1 615
Obunachilar
+124 soatlar
+107 kunlar
+430 kunlar
Postlar arxiv
1 615
الاحتياج للأب مبينتهيش حتي لو بقيت عندك ميه سنه عمر احتياجك لابوك ما يقل الاحتياج له بيثبتلك قد ايه انك ضعيف من غيره و هش حتي لو اثبت العكس ، لما الدنيا بتصدمك وغصب عنك بتتحمل مسؤوليه نفسك كل ده في غياب ابوك بيبقي أضعاف أضعافه ، بتكون محتاج تشوفه تحط ايدك علي وشه ياخدك في حضنه ، يحن عليك مفيش حاجه عمرها هتعوض حنيه الاب ومفيش حاجه هتسد غيابه مهما كانت حنيني ليه عمره ما بينتهي مين هيشوفني عروسه مين هيشيل عيالي ويقولوله يا جدو مين هيبقي ضهري وسندي قصاد اي حد مين هتحامي فيه مين هيفرح بيا بكل مرحله في حياتي ! الاحتياج ده مؤلم وقاصي لأقصي درجه لا يعوّضه شيء. رحم الله آباءنا وجزاهم عنّا كل خير وجميل..
1 615
Repost from 𝙡𝙤𝙨𝙩𝙧𝙤𝙨𝙚𝙚!
كتير بكون عايز اخلي كل اللي حوليا مرتاحين واحاول اني اكون حنين معاهم بس تصرفات الناس بتجبرني اعمل عكس كده
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
