uz
Feedback
ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

Kanalga Telegram’da o‘tish

بالاترین دادگاه شرافت انسان است و مهمترین قاضی وجدان اوست🫀 Main : @NocHaTcO Cr : @PmNochaT 🍓💞🍭

Ko'proq ko'rsatish
621
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-27 kunlar
+1730 kunlar
Postlar arxiv
چرا زندگی رو سختش میکنی؟! از تنهایی میترسی؟!خوب بیشترخودتو دوست داشته باش. از شکست خوردن میترسی؟!خوب مگه قراره چقدر فرصت داشته باشی که دنبال چیزای که میخوای هم نری! از اعتمادت سو استفاده کردن؟!خوب تو اون لحظه برای دلت خودت انجامش دادی! از آدما خسته شدی؟! خوب از هیچکی هیچ انتظاری نداشته باش! از بقیه ناامید شدی؟! خوب هر حرفی پست سرت زده میشه رو، همون پشت سرت رها کن! باور کن هر چیزی به قیمت از دست دادن آرامشت باشه زیاده گرونه..! رها کن رفیق @Matn_NOCHAT

در فرانسوی واژه ی وجود داره به نام «‏raison d'être» معنیش میشه دلیلی برای وجود داشتن، دلیلی برای زندگی کردن، دلیلی برای ادامه دادن، دلیلی برای پیشرفت کردن مثل وقتی که کسی رو پیدا میکنی که بی دلیل میشه دلیلی برای حال خوبت! دلیلی برای زندگی کردنت! مثل‌ وجودِ تو که شد دلیلی برای من.. @Matn_NOCHAT

این یک پیام یادآوریه: تو زیباترین چشمای دنیارو داری. تو خیلی خوشگلی. تو مجموع تمام چیزایی که از خدا می‌خواستمی. دوری، بحث و دعوا و اختلافایی که بینمون هست یا پیش میاد باعث کمتر شدن حس من بهت نمی‌شه. تو همیشه توی قلب من می‌مونی. من با کوچیک ترین اخم یا ناراحتی تو بهم می‌ریزم. من آیندمو با تو دیدم و قراره با توام بسازیمش. کنارتم، پشتتم، هواتو دارم. راستی، ناراحتی بهت نمیاد؛ بیشتر لبخند بزن و مواظب خودت باش. @Matn_NOCHAT

𝙉𝙤 𝙢𝙖𝙩𝙩𝙚𝙧 𝙝𝙤𝙬 𝙠𝙞𝙣𝙙 𝙮𝙤𝙪 𝙖𝙧𝙚; 𝙔𝙤𝙪 𝙡𝙚𝙖𝙧𝙣 𝙛𝙧𝙤𝙢 𝙤𝙣𝙚 𝙥𝙡𝙖𝙘𝙚 𝙩𝙤 𝙖𝙣𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙏𝙧𝙚𝙖𝙩 𝙚𝙫𝙚𝙧𝙮𝙤𝙣𝙚 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙮𝙤𝙪𝙧𝙨𝙚𝙡𝙛! “هرچقدر‌ هم‌ مهربون‌ باشی ؛ از‌ یه‌ جایی‌ به‌ بعد‌ یاد‌ میگیری با‌ هر‌ کس‌ مث‌ خودش‌ رفتار‌ کنی!💫🍃

چایی که سرد بشه یا میریزنش دور یا عوضش میکنن! حالا تـو هـی فکر کن سرد باشی جذابی :)

خودش بخواد اولین نفر پیامتو میبینه خودش بخواد جواب میده خودش بخواد حرف میزنه خودش بخواد میاد سر میزنه همه چی بستگی به خودش  اولویت و ارزشی که براش داری  داره @NOCHAT_MATN

از بس فرار كرده‌ام از خویش‌ِخويشتن گاهی دلم برای خودم تنگ می‌شود - بهمنی نوچت متن🌱 @Matn_NOCHAT

تاحالا حس اضافی بودن بین بقیه بهتون دست داده؟:) من هزار بار تجربش کردم:) نادیده گرفته شدها..:)🖤🍷🚬 ✉️@NOCHAT_MATN

تصادفی با یکی آشنا میشی ولی بعدش کارت به جایی میکشه که اگه تصادف میکردی دردش کمتر بود. @NOCHAT_MATN🌱

‏تو هيچوقت قرار نيست بفهمى من براى اينكه تورو ناراحت نكنم چقدر خودمو ناراحت كردم. @NOCHAT_MATN

Friends turn into enemies when you do better than them . دوستا تبدیل به دشمن میشن،وقتی که بهتر از اونا بشی. ✈️@NOCHAT_MATN

وقتش که برسه از خیلی چیزا می‌گذریم وقتش که برسه خیلی چیزا رو عوض میکنیم خودمون رفتارمون کارمون ..... وقتش که برسه زندگی هممون عوض میشه وقتش که برسه یه آدمی میاد تو زندگیمون که کلا میرینه تو همه اینا 👍 @NOCHAT_MATN 🌱

دٌخترِ 18 سألہ اَز #خونہ ميره - پسرِ 22 سألہ #دِق ميكٌنہ - دٌختر 14 سألہ #خودكٌشۍ ميكٌنہ - پسرِ 17سألہ #مَوأد ميكشہ - چہ #زندِگۍ قَشنگۍ دأريم نَہ؟! ✉️@NOCHAT_MATN

یه جا خیلی قشنگ نوشته بود: من تورو مثل آخرين روز هفته، مثل پنج دقيقه خوابِ بيشتر، مثل یه صبحانه‌ى دورهمى، مثل بوى سنگک داغ، مثل یه فنجان چای گرم، مثل یه صندلى كنار شومينه، مثل يک كلبه‌ى چوبى تو دل جنگل، مثل خوابيدن زير نور ماه و ستاره‌ها، مثل لبخند زدن به یه بچه، مثل قدم زدن زير بارون، مثل یه مادر، مثل یه پدر، مثل یه خانواده، دوستت دارم..! @NOCHAT_MATN

‏بهترین انتقام در اوج بودنه؛ اونقدر خودتون رو بالا بکشید که برای همه آرزو بشید؛ و برای اون کسی که ترکتون کرده "حسرت"! @NOCHAT_MATN

نگفت دوستت دارم، اما طوری نگاهش کرد که انگار تمامِ موفقیت‌های زندگی‌اش روبه‌رویش نشسته بود. @NOCHAT_MATN

بابام میگفت حست به بعضی چیزها مثل لباس پشت ویترینه ، تا نپوشی ببینی بهت نمیاد نمیتونی فکرت رو آروم کنی ! @NOCHAT_MATN

دقیقاً‌ همون‌ جا‌ که‌ از‌ آدما‌ خسته‌ میشی خدا‌ یکی‌ رو‌ میاره‌ وسط‌ زندگیت و‌ میگه ببین‌ چی‌ واست‌ نگه‌داشتم.... @NOCHAT_MATN

من قبل اینکه از دست کسی ناراحت شم اول از دست خودم ناراحت میشم که چرا اجازه دادم اصن تو انقد مهم باشی که منو ناراحت کنی @NOCHAT_MATN