uz
Feedback
ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

Kanalga Telegram’da o‘tish

بالاترین دادگاه شرافت انسان است و مهمترین قاضی وجدان اوست🫀 Main : @NocHaTcO Cr : @PmNochaT 🍓💞🍭

Ko'proq ko'rsatish
624
Obunachilar
+124 soatlar
+87 kunlar
+1830 kunlar
Postlar arxiv
𝑺𝒐𝒎𝒆𝒕𝒊𝒎𝒆𝒔 𝒔𝒊𝒍𝒆𝒏𝒄𝒆 𝒊𝒔 𝒂𝒍𝒍 𝒚𝒐𝒖 𝒏𝒆𝒆𝒅 گاهی وقتا سکوت تنها چیزیِ که بهش نیاز داری‌‌✨ @Matn_NOCHAT

و آن ها که انسان را با بند ترازوی عدالت شان به دار آویختند، عادل نام نگرفتند. •@Matn_NOCHAT

از آدما چون دوسشون داریم، خودمون یه چهره‌ی کامل و بی‌‌نقص میسازیم. بعد یه مدت خودمون میفهمیم اصلا اونی نبودن که فکر میکردیم و بعد خودمون رو سرزنش میکنیم. آخرشم به همین علت خودمون بدبین و بی‌اعتماد میشیم. واقعا هرچی میکشیم از کسخلی خودمونه... ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

حدقل خر شرک بامزه بود، خرای دور من فقط نفهمن ... ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

𝐈 𝐡𝐨𝐩𝐞 𝐰𝐞 𝐥𝐞𝐚𝐫𝐧 𝐧𝐨𝐭 𝐭𝐨 𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐟𝐮𝐧 𝐨𝐟 𝐚 𝐩𝐚𝐢𝐧 𝐰𝐞 𝐡𝐚𝐯𝐞𝐧'𝐭 𝐬𝐮𝐟𝐟𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐟𝐫𝐨𝐦. کاش یاد بگیریم دردی رو که تجربه نکردیم، مسخره نکنیم. @Matn_NOCHAT

سبز کجا بود خاکستر شدیم بابا جان! :)

بزرگ‌ترین منبع رنج‌های ما، دروغ‌هایی است که به خودمان میگوییم. بهش فکر کن @Matn_NOCHAT

چه حسِ خوبیه حسِ داشتنِ تـو... تو همون معجزه ایی هستی که تواوجِ خستگی وقتی بهت فکر میکنم... نسبت به همه چی دوباره امیدوآر میشم همون حسِ خوبی که هر چی میشه میگم فدآی سَرم.... یکیو دآرم که حتّی فکر کردن بهش برآم آرامش بخشه آرامشمه وجودمه دل و جونَم به بودنِت گرمه ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

𝒯𝒽𝑒 𝑔𝓇𝑒𝒶𝓉𝑒𝓈𝓉 𝑔𝒾𝒻𝓉 𝓌𝑒 𝒸𝒶𝓃 𝑔𝒾𝓋𝑒 𝓉𝑜 𝓉𝒽𝑒 𝓌𝑜𝓇𝓁𝒹 𝒾𝓈 𝓃𝑜𝓉 𝒷𝑒𝒸𝑜𝓂𝒾𝓃𝑔 𝓁𝒾𝓀𝑒 𝓉𝒽𝑒 𝓅𝑒𝑜𝓅𝓁𝑒 𝓌𝒽𝑜 𝒽𝓊𝓇𝓉 𝓊𝓈. بزرگترین هدیه ای که می تونیم به دنیا بدیم اینه که شبیه افرادی نباشیم که به ما صدمه می زنن. @Matn_NOCHAT

در نبرد با غرور بازنده همیشه برنده است #J_H_N @Matn_NOCHAT

اعتماد به نفس به معنی این نیست که فکر کنی بهتر از هر کس دیگه‌ای هستی، به معنی رسیدن به این درک و فهمه که تو هیچ دلیلی برای مقایسه کردن خودت با دیگران نداری. @Matn_NOCHAT

تو فیلم یاغی، یه دیالوگ داشت که میگفت: " من استخون تورو جلو سگمم نمیندازم چون ذاتش کثیف میشه... " حکایت خیلیاست!... @Matn_NOCHAT

زندگی کم درهِ نداشت تو دستم و گرفتیُ گفتی نترس . ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

‏همیشه حواستون باشه "بیجا" نباشید. بودن های بی جا. گریه های بی جا. حرف های بی جا. درد و دل های بیجا. نگران بودن های بی جا. خلاصه که بیجا بودن بی جایی میاره... @Matn_NOCHAT

راضی باش، به هر چی اتفاق افتاد که اگه خوب بود زندگیتو "قشنگ" کرد و اگه بد بود "تو رو ساخت @Matn_NOCHAT

من اصلا نیاز به توجه همه ندارم، نیاز به همه‌ی توجه یه نفر دارم . ‌ ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

من به ‎ذات بیشتر از ‎تربیت کردن اعتقاد دارم؛ شما یه عقرب رو تربیت کن نیش نزنه، در نهایت ذاتش به تربیت شما غلبه میکنه @Matn_NOCHAT

اگر یه روزی خواستید بزرگی کسی را اندازه بگیرید؛ بهتر است به جای قد، وزن، ثروت و مدارک تحصیلی اش؛ "ظرفیت و گنجایش قلب" و توان بخشش او را اندازه بگیرید! @Matn_NOCHAT

پای کسی بسوز، ک فردا نگه بو دود میدی! ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

عجیب شدم..! دیگه حوصله آدمارو ندارم، از تنهایی با خودم لذت میبرم دیگه اصرار به بودن کسی نمیکنم این ورژن خیلی ترسناک و عجیبه برام! ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT