uz
Feedback
𝒍𝒐𝒂𝒅𝒊𝒏𝒈...

𝒍𝒐𝒂𝒅𝒊𝒏𝒈...

Kanalga Telegram’da o‘tish
521
Obunachilar
-124 soatlar
Ma'lumot yo'q7 kunlar
-530 kunlar
Postlar arxiv
من جاهایی لطف و محبت کردم که هفت نسل بعدیِ اون آدم نه میتونه جبران کنه و نه برام منفعتی داره، و نه دنبال سودی واسه خودمم؛ کردم چون قلبم جنسش فرق داره.

هرجا دیدی تنهایی،بدون داری پیشرفت میکنی.

راستش روانم دیگه یاری نمیکنه که ببخشم یا قهر کنم فقط دارم حذف میکنم.

حیف آهنگای قشنگی که مارو یاد آدمای مزخرف میندازن.

قبل از گفتن همه مردا عین همن ، چشماتو باز کن نه پاهاتو :)

سلام Alihosseini هستم ✋ با کلیک روی لینک پایین می‌تونید برام پیام شناس بفرستید، منتظر انتقادات و پیشنهاداتتون هستم🙃 https://t.me/SendHarfBot?start=05757dfd3498

آرزوها نزد خدا نمیمیرند.

هر فوبیای برای غریبه‌ها داشتم ، از آشنا سر زد...

this view🥹
this view🥹

زندگی یافتن خودت نیست، زندگی ساختن خودته.

در اضطراب انگار مغزت مدام فریاد میزنه یه چیزی قراره خراب شه، در افسردگی انقدر چیزها خراب شده که دیگه حوصله فریاد زدن هم نداری، فقط میخوای همه چی ساکت باشه حتی اگه خودت نباشی.

آدمی پیر میشود با صبر های بی سرانجام..

گر خواهے تاج سر باشی معشوق یک نفر باش ، نه کاروان همه!

بعد از دلخوری های مکرر،پلن بعد از چشم افتادنه.

Need🩶
Need🩶

آدمای ارزون همیشه برات گرون تموم میشن.

همین که میتونم رل بزنم ، نمیزنم ۳ هیچ ازتون جلوترم!

همیشه که بعدی بهتر نیست ، حواست باشه کیو از دست دادی!