uz
Feedback
ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

Kanalga Telegram’da o‘tish

بالاترین دادگاه شرافت انسان است و مهمترین قاضی وجدان اوست🫀 Main : @NocHaTcO Cr : @PmNochaT 🍓💞🍭

Ko'proq ko'rsatish
621
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-17 kunlar
+1730 kunlar
Postlar arxiv
یه چیزی میگم یادتون بمونه: بدی آدم نمک نشناس اینه که وقتی یاد کارایی که براش کردی میوفتی،از خودت بیشتر بدت میاد تا اون! @Matn_NOCHAT

حداقل همین که انقدر بزرگ شدی که از کسی نخوای بیشتر بمونه کافیه، حالا دیگه مهم نیست که پای تلفن، توی بغلت، توی مهمونی یا توی زندگیت. @Matn_NOCHAT

به فرزندان خود راهنما زدن، دنگ دادن، حرمت نون و نمک نگه داشتن، با دهن بسته غذا خوردن و متعهد بودن رو بیاموزید. @Matn_NOCHAT

اگه پارتنرم تلفنش رو یادش بره قفل کنه، جا بذاره پیشم، سریع از حسابش برا خودم پول میزنم. فضولی کردن تو چت و اینا کار مریضاس، زشته بابا نکنید تورو قرآن... @Matn_NOCHAT

توی یه دنیای دیگه، تو هم من رو دوست داری همونقدر که من تو رو. با هم زندگی می‌کنیم، با هم پیر میشیم با هم می‌میریم، مارو کنارِ هم دفن می‌کنن از خاکمون یه سروِ بلند قد میکشه تا آسمون همه پرنده‌های دنیا میان رو شاخه‌ها خونه می‌سازن تموم میشه آوارگی. سبز می‌مونیم من و تو، برای همیشه... @Matn_NOCHAT

‏از یه جایی به بعد هرکی بهت خوبی کنه بهش شک میکنی. @Matn_NOCHAT

شما هر کدوم از زخماتو باز کنی یه نفر واست دست تکون میده که روزی امن ترین فرد زندگیت بود! @Matn_NOCHAT

سهراب میگه: "به حباب نگران لب یک رود قسم، و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت غصه هم می‌گذرد آنچنانی که فقط خاطره‌ها خواهد ماند لحظه‌ها عریانند به تن لحظه خود، جامه اندوه مپوشان هرگز...!! زندگی ذره كاهیست كه كوهش كردیم... زندگی نیست بجز حرف محبت به كسی ورنه هر خار و خسی زندگی کرده بسی.... @Matn_NOCHAT

عیب عاشقی اینه که معتادش میشی، هی دوزت میره بالاتر و آخرش اوردوز میکنی. @Matn_NOCHAT

عیب عاشقی اینه که معتادش میشی، هی دوزت میره بالاتر و آخرش اوردوز میکنیو @Matn_NOCHAT

تو تنها کسی هستی؛ ‏وقتی میخندی خوشگلی، ‏گریه میکنی خوشگلی، ‏عصبانی میشی خوشگلی، ‏استرس داری خوشگلی، ‏خسته‌ای خوشگلی، ‏و اون وقتایی که اصرار داری که اصلا قیافت خوب نیست، اون وقتا از همیشه خوشگلتری :) @Matn_NOCHAT

شاید من واسه کسی ساخته نشدم ... @@Matn_NOCHAT

וفرق بزرگيست ميان كسى كه تنها مانده و كسى كه تنهايى را انتخاب كرده است.. •× 🔤🔤🔤🔤🔤🔤🔤 🔤🔤🔤🔤

من فقط با آدمی که برام عزیزه بحث میکنم، از بقیه میگذرم و اهمیت نمیدم @Matn_NOCHAT

00:00♥️ درست ترین تعریف عشق اینه: آدم فقط یه نفر رو داره که حالش رو خیلی خوب میکنه و فقط یه نفرو داره که حالشو خیلی بد میکنه به قول علی احسانی که میگه: ازعجایب عشق همین است تنها همانی آرامت می‌کند که دلت را آتش زده. @Matn_NOCHAT

سن ۱۸ تا ۲۵ سالگی واقعا خیلی عجیبه ! بعضی ها هنوز گواهینامه نگرفتن . بعضی ها دارن شرکت مدیریت میکنن. بعضی ها تا حالا هیچ رابطه نداشتن . بعضی ها بچه دارن . بعضی دارن تو کشورهای مختلف سفر میکنند. بعضی ها برای بیرون رفتن از خانوادشون اجازه میگیرن . تو این بازه سنی همه چیز ممکنه. @Matn_NOCHAT

تنهاییِ آدم‌ها بزرگه، خیلی بزرگ، شایدم به وسعت یک دریا است؛ اما برای پُر کردنش، یک لیوان محبت کافیست @Matn_NOCHAT

نمی‌دونم کی لازم داره این رو بشنوه: تنها چیزی که نباید واسه‌اش جنگید، خواسته شدنه. اگه این یکی از جنگهای روزانه توئه، حاصلش فقط فرسودگیه. @Matn_NOCHAT

‏از بزرگترین اشتباهاتی که والدین انجام میدن اینه که فرزند خود را با فرد همسن دیگری "مقایسه" می کنند! هر کسی شرایط و توانایی های مخصوصی دارە و چیزی که برای یکی آسانه برای دیگری سخته و بالعکس، چه آدم هایی از این مقایسه ها شکست روحی که نخوردند... لطفا عاقل باشیم هر گل یه بویی داره @Matn_NOCHAT

بهتون تقلب میرسونم : تقریبا هیچکی به شما اهمیت نمیده معدود افرادی که واقعا اهمیت میدن در صورت بروز مشکل حاد، تقریبا هیچ کاری جز غصه خوردن ازشون برنمیاد. پس جداً مراقب خودتون باشین. مراقب جسمتون، مراقب ذهنتون، و مراقب سلامت روانتون. همین... @Matn_NOCHAT