uz
Feedback
ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

Kanalga Telegram’da o‘tish

بالاترین دادگاه شرافت انسان است و مهمترین قاضی وجدان اوست🫀 Main : @NocHaTcO Cr : @PmNochaT 🍓💞🍭

Ko'proq ko'rsatish
621
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
Ma'lumot yo'q7 kunlar
+1730 kunlar
Postlar arxiv
آنچه می‌جويی تويی و آنچه می‌خواهی تويی پس ز تو تا آنچه گم کردی ره بسيار نيست @Matn_NOCHAT

اگه بهم بگن چند تا درس مهمی که تو زندگیت تا این سن یاد گرفتی رو تو چند تا جمله بگو، قطعا میگم: لیاقت رو نمیشه تزریق کرد. ذات رو نمیشه تغییر داد. وجدان رو نمیشه بیدار کرد. چشمِ ناپاک، مطیع نمیشه. آدم نمک نشناس رو نمیشه قدردان کرد. آدم بی اصل و نسب رو نمیشه اصیل کرد. دوست داشتن یک طرفه بی نتیجه اس. سن و سال، ملاکِ سن عقلی و رفتاری هر انسانی نیست. و در نهایت آدمی که خوابه رو میشه بیدار کرد ولی اونی که خودشو به خواب زده رو نمیتونی بیدار کنی. @Matn_NOCHAT

قشنگ ترین رابطه اونیکه : بدترین و تاریک ترین بخش های وجودتو به طرف نشون بدی، بدون اینکه بترسی @Matn_NOCHAT

به تازه داماد گفتن به خانوادمون خوش اومدی وی فرمود " تازه نیومدم تازه رونمایی شدم " صداقت ۱۰ از ۱۰ 🤣 @Matn_NOCHAT

آنقدر در مغزم با خودم حرف زدم که اگر آنها را می‌نوشتم کتابی میشد به نام: "تمایل به خاموشی در پسِ مغزی ناآرام" @Matn_NOCHAT

چشماش...امان‌ از چشماش‌ که‌ از کل‌ زندگیم‌ قشنگ تره...! @Matn_NOCHAT

تبدیل نشید به آدمی که از خودش و علایقش و اعتقاداتش میگذره تا یسری آدما کنارش بمونن. آدما میرن و میان ، ولی میرسی به جایی که میری جلو آیینه و خودتو کلا نمیشناسی! @Matn_NOCHAT

هیچکس جای تو نبوده و نیست؛ و احساس و شرایط تو رو تجربه نکرده؛ پس به خاطر نظرات دیگران به تصمیمات خودت شک نکن. @Matn_NOCHAT

‏برکت فقط پول نیست، بنظرم آشنایی با آدمِ درست بزرگترین برکته.. مثل اومدنت تو زندگیم.. @Matn_NOCHAT

اگر دارید رشد میکنید ولی بقیه پشت سرتون حرف میزنن، خیلی بهشون توجه نکنید به قول آندره ژید تو کتابش میگه: «هر چه بالاتر رَوی، از نظر آنان که پرواز نمی دانند کوچکتر به نظر می‌رسید!» پس فقط به اوج گرفتنت ادامه بده @Matn_NOCHAT

هر وقت خیلی استرس داشتی، هر وقت فکر کردی ممکنه به چیزی که میخوای نرسی، هر وقت فکر کردی چقدر شرایط داره بهت فشار میاره و سخته یادت باشه که خدا خودش گفته: خداوند قلب ها رو آروم میکنه و دلت رو قرص میکنه💗 اره رفيق دلت به خداقرص باشه همه چي درست ميشه...❤️ @Matn_NOCHAT

فکر کنم هممون اینو تجربه کردیم😑😂 @Matn_NOCHAT
فکر کنم هممون اینو تجربه کردیم😑😂 @Matn_NOCHAT

فکر کنم هممون اینو تجربه کردیم😑😂
فکر کنم هممون اینو تجربه کردیم😑😂

نوشته بود: معرفت دُرِ گرانیست به هر کس ندهندش پر طاووس قشنگ است به کرکس ندهندش... @Matn_NOCHAT

نوشته بود: معرفت دُرِ گرانیست به هر کس ندهندش پر طاووس قشنگ است به کرکس ندهندش... @Matn_NOCHAT

من همیشه تو‌ ذهنم مکالمات بیشتری دارم تا تو زندگیم @Matn_NOCHAT
من همیشه تو‌ ذهنم مکالمات بیشتری دارم تا تو زندگیم @Matn_NOCHAT

من همیشه تو‌ ذهنم مکالمات بیشتری دارم تا تو زندگیم
من همیشه تو‌ ذهنم مکالمات بیشتری دارم تا تو زندگیم

این عکسو هرجا نشون بدی بگی این وضع مملکتمونه سریعا بهت پناهندگی میدن.
این عکسو هرجا نشون بدی بگی این وضع مملکتمونه سریعا بهت پناهندگی میدن.

هر چقدر که دنیا بد باشد. تو مراقب پاکی قلبت همانطور که هست باش... @Matn_NOCHAT