uz
Feedback
🌧𝑵𝒊𝒓𝒂 𝑺𝒂𝒓𝒂|نیرا سَرا🌧

🌧𝑵𝒊𝒓𝒂 𝑺𝒂𝒓𝒂|نیرا سَرا🌧

Kanalga Telegram’da o‘tish

«به نامِ نور» 🤍ارتباط با ادمین 🤍 @nirasara_pv 🦋چنل پشتیبان(نتایج)🦋 @magicpractice_nirasara 🌧چت پرسش پاسخ خودمونی🌧 @porsesh_nirasara 🪽محفل🪽 @nirasara 🤍پیج اینستا: Nirasara‌.‌ir

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali 🌧𝑵𝒊𝒓𝒂 𝑺𝒂𝒓𝒂|نیرا سَرا🌧 analitikasi

🌧𝑵𝒊𝒓𝒂 𝑺𝒂𝒓𝒂|نیرا سَرا🌧 (@magicpractice) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 16 446 obunachidan iborat bo'lib, Din & Maʼnaviyat toifasida 5 187-o'rinni va Eron mintaqasida 19 974-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 16 446 obunachiga ega bo‘ldi.

22 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -90 ga, so‘nggi 24 soatda esa 7 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 29.24% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 7.95% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 4 809 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 1 308 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 74 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent چاکرا, پاکسازی, تمرین, مطلب, چیز kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
«به نامِ نور» 🤍ارتباط با ادمین 🤍 @nirasara_pv 🦋چنل پشتیبان(نتایج)🦋 @magicpractice_nirasara 🌧چت پرسش پاسخ خودمونی🌧 @porsesh_nirasara 🪽محفل🪽 @nirasara 🤍پیج اینستا: Nirasara‌.‌ir

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 23 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Din & Maʼnaviyat toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

16 446
Obunachilar
+724 soatlar
-67 kunlar
-9030 kunlar
Postlar arxiv
پنجشنبه ساعت ۱۷ بچه ها ۲۰۰ ظرفیت🤍

من بیشتر از شما هیجان زدم یا نگرانم نمیدونم😂 دست خودم نیست میخوام باهاتون واقعا کار کنم چون من بیشتر از همتون این مسیرو دوست دارم و ازش لذت میبرم از شنیدن تجربه هاتون ذوق میکنم از الان تک تکتون رو میبینم... میخوام هممون ارتقا پیدا کنیم بهترینارو تجربه کنیم.... فقط لطفا اگر همراهید تهیه کنید🤍 ظرفیت پشتیبانی رو الکی پر نکنید🦋 بزارید با بچه ها به انداره کافی کار شه

کاش توی این روز مهم... داداشم پیشم بود:)

بچه ها اگر کنکوری هستید تمرینات باید بعد کنکور انجام بدید توی زمان کنکورتون و درس خوندنتون اختلال ایجاد نکنید🦋

دوتا ظرفیت باز کنیم؟ یکی صبح یکی شب که کسی جا نمونه؟

و در نهایت اگر سوال دیگه‌ای دارید بفرمایید🤍

سفر دوم لوسید دریمه راستش تمرکز کتاب بیشتر روی مسیر اوله چون لوسید دریم خیلی گسترده تره و شاید در اینده براش کلاس حضوری بزاریم اون باید بسته به شرایط کنار استاد پیش رفت و تحلیل کرد. اما خب توی این کتاب یاد میگیرید لوسید دریم ببینید. لوسید دریم در اولین مرحله خودش ورود به ناخودآگاهه... همه چیز دست ناخوداگاست همه جوابا و همه راه حل ها و همه عوامل سازنده... حالا فکر کن دقیقا با لوسید دریم وارد ناخوداگاه میشی میتونی باورهاتو دستکاری کنی جواب سوالاتو پیدا کنی و خیلی کارای هیجان انگیز دیگه... توی لوسید دریم، میشه از لایه های ناخوداگاه خارج شد تا وارد جهان خواب شی... جهانی خیلی خیلی شگفت انگیز ولی این مرحله قطعا نیاز به استاد داره چون هر قدرت زیادی... خطراتی هم داره... جهان خواب به صورت مستقیم روی این جهان اثر داره پس اگر کنترل سیگنال رو یاد بگیرید میتونید توی جهان خواب، خواستتون رو خلق کنید و بعد مقدمات خواسته و خود خواسته در جهان فیزیکی براتون مهیا میشه. روی لوسید دریم کار شده و با کتاب میشه لوسید دریم دید و کنترلش کرد... اما پیشنهاد میشه بدون استاد، از محدوده ناخوداگاه خارج نشید. توضیح همه اینا توی کتابه🤍 مطالب لوسید دریم هم در چنل موجوده و میتونید استفاده کنید🦋

خب سفر اول از مسیر شیفتینگ میگذره.... توی این مسیر با ایجاد حالت خاصی بین دو نیم کره مغز میتونی به میدان های کوانتومی متصل شی و یک زندگی مثل اینجا رو توی ذهنت تجربه کنی دقیقا مثل همینجا با این تفاوت که زندگی هست ک خودت انتخاب کردی. توی سریال مورد علاقت کتابی که دوست داری یا حتی زندگی پیش یه استاد بازیگری و غیره حالا سودش چیه؟ خب میتونی اونجا از اساتید خیلی چیزا یاد بگیری و توی ذهنت بمونه درست مثل اینجا... خیلی از ایده هایی که تو کتابام هست از سفرهامه توضیحات این سفر تو چنل هست میتونید از همون استفاده کنید اما اگر خودتون حوصله ندارید برنامه بریزید و دانسته های چنل رو ترکیب کنید. کتاب و برنامش و فایل های فرکانسی رو حتما تهیه کنید🤍

😭😭😭😭😭😭😭یه عالمه نوشتم حذف شد یعنی چی

حالا سفر به شکله؟ شما اول وارد سفینه ذهنتون میشید و بعد سفینه رو تنظیم میکنید و بعد به بینهایت میرسید. اما همین تنظیم ذهن و حرکت، موضوع ماست که روش کار میکنیم.

توضیحات راجع به کتاب😂 خب مهم ترین چیزو یادم رفته براش بزارم و اون چیه؟ آفرین فهرست😂 در نتیجه توضیحات رو خودم میگم. این کتاب بهتون کمک میکنه که به بی‌نهایت سفر کنید و اسمش، اصلا یه اسم فانتزی نیست. کاملا حقیقه😍👌

آدما خیلی عجیبن:)...

و موضوع دوم اینکه: من پنجشنبه تولدمه دلم تبریک تولد نمیخواد.. جاش یکاری کنید... هرکدومتون که دوست داشت بهم تبریک بگه ... جا تبریک یه عکس قشنگ از اسمون یا طبیعت واسم بفرسته با متن یا یه موزیک بی کلام یا با کلام که دوست داره یا فکر میکنه به من میاد😍 یا یه کوچولو به پرنده ها غذا بده عکس بده ... نمیدونم دیگه😁🤍 خلاقیت خودتون میخوام یه تابلو و پلی لیست قشنگ درست کنم امسال بزنم اتاقم🥹🥹🥹🥹🤍 کنارمید دیگه:)؟ منتظرما🥹🥹🥹🥹

موضوع اول: خودتون دیگه ۳ ۴ ساله اینجا هستید منو میشناسید میدونید چه ادمی هستم و میدونید هیچوقت هیچ مطلب مهمی رو از کسی دریغ نکردم و همیشه گفتم و میگم و خواهم گفت مطلبی که برای زندگی افراد نیازه باید رایگان در اختیارشون باشه خودمم همیشه بودم و هر هفته چهارشنبه ساعت ۸... با بعضی از بچه ها جلسه داشتیم ... که وضعشون بهتر شه و کمکشون کنم. پس تا اینجا اوکی... از طرفی خب من نویسندم و اینم اگر ازش کتاب نوشتم بخاطر علاقه شدیدم از بچگی به این جهان ها بوده 😍❤️ الانم عاااااشق کتابمم و احتمالا هی مطالبش رو با تجربیات بیشترم، پر بار تر کنم. ولی مطلب کتاب، چیز واجبی نیست برای زندگی. کاملا اختیاریه پس اگر هزینه‌ای بوده هم، بخاطر اینه که شغل منه و نویسندم. ۳ سال تمام کتاب اصلیمو ول کردم اینو نوشتم چون دیدم خیلی چیز جالبیه و خیلیا بلد نیستن. خیلی هایی که شاید مثل من دلشون می‌خواست اینکارو بکنن و ماجراجویی کنن. بعدشم اینکه من هیچوقت نخواستم چیزی توی دل کسی بمونه. قصدمم پول کندن از کسی نیست...وگرنه هم موقعیتشو داشتم هم میتونستم ولی سه سااال وقت گذاشتم تا امروز ....😂😂جوری که مامانم میگه ول کن به درد نمیخوره اینکار ... الانم یه هزینه معقول برای اینکه شغلمه گذاشتم حالا این همه حرف زدم ولی موضوعی که میخوام بگم اینه، ما هدفمون تجربه لذت بخش و رشد شماست. پس اگر شرایط مالیتون خوبه که خب از نویسنده ها حمایت کنید و خودتون کتاب و تهیه کنید.😁 الان جدی من یه کرم پودر برای عروسی خریدم ۴۲۰... نگید که دیگه واقعا بدون ارایش میرید بیرون. همگی واسه‌ ارایش ک بعد میشورید، خرج میکنید خب:)؟ ولی آگاهی متاسفانه خیلی غریب افتاده توی این دنیا... ولی اگر واقعا واقعا شرایط مالیتون خوب نیست و خواستید ۲ نفره شریکی کتاب رو بخرید با دوستتون، اشکالی نداره🤍 من به دو نفر لینک میدم🤍🦋 دیگه با وجدان خودتون بچه ها❤️ من که از سمت خودم خیالم راحته هیچوقت هیچ جا براتون کم نزاشتم:))) و نخواهمممم گزاشت دوتا دوره خفن رایگان و واجب دیگه تو راه داریم تا عید ایشالله شرایط خوب پیش بره... بتونیم با کتاب های بیشتر و حتی کلاس های حضوری کنارتون باشم توی شیراز❤️❤️❤️

بچه ها دوتا موضوع دیگه ببخشیدا نصف شبی هی بهتون پیام میدم😂😂😂😂😂🤍

خلاصه که .... این وظیفه رو به شما میسپارم😁🤍

صادقانه میگم اگر جز دسته زیر هستید، کتاب رو نخرید: - اگر قراره بخرید و ازش استفاده نکنید و بزارید روز مبادا - اگر آدم خیلیییی شدید ترسویی هستید نخرید. ببینید تا یه جاهایی، اینکه ترس از تغییر و موقعیت جدید داشته باشید اوکیه. خیلی هم خوبه اصلا تو کتابم بهش پرداختیم... ولی مثلا یکی از بچه ها قبلا اینجوری بود که مدیتیشن میکرد، یکم پاهاش مور مور میشد(خب این خواب رفتگی طبیعی بدنه)، یه واویلا بازی در میورد، که وای چرا اینجوری میشم، این چیه، معنی این چیه، انرژیه؟ خطرناک نیست؟ پام مور مور شد و ‌.... انگار دور از جون تیر خورده😐😂 توروخدا اگر یه همچین ویژگی دارید، صادقانه میگم، تهیه نکنید. - دسته سوم، دسته انسان های شدید وسواسی، بخدا این دسته انقدر وسواس دارن و روی هر چیزی شدید زوم میشن ک انرژی تعادل رو بهم میزنن.... اینجوری نه خودشون نتیجه میگیرن نه با انرژی مخربشون اجازه میدن بقیه بهینه استفاده کنن مثلا وسواس رو اینکهههه واااای تمرینم از صبح افتاد شب حالا چیکار کنم. دیگه فلان میشه... نه عزیزم لذت ببر 😂🤍 ببینید شما بخواید یا نه ...وقتی یه کتاب رو میخرید به واسطه کتاب با بقیه استفاده کنده های کتاب توی یک مسیر و مدار قرار میگیرید پس روی هم اثر میزارید.... اینارو هیچ جا نمیگن ولی فکر کنید توی یک کلاس نشستید... هم کلاسی ک اینجوری باشه، روی همه اثر میزاره و این وسط من باید هی این وضعیت رو درست کنم😂😂😂 پس نکنید واقعا اگر اینجوری هستید اول خودتونو اوکی کنید بعد بیاید توی جمع ما باشید ک بریم بترکونیم اول خودمون و زندگیمون رو بسازیم بعد با نتایجمون کل ایرانو گل بارون کنیم😁😍😂🤍

ولی من متاسفانه نمیتونم گزینشی انجام بدم... چون نمیرسم. پروژه مهندسیم رو باید عید تحویل بدم و سنگینه از سمتی کنکور ارشدمم هست که نشد بخاطر کتاب براش بخونم اما من خودم ازتون خواهشی دارم....

من میخواستم کتاب رو گزینشی منتشر کنم... یعنی مثلا قبل اینکه یکی تهیه‌ش کنه، باهاش حرف بزنم، چندتا سوال و جواب بپرسم و بعد اجازه بدم کتاب رو بخره. ارزشش برای من خیلی بالاست و نمیخواستم به کسی که نمیشناسم بدمش.... میدونید که انرژی خواننده های کتاب هم تو بعد اثیری رو کتاب و مطالبش و نتیجه ای که ازش حاصل میشه تاثیر داره پس هرچی تعداد کمتر باشه ولی با کیفیت تر، هم به نفع منه، هم کسایی که تهیه کردن🤍 چون واقعا میگم، حیفه این کتاب و مهارتی که به ادم میده، اشتباه استفاده شه یا اصلا، بیوفته دست کسی که استفاده نکنه اکثر تکنیک هاش... توی زندگی هم کمک میکنه. اصلا همون فقط و فقط لوسید دریمش، و اتصالتون به ناخوداگاه غوغا میکنه. اگر دست یه آدم باهوش بیوفته خیلی کارا میتونه بکنه و در راستای دیگر خواسته هاش، تمرینات رو متناسب کنه🥲🤍 ولی

🤍فرکانس قدرتمند جذب ثروت🤍 🦋حداقل یکبار و حداکثر نیم ساعت 🦋هندزفری ضروری نیست ولی خیلی کمک کنندست #𝐅𝐫𝐞𝐪𝐮𝐞𝐧𝐜𝐲 @magicpractice