uz
Feedback
Nesfea🌌

Nesfea🌌

Kanalga Telegram’da o‘tish
2 366
Obunachilar
-124 soatlar
-57 kunlar
-2330 kunlar
Postlar arxiv
🥺🥺🥺 @nesfeaW 🖤
🥺🥺🥺 @nesfeaW 🖤

وقتی به کسی وفاداری که حتی باهاش تو رابطه نیستی.... @nesfeaW 🖤

‏شاید مسیرمون یکی نبود ولی ازت ممنونم که بخشی از داستان من بودی..!!! @nesfeaW 🖤

وقتی سنت کمتره آدمایی رو توی زندگیت نگه میداری که دوستشون داری. بزرگتر که شدی اونایی رو نگه میداری که دوستت دارن، نگرانتن، و این از عجیب‌ترین تغییر های یک انسانه!!!!!!!!!!! @nesfeaW 🖤

امیدوارم یکیو پیدا کنی اصن آهنگایی که تو دوست داریو بشینه باهات گوش کنه. بیشتر بغلت کنه، بیشتر دوست داشته باشه. اصن ورژن پسرونه دخترونه ی خودت باشه. ورژن همون رفیق صمیمیت. اون که وقتی نگات میکنه مطمئن باشی هیچ آدم دیگه ای هیچوقت اینجوری دوست نداشته و نخواهد داشت. @nesfeaW 🖤

کاش یه مغازه بود میرفتم یکی رو میخریدم که دوستم داشته باشه و هیچوقت نره. @nesfeaW 🖤

از تمام بودنی ها تو همین از آن من باش @nesfeaW 🖤

﮼‌لبخند‌فقط‌رو‌لبای‌تو‌قشنگه. @nesfeaW 🖤

۴:۴۴

الویت بودن از دوست داشتن هم مهمتره. @nesfeaW 🖤

پس کِی قراره دلت تنگ بشه واسم و آهنگِ مورد علاقتو بفرستی؟ @nesfeaW 🖤

ولی من دلم تنوع میخواد، ادمای جدید، یه اکیپ پایه، یه جای جدید. @nesfeaW 🖤

دلم یکیو میخواد که دست بکشه توی موهام و منم بخوابم.. @nesfeaW 🖤

ای آنکه تا دیرگاه شب بیخواب مانده‌ای ! بیخوابی تو از دردِ عشق بوده یا لعنت فراق ...؟ @nesfeaW 🖤

مقصدی به نام خوشبختی وجود نداره اگه از مسیر لذت نبری باختی @nesfeaW 🖤

‏"ما فاتَكَ لم يُخلق لكَ ما خُلِقَ لكَ لن يفوتكَ !" آنچه از دست دادی برای تو آفریده نشده، آنچه برای تو آفریده شده را هرگز از دست نخواهی داد... @nesfeaW 🖤

از لحاظ روحی نیاز دارم همیشه داشته باشمت که هر اتفاقی در طول روز افتاد رو سریع بهت بگم.. @nesfeaW 🖤

ولی یه شب که مست بودم میام و مینویسم تو کی بودی که حتی غصه ی نبودنت هم قشنگ تر از بودن بقیس. @nesfeaW 🖤