uz
Feedback
Nesfea🌌

Nesfea🌌

Kanalga Telegram’da o‘tish
2 367
Obunachilar
-124 soatlar
-57 kunlar
-2530 kunlar
Postlar arxiv
‏برای کسی قهر کنید که طاقت یه لحظه قهرتونم نداره، نه کسی که مرده و زندت براش فرقی نداره:))) @nesfeaW 🖤

‏+ چرا وارد رابطه نمیشی؟ - چون از خیانت میترسم @nesfeaW 🖤

‏اگه هممون یه بغل داشتیم الان خواب بودیم :))))))) @nesfeaW 🖤

‏پارتنری که رفیقتم هست>>>>>>>>> @nesfeaW 🖤

‏صائب تبریزی میگه: نرمی ز حد مبر که چو دندان مار ریخت هر طفل نی سوار کند تازیانه‌اش یعنی حدتو در هر موضوعی حفظ کن، آب هم‌ مایه‌ی حیاته ولی از حد که بگذره می‌تونه ویرانی به بار بیاره :) @nesfeaW 🖤

نیستم خوش میگذره؟ حال دلتون چطوره؟ @nesfeaW 🖤

عشق در دل ماند و یار از دست رفت... 👤#سعدی @nesfeaw 🖤

🎵 Mind- Seventh Soul, M.R. Shajarian 👤 @nesfeaW 🖤 ⏱ 07:48 💾 6.93 MB

00:00 bazi moghe ha ,texta chizi ke to deletaso nemige! Shayad ye chand roz nabasham! In ahango ba cheshmo gosh konid 🖤 @nes
00:00 bazi moghe ha ,texta chizi ke to deletaso nemige! Shayad ye chand roz nabasham! In ahango ba cheshmo gosh konid 🖤 @nesfeaW 🖤

پر کن پیاله را کین آب آتشین، دیریست ره به حال خرابم نمیبرد .. این جامها که در پی هم میشود تهی .دریای آتشست که ریزم به کام خویش .گرداب میرباید و آبم نمیرد ...پر کن پیاله را @nesfeaW 🖤

دیوار زندگی را زینگونه یادگاران این نغمه محبت، بعد از من و تو ماند تا در زمانه باقیست آواز باد و باران دکتر محمدرضا شفیعی کدکنی @nesfeaW 🖤

ای مهربان تر از برگ در بوسه های باران بیداری ستاره در چشم جویباران آیینه نگاهت پیوند صبح و ساحل لبخند گاهگاهت صبح ستاره باران باز آ که در هوایت خاموشی جنونم فریادها برانگیخت از سنگ کوهساران ای جویبار جاری! زین سایه برگ مگریز کاینگونه فرصت از کف دادند بیشماران گفتی به روزگاری مهری نشسته گفتم بیرون نمی توان کرد حتی به روزگاران بیگانگی ز حد رفت ای آشنا مپرهیز زین عاشق پشیمان سرخیل شرمساران پیش از من و تو بسیار بودند و نقش بستند @nesfeaW 🖤

در رهایی دل از بند عشق، لذتی ست که آن را عاشق ترین و دلباخته ترین، !میمیرد @nesfeaW 🖤

قاصد روزان ابری، داروگ! کی می رسد باران? @nesfeaW 🖤

.فاش میگویم از گفته ی خود دلشادم .بنده ی عشقمو از هر دوجهان آزادم @nesfeaW 🖤

.دل از دستم رفته برون زان دم که تو را دیدم عشقت دارد رنگ جنون زان دم که تورا دیدم .شعله به جان گران زده ام، قید و خود و دگران زده ام .زان دم که تو را دیدم @nesfeaW 🖤

مرا تو بی سببی نیست. به راستی صلت کدام قصیده ایی ای غزل؟ @nesfeaW 🖤

برای کسی که دوسش دارید به جای: "صبح بخیر" بنویسید: "بلند شو،دلم میخوادت" تحقیقات نشون داده به محض دریافت پیام از سمت کسی که دوسش داری بدن شروع به ترشح "سرتونین" میکنه و شما در طول روز شاد هستین و احساس خوبی دارید.. @nesfeaW 🖤

پرکن پياله را كاين آب آتشين ديريست ره به حال خرابم نمي برد اين جامها كه در پي هم مي شود تهي درياي آتش است كه ريزم به كام خويش گرداب مي ربايد و آبم نمي برد @nesfeaW 🖤