uz
Feedback
ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

Kanalga Telegram’da o‘tish

بالاترین دادگاه شرافت انسان است و مهمترین قاضی وجدان اوست🫀 Main : @NocHaTcO Cr : @PmNochaT 🍓💞🍭

Ko'proq ko'rsatish
620
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
Ma'lumot yo'q7 kunlar
+1730 kunlar
Postlar arxiv
‌‎ اگه دیدی همه تاییدت کردن و هرچی میگی باهات موافقن سه حالت بیشتر نداره: ۱- یا پولت زیاده ۲- یا زورت زیاده ۳- یا شعورت کمه و حوصله‌ی بحث باهاتو ندارن… @Matn_NOCHAT

تو کتاب ملت عشق یه جا میگه : ساعتی دقیق‌تر از ساعت خدا نیست آن‌قدر دقیق است که در سایه‌اش همه چیز سر موقعش اتفاق می‌افتد ؛ نه یک ثانیه زودتر ، نه یک ثانیه دیرتر . @Matn_NOCHAT

به قول بابا بزرگم زن خوب لياقت ميخواد، نداشته باشي خدا يه جوري ازت ميگيرتش كه تا صد سال نفهمي از كجا خوردي. + فرقی نمیکنه، این در مورد مرد هم صدق میکنه @Matn_NOCHAT

تو فیلم «شجاع دل» ١٠٠ نفر میریزن رو سر یارو که بکشنش ولی همرو میزنه و میره جلو تا اینکه یجا میبینه یکی از کسایی که با دشمناش بوده بهترین دوستش بوده... همونجا از شدت ناراحتی میخوابه رو زمین تا بکشنش… میخوام بگم هیچکس نمیتونه یه آدمو از پا بندازه جز کسایی که دوسشون داره! ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

تعریف بیش‌ از‌ حد آدمارو باور نکنین ؛ کلا اغراق توی هیچ موردی رو باور نکنین .. دردش کمتره اینجوری !! ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

تو این سنی که هستم فقط به ثبات ، احترام وفاداری علاقه مندم ، بقیش به چشمم نمیاد زیاد دیدم .. ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

اشتباه اینجا بود که زن رو با کسب درآمد ارزش‌گذاری کردن، نه با تاثیرگذاری قطعا زنِ خانه‌دار از تاثیرگذارترین افراد جامعه‌ست! @Matn_NOCHAT

   𝙎𝙤𝙢𝙚𝙩𝙞𝙢𝙚𝙨 𝙁𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙𝙨 𝘼𝙧𝙚 𝙀𝙣𝙚𝙢𝙞𝙚𝙨   ‏گاهی خودیا از همه دشمن ترن...! ❤️‍🩹🤜 ‌‌‌‌ ‌@Matn_NOCHAT

یک اندیشه ی زیبا و مثبت یک بهشت را در زندگی میسازد و یک اندیشه منفی و یأس‌آور جهنمی را در دنیای انسان خلق میکند انسانها آنچه را بیندیشند خلق میکنند پس شاد و مثبت باشید @Matn_NOCHAT

من تنهایی بزرگ شدم، تنهایی پای همه چی وایسادم، تنهایی زخمامو بستم و تنهایی دردامو تحمل کردم. اینا رو می‌گم که بدونی نه می‌شه منو تنها گذاشت، نه می‌شه از این تنها تر @Matn_NOCHAT

‏دلم می‌خواهد برای یک بار هم که شده، نباشم، کسی حضور مرا حس نکند. از اینکه همیشه بوده‌ام، خسته‌ام. دلم می‌خواهد روزی کسی با دیدنِ چیزی، یاد من بیوفتد و با خودش بگوید "چرا نیست، چرا رفت... @Matn_NOCHAT

بدی بیش از حد دوست داشتن آدم اینه که وقتی حواسش بهت نیست، ‏حس می‌کنی کل دنیا ازت متنفره! و وقتی دوستت داره، حس می‌کنی تموم دنیا و کائناتش با تو خوبن. انگار ‏آدما وقتی عاشق میشن، تموم دنیاشون تو وجودِ یه نفر خلاصه می‌شه. @Matn_NOCHAT

‌ آدما هیچوقت نمیان که بمونن! آدما همیشه واسه رفتن میان! وقتی خسته و ناراحتن ، واسه بهتر شدن میمونن و بعد از اینکه بهتر میشن؛ میزارن میرن و تو میمونی و خودت و خودت خودت! خصلت آدماست! عادت کن که درو باز بزاری چون هی باید پاشی درو وا کنی! @Matn_NOCHAT

اگر نتوانید مهارت لذت بردن از هر آنچه را که در زندگی دارید در خودتان ایجاد کنید مطمئن باشید با بیشتر به دست آوردن هیچ چیز هرگز خوشحال تر نخواهید شد ...! بی بهانه شاد باش و لذت ببر... @Matn_NOCHAT

به قول سهراب سپهری؛ به کوتاهی آن لحظه ی شادی که گذشت، غصه هم میگذرد... @Matn_NOCHAT

شاید دوست نداشته باشید اینو بدونید ولی نه تنها رابطه عاطفی بلکه رابطه دوستانه هم نیاز به کار سخت، تلاش مستمر، کوتاه اومدن‌های گاه‌به‌گاه و از خودگذشتگی داره. در بزرگسالی هیچ نوع رابطه انسانی‌ای نیست که بدون تلاش زیاد برای مدت طولانی باقی بمونه. بدیهیات. @Matn_NOCHAT

‏یه جوری زندگی کنین هیشکی متوجه روز خوب و بدتون نشه، باور کنین بیشتر اینایی که به عنوان رفیق و فامیل دور و برمونن با دیدن خوشحالیامون ناراحت میشن و با دیدن روزای تلخمون خوشحال میشن‌... @Matn_NOCHAT

تَهِش به همون چیزی که بودم برگشتم: «یه سکوتِ طولانی، اجتناب از گفتگو‌ و میل به تنهایی.» ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

من شدم تاریکیه، همه شدن نور این وسط! همه شدن تَبَر، همه زخم دارن رو این جَسَد! ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

اما من دیگه بلد نیستم عاشق کسی باشم که اولویتش نیستم؛ بلد نیستم چشم به گوشی بدوزم و دلشوره بگیرم، اسمش رو بذارید خود خواهی یا هر چیز دیگه ای، ولی من این خود خواهی رو به اداهای عاشقانه‌ ای که هیچ احساسی پشت سرش نیست ترجیح میدم، من برای خودم گل میخرم؛ چای دم میکنم؛ میز شام میچینم؛ اما منتظر کسی نمیمونم؛ نه اینکه خسته شده باشم اما وقتی دلم برای کسی تنگ شه که دلتنگیش رو باور نمیکنم؛ فکر میکنم که دارم به خودم خیانت میکنم، تا خودت رو دوستنداشته باشی؛ کسی باور نمیكنه که هستی و بودنت با نبودنت فرق میكنه. @Matn_NOCHAT