621
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-17 kunlar
+1730 kunlar
Postlar arxiv
صدمه زدن به آدما کار خیلی راحتیه مثل پرتاب کردن یک سنگ توی اقیانوس ولی تاحالا به این فکر کردی که اون سنگ تا چه عمقی میتونه بره پایین؟
@Matn_NOCHAT
یکی امروز طلاق گرفته، یکی امروز ازدواج کرده؛
هردو برای خوشبختی گامی برداشتن!
یکی امروز از کارش استعفا داده، یکی بالاخره استخدام شده؛ هردو فصل جدیدی و شروع کردن!
یکی آخر هفته تو باغ خوش میگذرونه، یکی آخر هفته کتاب میخونه؛ به هرکی یجور خوش میگذره!
یکی خوشحاله که وزنش زیاد شده، یکی خوشحاله که وزن کم کرده؛ همه برای نتیجه یکسان تلاش نمیکنن!
ما برای احساس خوشبختی مجبور نیستیم مثل هم باشیم،
هرکس مسیر خودشو داره!
@Matn_NOCHAT
از نظر بقیه من آدم سخت پسند و حساسیم…
اما چرا نباید باشم؟
زندگی خودمه، وقت خودمه، انرژی خودمه
چرا نباید قدرشو بدونم اخه؟
چرا نباید استاندار های بالایی برای خودم تعیین کنم؟
اگه از اون چیزی که میتونم تقدیم کنم
اطمینان کامل دارم
چرا نباید بدون سخت گیری کردن به هرکسی دو دستی تقدیمش کن..
@Matn_NOCHAT
آدما بیشتر از چیزی که فکر میکنید خطرناک شدن،
راحت دروغ میگن، راحت ازت استفاده میکنن،
راحت ناامیدت میکنن، راحت ازت فاصله میگیرن،
و در نهایت؛ راحت هم رهات میکنن :)
@Matn_NOCHAT
نمیدونم کی گفته که «برای شناخت بهتر آدمها، کافیه یک بار بر خلاف میلشون عمل کنی! » وای خیلی درست گفته. «نه» گفتن به خواستههای آدمها اون روی شخصیتشون رو بهتون نشون میده
@Matn_NOCHAT
پدرای شما هم در برابر دکتر رفتن، لباس خریدن و ماکارونی خوردن مقاومت میکنن یافقط بابای من اینجوریه
@Matn_NOCHAT
از اینکه پشتتون بد میگن ناراحت نباشید،
یه جمله تو کتاب ملت عشق بود که میگفت:
«نمیدانم چرا آدمیزاد تمایل دارد وقتی چیزی را درک نمیکند، بدیاش را بگوید.»
@Matn_NOCHAT
حریم خصوصی یه قدرته، چیزی رو که آدمها نمیدونن ازت رو نمیتونن خرابش کنن.
@Matn_NOCHAT
یه سکانس تو سریال در انتهای شب ماهرخ به پدرش اعتراض کرد چرا اجازه ندادی بازیگر بشم؟ و پدرش جواب داد: «تو اگه واقعا میخواستی بازیگر بشی به حرف من گوش نمیدادی و میشدی.»
میدونی میخوام چی بگم؟ راهِ خودتو برو چون بعداً کسی حسرتای تورو گردن نمیگیره. حتی همون آدمی که محدودت کرده.
@Matn_NOCHAT
چه زیبا گفت سیمین بهبهانی:
همه آدمها ظرفیت بزرگ شدن ندارند!
اگر بزرگشان کنیم، گم میشوند،
و دیگر نه شما را میبینند و نه خودشان را..
بیایید به اندازهی آدمها دست نزنیم.
@Matn_NOCHAT
یه جا نوشته بود :
میدونی چرا کودکی شیرینه؟
چون گذشته ای وجود نداره این سنگینی بار گذشته هست که
زندگی رو سخت میکنه ...
یاسین@Matn_NOCHAT
دلبــ ــرجـ♥️ـان ...
رویَــت رُخ مــاهِ "تـ ـوُ"
قُفــل دل را میگُشایــد!🥂🌿✨
@Matn_NOCHAT
غصه نخوريا،
یهو میبینی،
خدا برات دری رو باز میکنه
که تو حتی اون درو نزده بودی :)
@Matn_NOCHAT
هر جا دوستی یا ارتباطی برای من از بین رفت فقط بخاطر اهمیت دادن های بیش از اندازه ام بود، به قول ماداک:
" کم دوست داشتن را
بلد نیستم.
تمام زخمهای من
از دوست داشتنهای زیاد من است."
@Matn_NOCHAT
وقتی بالا میری ،مهربون و فروتن باش..
چون وقتی سقوط میکنی از کنار همین آدم ها رد میشی
#برتراند_راسل@Matn_NOCHAT
آدمها افسرده به دنیا نمیان، اولش اشتیاق و آرزو دارن، تا وقتیکه یه چیزی باعث میشه چشمشون به روی حقیقت باز بشه!
Lucifer@Matn_NOCHAT
آدمها افسرده به دنیا نمیان، اولش اشتیاق و آرزو دارن، تا وقتیکه یه چیزی باعث میشه چشمشون به روی حقیقت باز بشه!
Lucifer@Matn_NOCHAT
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
