم خیلیا هستن، دلم پیش تو آرومه" خوش بحال اون یه نفر واقعا.... @nesfeaW 🖤

اینقدر رابطه هاتون رو تو فضای مجازی نمایش ندید! یکم از عباس معروفی یاد بگیرید که گفت؛ دوسْت دارم ماهِ من و تو، همیشه پشت ابر بماند و هیچکس از عشق ما با خبر نشود… آدم ها حسودند، زمانه بخیل است و دنیا عاشق کش است…! @nesfeaW 🖤

من یجایی از زندگیم فکر میکردم که باید همش دویید دنبالِ عشق، همش باید ثابت کرد همش باید به زور آدمارو برای خودت کنی، یکم که گذشت فهمیدم اشتباه بود... رابطه، عشق، دوست داشتن، هیچ جوره به زور و اجبار نمیشه، نمیشه به زور ادمارو نگه داری، عشق متعادل ترین اتفاق زندگیته عشق دقیقا مثل ترازو میمونه باید دو طرف برابر باشه باید هرچقدر که طرف رو دوست داری اونم دوستت داشته باشه، عشق احساس برابر بین دو آدمه، انقدر سعی نکنید آدمارو به زور نگه دارید تو زندگیتون. @nesfeaW 🖤

دكتر (جهانگير فروهر) : دلمون برات تنگ میشه ... بهت عادت کرده بودیم ... به اخم و تخمات، اولدرم بلدرمات، سگ محلیات؛ ولی گور پدر
دكتر (جهانگير فروهر) : دلمون برات تنگ میشه ... بهت عادت کرده بودیم ... به اخم و تخمات، اولدرم بلدرمات، سگ محلیات؛ ولی گور پدر دلِ ما، دلِ تو شاد 🎥سوته دلان @Koche_baghi 🥃🚬

انگار شبه و وسط جنگل، با یه درصد شارژ گیر کردم، اونی هم که بهش زنگ میزنم خاموشه.. @nesfeaW 🖤

علیرغم آن همه اشتیاق و علاقه اگر قلبش جوانه ای نزد، بدانید شما خاکش نبودید.. @nesfeaW 🖤

Repost from Nesfea🌌
🌌 شبتون به قشنگی همین آهنگ زیبا

🌫️🌧️🥺

تو این بارون چه اهنگی میچسبه؟

222

00:00 Make e wish 💫

‏گفتم میترسی عاشق بشی؟ ‏گفت میترسم که فقط من باشم که عاشق میشم ‏و من واقعا فهمیدمش @nesfeaW 🖤

از نظر پنهانی، از دل نیستی... #پروین_اعتصامی @nesfeaW 🖤

Nesfea🌌 - Telegram kanali @nesfeaw statistikasi va tahlili