uz
Feedback
ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

ɴᴏᴄʜᴀᴛ TEXT | متن

Kanalga Telegram’da o‘tish

بالاترین دادگاه شرافت انسان است و مهمترین قاضی وجدان اوست🫀 Main : @NocHaTcO Cr : @PmNochaT 🍓💞🍭

Ko'proq ko'rsatish
623
Obunachilar
-124 soatlar
+67 kunlar
+1730 kunlar
Postlar arxiv
من کنارت میمونم هر مشکلی هم داشته باشی حتی اگه همه‌ی آدمای دنیا باهات بد بشن، دلت بگیره، خسته باشی یا غصه داشته باشی، من پا به پات میام اگه تموم موهامم سفید بشه با تو قلبم پیر نمیشه. ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

آدم‌هایی که روح بزرگی دارند عقده‌های کمتری دارند، شعور بیشتری دارند. و قلب مهربان‌تری... @Matn_NOCHAT

به اندازه تموم کسایی که دوست نداشتن خودتو دوست داشته باش، به اندازه تمام کسایی که پَسِت زدن، خودتو بغل کن و به اندازه تمام کسایی که بهت گفتن نمیتونی، به خودت اعتماد کن و محکم قدم بردار... @Matn_NOCHAT

‏شما هر چیزیو تو زندگیت از دست دادى ميتونى بعدا جبرانش کنی، به جز آدمی كه يه زمانى واقعا عاشقت بوده و الان ديگه نيست. ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

‏سیاست چیه؟ من میخوام یکی باشه هرچی بیشتر بهش عشق بدم، بیشتر بهم عشق بده… ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

بمان و تمام . 🧡 ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT
بمان و تمام . 🧡 ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

‏کاش یه روزی بفهمیم... ازدواج افتخار نداره، انتخاب یه آدم درست افتخار داره بچه دار شدن افتخار نداره، تربیت کردن درست بچه افتخار داره زن / مرد بودن افتخار نداره، انسانیت افتخار داره ... @Matn_NOCHAT

‌ صبرت که تموم شد نرو ، معرفت تازه از اونجا شروع میشه... ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

‏از روابط انسانی خستم، کاش اون بالشتی بودم که شبا تو بغلش میخوابی. ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

کافیه یه چیزی از چشم بیوفته، زمین و زمانم بخوان نظرمو عوض کنن نمیتونن! ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

در من شوقی مونده از تو که تمومی نداره . ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

‏اگه نمی‌تونید، اگه عرضه‌ش رو ندارید، آدما رو حیف نکنید؛ احساساتشون رو، عشقشون رو، حوصله‌شون رو، ذوق و اعصابشون رو كور نکنید! بذارید یکی که بلده و لیاقتشون رو داره کنارشون باشه..... @Matn_NOCHAT

آدما با رفتار حرف‌ می‌زنن، دنبال ‌کلمات‌ نباشید.... @Matn_NOCHAT

تهِ تهش میفهمی هیچکی غیر خودت، نمیتونه دستت‌ رو بگیره و از رو زمین بلندت کنه... @Matn_NOCHAT

آدما به مرور بهت ثابت میکنن که باید خودتو بیشتر از اونا دوس داشته باشی. ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

شمس تبریزی : آنرا برون انداز و از این پر شو. وقتی که رها میکنی و خالی میشی؛ فضا برای ورود چیزهای بهتر به زندگی تو به وجود میاد... @Matn_NOCHAT

هیچ اصراری برای نگه داشتن دوستان قدیمی نداشته باشین، آدم‌ها عوض میشن، عوض شدن آدم‌ها رو بپذیرید و ازش عبور کنید. ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

رمانتیک ترین دیالوگی که اخیرا شنیدم ؛ نمیدونم میتونیم حال همو خوب کنیم یا نه... یا در آینده میتونیم برای هم خوب باشیم یا بد ! ولی من میخوام بجنگم برای تو ... و تو بشی زیباترین نبردی که توش برنده میشم. ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

‌یه مشت به آینه زد و گفت: حالا شدیم شبیه هم! ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT

بزار تو بغلت این تنِ جنگیو من خوابش کنم! ➺𓆩᳦᳣ @Matn_NOCHAT