uz
Feedback
Science Spmnetic!β„’ πŸ”¬

Science Spmnetic!β„’ πŸ”¬

Kanalga Telegram’da oβ€˜tish

This channel belongs to @thespmneticofficial, and a platform for sharing notes and exercises 🀘🏻 For inquiries, directly ask in a discussion group ✨

Ko'proq ko'rsatish
9 730
Obunachilar
-524 soatlar
+17 kunlar
+730 kunlar
Postlar arxiv
apakah fungsi baju makmal ?
Anonymous voting

helloo guys !! sorry late , ade hal tadi . so jom start kuiz 🫢🏻

sorry gais , semalam error sikit . please baca sebab pukul 8 saya nak buat kuiz chap ni

SAINS FORM 4 CHAPTER 1.pdf7.16 MB

there are some notes for chap 1 , please baca sebab besok saya nak buat kuiz tentang form 4 chap 1

SAINS FORM 4 CHAPTER 1 (TikTok Photo Mode 916).pdf.pdf4.29 MB

I do apologize for the DLP students. I didn't have much time to prepare DLP questions since today has been a busy day and also it was the first day of school so most of us have some work and some preparations to do. But jangan risau, admins are working hard to make notes, and also questions untuk korang semua both DLP and non-DLP students. Soo, kalau Ada apa ii Soalan nak Tanya just ask in the comments section okay. Have a great night πŸ˜‰

Apakah masalah yang boleh disebabkan oleh suhu badan yang kurang ?
Anonymous voting

Apakah Indeks Jisim Badan ?
Anonymous voting

Apakah unit Yang digunakan untuk mengukur tekanan darah ?
Anonymous voting

Apakah kepentingan suhu badan yang normal ?
Anonymous voting

Berapakah suhu badan normal ?
Anonymous voting

Hello, let's do some revision for form 4 alright. For batch 09 korang boleh try answer the questions since this topic is quite easy. Form 4 Bab 3: Teknik Mengukur Parameter Kesihatan badan

Assalamualaikum dan selamat sejahtera, nama diberi Amirul dan saya merupakan admin baru untuk science. Insya-Allah saya akan bantu apa yang boleh saya bantu.

May I know how many of you guys here take DLP (means you study science and maths in English) and those Yang Non-DLP ?
Anonymous voting

Helloooo, how was your first days of school ??

Morning semua!! Harini sekolah ye, ada yg tido lagi ke? Jom2 kita gi schoolπŸ‘ŠπŸ»

Assalamualaikum dan selamat malam , hello saya budriz admin baru untuk science. Insyaallah saya akan tolong apa yang saya boleh bantu 😊

assalamualaikum , helloo guyss !!!! saya rose , admin baru for science spmnetic 🀍 insha-Allah , rose akan bagi full effort untuk tolong korang buat revision . salam kenal semuaa 🫢🏻

hi korg, saya admin baru, Izz. Saya guna BM&BI untuk sains jadi kalau ada language barrier boleh cari sayaΰ·†