uz
Feedback
مصدع اوقات

مصدع اوقات

Kanalga Telegram’da o‘tish

قصدم آزار شماست. t.me/HidenChat_Bot?start=207829614

Ko'proq ko'rsatish
873
Obunachilar
-124 soatlar
+87 kunlar
+9930 kunlar
Postlar arxiv
ببخشید شما شاهنامه هستید؟ آخه می‌خوام عمرم رو به پاتون بذارم.

تلگرام ری‌اکشن به کیرم رو کی می‌خواد اضافه کنه؟

عرب خوارکسه میاد ایران و انتظار داره وقتی به زبان کس‌ننه خودش حرف می‌زنه ما متوجه بشیم. تا به حال چندین بار پیش اومده و هر بار هم دیدم که همین بساطه. حتی پول‌هاشون رو هم تبدیل نمی‌کنن و همه رو تو زحمت می‌ندازن. بعضی وقتا آرزو می‌کنم که کاش عربی بلد بودم و بهشون می‌گفتم یا انگلیسی یاد بگیر یا فارسی حرف بزن موجود چرب. کسی اینجا کلفت تو نیست که وظیفه داشته باشه بشینه یک ساعت با ادابازی حرف حالیت کنه. صرافی‌ هم قطعا نزدیک همون جنده خونه‌ای که توش می‌خوابی هست. منتها نمی‌دونم چرا فکر کردن کسی اینجا وظیفه داره بهشون خدمت اضافی کنه. مادرجنده‌های سوسمار خور سابق.

نه اینکه برای خودم پیش نیومده باشه؛ اما جدی وقتی از فروشنده قبل خرید یک محصول می‌پرسید "خوبه این؟" دنبال چه پاسخی هستید؟ انتظار دارید چی بگه؟ "معلومه که نه. من خوارکسده عالمم و دارم این رو بهت می‌ندازم"؟ "نه این چیز خطرناکیه و بهتره هر چه سریع‌تر فرار کنی"؟ یا مثلا "ببین این هم خوبه‌ها، ولی مغازه بغلی بهترش رو داره برو از اونجا بگیر"؟ چی لعنتی‌ها؟ چی؟ چی غیر از آره کش دار همزمان با بالا دادن ابرو ممکنه بشنوید که باز این سوال می‌پرسید؟

شاید روزه نگیرم، اما انقدر کافر نیستم که زولبیا بامیه هم نخورم. استغفرلله.

نمیدونم شاید هم اشتباه کنم. ولی انگار بیشتر آدم‌ها تا وقتی دوستت دارن که ازشون بدبخت‌تر باشی

.

دیگه چیکار کنم که لیو بدید؟ چقدر کسنمک باشم قبوله؟

فکر کنم این شهرامی که از دست‌فروش خریدم خرابه چون فقط روزها می‌پره

لطفا انقدر سر چراغ مطالعه‌هاتون رو خم نکنید اونا هم غرور دارن

عاشق این آهنگم. عاشق متنش، عاشق احساسی که لا به لای ریتمش جریان داره، عاشق اینکه شهرام شب‌پره داره چنین آهنگی رو می‌خونه، عاشق کاور بی‌ربطی که روی آهنگه. همه‌چیز عالیه تا اینکه صدای کامیار و انگلیسی حرف زدنش میاد و همه‌چیز رو به هم می‌زنه. آخه تو چی میخوای از جون این آهنگ عزیزم؟

گلوم خشک شد چقدر حرف زدم.

-استایل اولد مانی (old money) چیه که این اواخر و یهویی همه میخوان این استایل رو داشته باشن؟ یادمه اون موقع که تینیجر بودیم یه مدت همه میگفتن من استایل گرانج دارم، بعد شد نوبت مینیمال و حالا هم اولد مانی. و جالب اینه که اکثریت واقعا حتی اطلاعی هم ندارن که از چی حرف می‌زنن. به صورت کلی، شما وقتی انقدر جرأت پیدا می‌کنید که بگید من فلان استایل رو دارم و خودتون رو دارای یک استایل خاص می‌دونید، باید این رو هم بدونید که قراره تمام شخصیت و سبک زندگی شما تو استایلی که دارید نمود پیدا کنه و برای همین خیلی مهمه که چیزی مطابق با شخصیت خودتون انتخاب کنید. من تخصصی در این زمینه ندارم؛ اما تا جایی که می‌دونم، استایل old money برای افرادیه که از چندین نسل قبل ثروتمند بودن و هستن (از اسمش هم پیداست) و درواقع سبک زندگیشون اینطوره. ما و شمایی که از طبقه‌ی متوسط هستیم حتی اگه بخوایم هم نمی‌تونیم چنین استایلی داشته باشیم. اتفاقا استایل‌های دیگه‌ای هستن که مناسب شما باشن و میتونید انتخابشون کنید ولی این یکی واقعا مناسبتی با اکثریت آدم‌ها نداره‌ و خاصیت و ماهیتش هم همین ثروتمند بودن و ثروتمندانه زندگی کردن از نسل‌های قبل تا به الانه. یعنی شما اگه از الان شروع کنی و به فرض خیلی سرمایه‌دار بشی و بچه‌ها و نوه‌هات اون سرمایه رو حفظ کنن، بله فرزندان نسل‌های آینده‌ت می‌تونن بگن ما سبک زندگی اولد مانی داریم. ولی اینجوری که شما الان عجله داری برای اولد مانی شدن، فقط داری به چیزی تظاهر میکنی که واقعا نیستی. نکته‌ای که هست، اینه که تو عصر مدرن هر سال چند مدل لباس و آیتم‌های مختلف ترند میشه. هرکدوم از این آیتم‌ها ممکنه تو استایل‌های مختلفی استفاده بشن. برای مثال یکی از آیتم‌های ترندی اخیر، شلوار پیله‌دار هست. این شلوار توی استایل‌های اولد مانی، الگانس، کژوال نیمه‌رسمی، کلاسیک و استایل‌های دیگه‌ای استفاده میشه. من به شخصه موافق پیش رفتن با ترندها نیستم، ولی اگه واقعا دوست داری هرچیزی که مد میشه رو سریعا بخری، بسترهای بهتری از اولد مانی برای بروزش وجود داره. اینکه شما بیای شلوار پیله‌دار، تیشرت سفید و اکسسوری‌های طلایی بخری، شما رو تبدیل به اولد مانی نمی‌کنه. می‌تونی تو استایل‌هایی ازش استفاده کنی که واقعا خودت و فقط خودت رو بروز بده، نه کسی که دوست داشتی بودی رو.

این ایرج میرزای بیچاره هم اعصابش همیشه از دست همه‌چیز کیری بوده. یه قطعه نوشته خطاب به تخماش. جدی. نشسته با تخماش حرف زده. با توصیفاتی که کرده به نظر میاد اون ناحیه از بدنش دچار مشکل تورم شده و حسابی کله‌ش رو کیری کرده و ایشون هم تهش میگه: «تا حضرت مستطابِ عالی کوچک بشوید بنده پیرم زین پس ز جِماع رخ نتابم خوب ار نشدی، نشو به کیرم».

از اسکار امسال بدجور راضی هستم.
+3
از اسکار امسال بدجور راضی هستم.

از اسکار امسال بدجور راضی هستم.

Repost from ژاژخا
این شوخی‌های بی‌نمک افراد متاهل با پدیده تاهل در جمع یکی از چندش‌آورترین حرکات ممکنه. رقت‌آوره. شوخی زننده کردن با مهم‌ترین آدم زندگیت برای خنداندن یک مشت آدم زباله مثل خودت خیلی ترحم‌برانگیزه. Navid Khorramkhorshid @zhazhkha 🐫

بگو "طب سنتی" تا کلا مغزم صدات رو تا انتهای مکالمه جاری میوت کنه.

زندگی در تهران:
زندگی در تهران: