uz
Feedback
𝒍𝒐𝒂𝒅𝒊𝒏𝒈...

𝒍𝒐𝒂𝒅𝒊𝒏𝒈...

Kanalga Telegram’da o‘tish
522
Obunachilar
-124 soatlar
Ma'lumot yo'q7 kunlar
-530 kunlar
Postlar arxiv
حاشیه کمتر روزت قشنگ‌تر...

وارد شدنت به زندگیم انتخاب خودمه؛ ولی اینکه تو چه جایگاهی قرار میگیریُ خودت تعیین میکنی.

۲۴ ساعت از پاییز گذشته و من زیدی ندارمم.

هیچکس سرش شلوغ نیست همه چیز به اولویت برمیگرده

پیشرفت که میکنی،رفیقات سین میکنن، غریبه ها لایک..

تصادفی باهاش آشنا شدم ولی اگه تصادف میکردم دردش کمتر بود!

من با احترام و اصالت بزرگ شدم اگر دیدی هر جایی نمیرم و با هرکسی نیستم این اسمش تربيته نه غرور .

عجله نکن دست می‌چرخه!

تویی که از لبوبو بیشتر انباکس شدی، حرف از وفاداری نزن.

آنچه در من می‌بینی در ذاتِ توست!

🥂
🥂

‏نه فقط از اکست، کلا از عشق مووان کن.

اگه دستات مال من بود جون به دستات میسپردم

بلندترین برج جهان هم از چهل متر زیر زمین شروع کرده پس صبور باش!

این دیالوگ سریال Peaky Blinders رو خیلی دوستش دارم که می‌گه: "کسایی که از اسمت دفاع می‌کنن در حالی‌ که خودت اونجا نیستی، درست‌ترین انسان‌ها و با وفاترین دوستانی هستن که میتونی داشته باشی."

منو از خودم بپرس ؛ من برای همه یکی نیستم.

‏تو فکر میکنی دوسِت ندارم و من به این فکر میکنم که اگه یه شب نیازم داشتی و خواب بودم چی‌ میشه؟