uz
Feedback
مٌـــنعزل 🖤🧸

مٌـــنعزل 🖤🧸

Kanalga Telegram’da o‘tish

اعتقد ان احنا محتاجين بس نتطمن، نبقى احنا بمنتهى التلقائية بدون اي حسابات. نتحب في كل حالاتنا، شيء صعب جدًا ونادر بس يوم ما بتلاقيه بيبقى أسرك لأخر لحظة في حياتك 🍁 نكتُب ما لا تستطيع إخراجه 🖤 http://hatatta89.sarhne.com -

Ko'proq ko'rsatish
473
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-57 kunlar
-830 kunlar
Postlar arxiv
مش عايزه أقول إن الإنسان زعلان من الدُّنيا أو زعلان عليها...الله يرزقنا الزُهد فيهَا ولا يجعل أعيننا إلَّا على الآخِرة لكِن الإنسان يشقَى بوحدتهِ وتنكر خِله له من بعد المودَّة! فاللهم ارزقنا أُنسكَ ومعيتكَ ولا تعلق قلوبنا بغيركَ:")

بكلمكم بجد والله ماتحسدونا على قعدتنا ف البيت يمكن الواحد يطلع مصيف.

لو عامل ناسيني هات عينك في عيني بس انت فاكرني!

🖇️
🖇️

​أعلم أنك لن تنساني، قد تَتَناسى احيانًا لكنك لَن تنسى أبدًا، لا أحد يستطيع أن ينسى شخصًا أعطاه هذا الكم الهائل من الحب، ستتذكرني فجأةً في زحام يومك، في أغنيةٍ ما، في يوم ممطر، وعندما تنظر إلى معصمك لن تنسى ابدًا مهما فعلت .

واغفر لنا إن عاهدناك ألا نعود وعدنا اغفر لنا وردنا إليك ردًا جميلًا

١-١-١٤٤٨ ثُمَّ يَأْتِي مِن بَعْدِ ذَلِكَ عَامٌ فِيهِ يُغَاثُ النَّاسُ
اللهم عام تُغاث به قلوبنا وتُزهر فيه دروبنا

اللي صانك ذنبه ايه؟ عملك ايه؟ ..دايمًا ناسيه!!

إنما هلاك الإنسان بأفكاره وذكرياته وتوقعاته..

مبكرهش في حياتي قد لحظات الوداع بجد 💔.

لهفتك للحاجة وحماسك ليها هو اللي بيدمرهالك، لو اديت لكل حاجة حجمها هتتقدر أكتر من كدا..

‏بتمنى من قلبي إن ربنا يبعد بيني وبين أي حد هُنت عليه وهان عليه يأذيني، ويكفيني شر الأشخاص الثُعبانية اللي ما وراهاش غير الكلام في ضهرنا وتشويه صورتنا قُدام الناس. وربنا يعوض صبرنا خير ويجبر بخاطرنا ويراضينا عن كُل وجع عيشناه وكل يوم صعب عدّى علينا واتحملناه..اللهم عوضك.

انا عارفة ان مش كل حاجة توحشنا ينفع نرجعلها، بس انا وحشتني نفسي زمان اوي والله ..

اي ياجماعة مشاعري بتهون عليكم بسهولة ليه كدا دا انا كنت بديكم عيوني والله.

الإنسان مستوحش ولا يجد مكان يشعر فيه بالأُنس، حتّى أكثر الأشخاص قُرباً لقلبه أصبح فاقد للشغف في التواصل معهم.. كُل ما هُنا مُتعِب، وكُل من هُنا مُتعَب.))

ادعوا لي ادعوا لي أن ألقى الله بقلبٍ سليم، وأن يرضى عني ويحبّني، وأن يخفّف عني عذاب القبر، ويعيذني من فتنة المحيا وفتنة الممات.

‏عاد غريباً كما كان ربماً كان غريباً طوال الوقت وانا من اختلفت الالفة !

كنت قاصد يومها أقولِّك "ضَيّ عيني".. ليه جمعتي الكلمتين من غير فواصل…💔

❤️‍🩹.
❤️‍🩹.

- افضل بوت تشغيل اغاني وتحميلها في التلجرام ✨ يعمل في القنوات والمجموعات بدون توقف نهائيا 🎗 اضف البوت الى مجموعتك او قناتك واستمتع مع افضل بوت تشغيل اغاني في التلجرام بدون اعلانات مزعجة او توقف 🎻 معرف البوت 🎸 ❲ @SEMO15SBOT ❳ ➤ A BOT TO PLAY HIGH-QUALITY SONGS IN VOICE CHAT -BOT ➤ @SEMO15SBOT