uz
Feedback
Nesfea🌌

Nesfea🌌

Kanalga Telegram’da o‘tish
2 370
Obunachilar
-124 soatlar
-47 kunlar
-2130 kunlar
Postlar arxiv
شبت بخیر زیبا🖤 @nesfeaW

‏یه‌جایی آقای شاملو میگه: «من در بی‌حوصلگی‌هایم، با تو زندگی‌ها کرده‌ام» و چه شبایی که تو زندگیمون، حوصله هیچ‌ بنی‌بشری رو نداشتیم، ولی وسطِ همون بی‌حوصلگی، غرقِ فکر و خیالِ یه‌آدم‌ بودیم. @nesfeaW 🖤

🥲🥲 @nesfeaW 🖤

«بماندم بی‌سر و سامان کجایی؟» - عطار. @nesfeaW 🖤 یه شعر این زیر مهمونم کنید🥺👇

یه افسانه هست که میگه: کسی که بیشتر عمرش سینگله تو زندگی قبلی پارتنرش انقد عاشقش بوده که دعا کرده عشقش فقط مال خودش بمونه. @nesfeaW 🖤

الان اونجاییم که فریدون مشیری میگه: "رک بگویم از همه رنجیده‌ام، از غریب و آشنا ترسیده‌ام، بی خیالِ سردی آغوش‌ها من به آغوش خودم چسبیده ام" @nesfeaW 🖤

گاهی وقتا نمیدونی از دست دادی یا از دست رفتی . @nesfeaW 🖤

🥺🥺 متنو معنی اهنگو تو کامنت براتون میذارم🖤 @nesfeaW

🎵 Belki-Dedublüman 👤 @nesfeaW 🖤 ⏱ 02:44 💾 2.61 MB

یه سری آهنگا هست واقعا مود خواننده و حس میکنی🥲 این یکی از اوناس @nesfeaW 🖤
یه سری آهنگا هست واقعا مود خواننده و حس میکنی🥲 این یکی از اوناس @nesfeaW 🖤

همینقدر غمگینم... @nesfeaW 🖤

کلمه philophonia به کسی میگن که میترسه عاشق بشه. @nesfeaW 🖤

من درک نمیکنم چرا سرنوشت اجازه میده افرادی همدیگرو ملاقات کنن که هیچ راهی برای بودن اونها باهم وجود نداره؛ یه شعر قشنگی، عالی شیرازی داره که میگه: یا رَب نگاه کَس به کسی آشنا مکن گر میکنی کَرم کن و از هم جدا مکن. @nesfeaW 🖤

من هستم، همیشه هستم هربار که دلت میگیره از همه، هستم هربار که قلبتو میشکونن، هستم هروقت که حالت بد بود، هستم همیشه و همیشه هستم، میتونی بهم مطمئن باشی و جلویه من خود واقعیت باشی، میتونی بهم تکیه کنی، میتونی باورم کنی میتونی قلبت و بدی بهم، من ازش مراقبت میکنم، من زخمای روحتو باندپیچی‌میکنم، من مراقبتم و همیشه کنارتم. @nesfeaW 🖤

۱ ساعتو ۱۱ دقیقه گوش دل بسپارید به اهنگ🖤

خوب ،میرسیم به یه میکس واقعا عالی🥺🥺🥺 حتما گوش کنید🖤

یکی از تعریفهای قشنگ لانگ دیستنس مال راحم تبریزیه اونجا که می گه: "جمالت را نمی بینم؛ خیالت می کُشد امّا." @nesfeaW 🖤