uz
Feedback
Nesfea🌌

Nesfea🌌

Kanalga Telegram’da o‘tish
2 366
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-47 kunlar
-2230 kunlar
Postlar arxiv
من یه ادمایی رو گذاشتم کنار، که اگه همین الان بگن جاش بمیر میمیرم ولی خب گزاشتم کنار؛ بودن بعضی ادما تو دلمون قشنگ تره تا زندگیمون. @nesfeaW 🖤

هر وقت بهم فکر کردی برام یه آهنگ بفرست. @nesfeaW 🖤

از دست دادن بقیه اگه به قیمتِ پیدا کردن خودت باشه، حتما می‌ارزه. @nesfeaW 🖤

ارزش یک احساس به شدت آن نیست، به مدت آن است... @nesfeaW🖤

Cwtch (n.) More than a cuddle or a hug; When you give someone a cwtch you figuratively give them a 'safe space'. Az ina 🥺🥺🥺🥺🥺 @nesfeaW

کسی را دوست داشته باش كه ويرانه قلب تو را به صد آبادی ديگر نفروشد @nesfeaW 🖤

‏یکی و پیدا کنی که هم عشقت باشه هم رفیقت.. @nesfeaW 🖤

‏حرف دل خیلیامون رو محسن چاوشی زده اونجا که میگه; تکیه کردم بر وفای او غلط کردم غلط @nesfeaW 🖤

‏کاش اینقد نزدیکم بودی که شبا پتومو برمیداشتم میومدم خونتون و میگفتم برو اونور تر منم کنارت بخوابم‌ 🥺🥺🥺🥺 @nesfeaW 🖤

‏نمیدونم درسته یا نه‌‌... ولی من دلم برای هرکی تنگ شد..همون موقع بهش گفتم... برام مهم نیست که اگه واکنش خوبی نشون نده خودمو کوچیک میکنم یا هرچی‌... برای خودم دارم این کارو میکنم...برای دل خودم... نترس بگو بهش... @nesfeaW 🖤

ولی دلیل اینکه الان ما آدمای عصبی و بی احساسی هستیم همش تقصیر آدماییه که دوستشون داشتیم و نفهمیدن. @nesfeaW 🖤

من شخصیت ام اینطوریه که فقط با یه نفر صمیمیم و پیگیرشم، ساعت ها میتونم باهاش چت میکنم و تمام طول روز بهش فکر کنم، یعنی به معنی واقعی کلمه دوسش داشته باشم ولی قطعا من یا یکیو دوست ندارم یا اگر دوست دارم، مطمئنم هیچکس نمیتونه مثل من طرفو دوست داشته باشه.. @nesfeW 🖤

همه ی آدما اونی نیستن که ازش دم میزنن @nesfeaW 🖤

ذهنت رو با افکار مثبت پر کن اینجوری زندگیت تغییر میکنه. @nesfeaW 🖤

‏گاهی از دور،تورا خوب ببینم کافی‌ست . . . @nesfeaW 🖤

‏سلام بر آنان که ما را بی هیچ توقعی دوست داشتند @nesfeaW 🖤

منطق دخترا: اگه دوسم داری باید بزاری دهنتو سرویس کنم. @nesfeaW 🖤