uz
Feedback
ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

Kanalga Telegram’da o‘tish

بالاترین دادگاه شرافت انسان است و مهمترین قاضی وجدان اوست🫀 Main : @NocHaTcO Cr : @PmNochaT 🍓💞🍭

Ko'proq ko'rsatish
622
Obunachilar
-124 soatlar
+67 kunlar
+1730 kunlar
Postlar arxiv
حس کردم یکی لازم داره اینو بشنوه: از دوباره شروع کردن نترس شاید داستان جدید زندگیتو بیشتر دوست داشتی^^ ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

وقتی داری از ماه عکس می‌گیری، از هیچوقت نمی‌گی ماه زشته. می‌گی دوربین نمی‌تونه قشنگ ازش عکس بگیره. پس نگو انقد چرا توی عکسام زشتم. درباره خودتم همینجوری فکر کن. ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

همه یارند، ولی یار وفادار کجاست؟ - هلالی جغتایی ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

چه خنجرها که از دل‌ها گذر کرد.. -هوشنگ‌ابتهاج ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

سکوت در اثر بستن دهان نیست؛ در اثر باز کردن فکر است هر چه فکر باز‌تر، سکوت بیشتر هر چه فکر بسته‌تر، دهان بازتر! @Matn_NOCHAT

حراج خرید سوال های ازمون ایین نامه با ضمانت برگشت وجه⚡️فقط 150 ممبر اپلودر کایی 120😍😍حراجججج واقعی @Azmooon_aeen

یه نفرو پیدا کنید که بیشتر از همه عاشقتون باشه🩷 ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
یه نفرو پیدا کنید که بیشتر از همه عاشقتون باشه🩷 ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

من میتونم پر سر و صداترین یا ساکت ترین آدم باشم، بستگی به این داره کنار کی باشم. ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

💔😄 ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
💔😄 ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

هیچ‌ وقت برای هیچ کس اونقدر در دسترس نباش، وگرنه اهمیتتو از دست میدی ...

هیچ وزنه‌ای سنگین‌تر از بلند کردنِ خودت در روزهای نااُمیدی نیست! دمت گرم که بلند میشی... دمت گرم که ادامه میدی! @Matn_NOCHAT

دلم میخواد احساساتمو دار بزنم و بعدش طنابو بدم به منطقم تا با همون طناب منو خفه کنه در این حد از احساساتم بیزارم و به منطقم محتاج.. ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

بالاخره یه روزی میپذیری و میگذری از همه نبودن‌ها، نشدن‌ها، نخواستن‌ها، رفتن‌ها، تموم شدن‌ها و ناامید شدن‌ها، بدون اینکه دیگه دلیلش برات مهم باشه.!🥀✨ ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT 

شما هرروز دوس دختر یا زنتو لوس کن آرامش و عشقو تویِ زندگیت ببین اصلا . دخترا با توجه زیاد جذاب تر و خوشگل تر میشن ! دخترو بذارین رویِ طاقچه سرتاپاشو ببوسید . همیشه نازشو بکشید تو الویت بذارینش دختری که حس کنه فرشته شماست اون زندگیو واسه جفتتون بهشت میکنه . ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

هـزار تا رویـا کُشتـه می‌شـه تا یـاد بگـیری زنـدگی رویـایی نیسـت! ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

هر اتفاقی هم برام بیوفته بازم دلم به بودن تو خوشه! ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

انگار وقتی نیستی کامل نیستم... ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

براتون آرز میکنم کسی رو که دوستش دارید به همون اندازه دوستتون داشته باشه این آرامبخش ترین چیزیه که یه آدم میتونه بهش تکیه کنه ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

بچه که بودیم : فکر میکردیم تنهایی یعنی وقتایی که کسی خونه نیست ، بزرگ که شدیم فهمیدیم حتی وسط یه مهمونی هزار نفره ام میشه تنها بود... ‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌@Matn_NOCHAT

هرچی بزرگ‌تر می‌شم، بیشتر می‌فهمم که خیلی از آدم‌ها واقعاً آدمایِ خوبی نیستن! شاید بامزه، محبوب و باهوش باشن، ولی اَدب و معرفتِ درست حسابی‌‌ ندارن! ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT