uz
Feedback
🌧𝑵𝒊𝒓𝒂 𝑺𝒂𝒓𝒂|نیرا سَرا🌧

🌧𝑵𝒊𝒓𝒂 𝑺𝒂𝒓𝒂|نیرا سَرا🌧

Kanalga Telegram’da o‘tish

«به نامِ نور» 🤍ارتباط با ادمین 🤍 @nirasara_pv 🦋چنل پشتیبان(نتایج)🦋 @magicpractice_nirasara 🌧چت پرسش پاسخ خودمونی🌧 @porsesh_nirasara 🪽محفل🪽 @nirasara 🤍پیج اینستا: Nirasara‌.‌ir

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali 🌧𝑵𝒊𝒓𝒂 𝑺𝒂𝒓𝒂|نیرا سَرا🌧 analitikasi

🌧𝑵𝒊𝒓𝒂 𝑺𝒂𝒓𝒂|نیرا سَرا🌧 (@magicpractice) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 16 437 obunachidan iborat bo'lib, Din & Maʼnaviyat toifasida 5 193-o'rinni va Eron mintaqasida 20 008-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 16 437 obunachiga ega bo‘ldi.

23 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -99 ga, so‘nggi 24 soatda esa -8 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 32.03% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 7.96% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 5 265 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 1 308 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 71 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent چاکرا, پاکسازی, تمرین, مطلب, چیز kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
«به نامِ نور» 🤍ارتباط با ادمین 🤍 @nirasara_pv 🦋چنل پشتیبان(نتایج)🦋 @magicpractice_nirasara 🌧چت پرسش پاسخ خودمونی🌧 @porsesh_nirasara 🪽محفل🪽 @nirasara 🤍پیج اینستا: Nirasara‌.‌ir

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 24 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Din & Maʼnaviyat toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

16 437
Obunachilar
-824 soatlar
-117 kunlar
-9930 kunlar
Postlar arxiv
خب امروز تو جلسه یه بحثای جالبی پیش اومد درباره موفقیت و مسیر رشد و فلان😁 یکی از دوستان گفت حالا درس بخونن که چی بشه. طرف دیپلمم نداره ده تا مهندس براش کار میکنن بعد مدیر عاملمون یه حرف خیلی جالبی زد. حالا از رو حرفای خودش مینویسم:

وای یه بحث جالبی بود امروز تو جلسه میام بهتون میگم خیلی قشنگه:)🤍

فردا ثبت نام هست فقط اگر قصدتون جدیه ثبت نام کنید🤍 ساعت ثبت نام ۱۷ حتما باید کارتی ک ثبت میکنید رمز دوم داشته باشه کارت به کارت نیست حتما باید از طریق لینک ثبت نام کنید، چون سیستم هوشمند طراحی کردیم و باید اون سیستم همه چیز رو مرتب کنه و بهتون کد بده🤍 الارم بزارید که یادتون نره زیر ده دقیقه پر میشه😶 و اینکه ... حتما لازم نیست ثبت نام کنید. دوره رایگان توی چنل هست خیلی هم کامل و جامعه این فقط گروهیه و برنامه روزانه داریم🦋 هزینه دریافتی برای پشتیبانی+ بهای سیستم هست🌧:)

الان که خاطراتم رو میخوندم دیدم چه روزایی رو گذروندم روزایی که فکر میکردم، زمان اونجا ایستاده و فقط میخواستم تموم شن روزایی که تنها شدم، ضربه دیدم، شکستم! امروز که اون خاطرات رو خوندم، احساس کردم که دفتر خاطراتم رو یکی دیگه نوشته:) راستش، اون روزا برام خیلی غریبه شده... جوری که انگار هیچوقت توی وجود من نبوده نمیگم الان توی قله‌ی زندگیم ایستادم. اما میدونم، از دره بیرون اومدم و روزنه های نور رو دیدم... از اون هوای مرده آزاد شدم، و زندگی رو نفس کشیدم... نمیدونم چه روزایی رو داری سپری میکنی دوست من، ولی میدونم، یه روزی این تاریکی برای توهم غریبه میشه، اگر به موندن درونش عادت نکنی🤍

از یه دسته از آدما واقعا باید ترسید... آدمایی که به ته‌تهش رسیدن این آدما دو دسته‌ میشن دسته‌ای که اون درد و غم و شرایط رو می‌پذیرن ... و دسته‌ای که از درد و غم و شرایط سخت، استفاده میکنن، اینا زندگی خودشون و چه بسا روند جهان رو دگرگون میکنن... از دره به قله میرسن... این دسته رو اگر دیدید، مراقب رفتارتون با اونا باشید🤍🦋 و اگر خودتون این دسته‌اید، الان دقیقا همون زمانیه که باید بجنگید اینا کلیشه نیست. قانونه♡

بعد یه داستان طولانی و قدیمی ... بخوابیم که ۵ سمینار داریم🥱

من و تو آخورمان مرگ است.‌‌.. چقدر این آهنگ پر از مفهومه🤍

خودتون رو گیج نکنید فقط از زمانتون مفید استفاده کنید🤍

آقا بیخیال مراحل کنسله فقط از فرداتون تا جایی که میتونید مفید استفاده کنید با درس، کار یا ..🤍

بچه ها که امتحان دارید حسابی برای امتحانتون بخوند و امتحانتون رو برنامه ریزی کنید🤍

فردا چه روزیه؟ اینو شنبه بهت میگم فقط از دستش نده🤍

و در آخرین مرحله: امشب قبل خواب، همه کارای مفیدی که فردا باید انجام بدی رو دقیق بنویس و فردا با لبخند و سریع بلند شو و همه رو تا غروب انجام بده بعد غروب هم میتونی ورزش و اون معاشرت و غیره رو داشته باشی🤍🤍🤍🦋 اون کارایی که انرژی میخواد و باید سرش دقت کنی رو بزار تا غروب انجام شه سعی کن از گوشی هم مفید استفاده کنی

هفتم: حتما فردا مدیتیشن کن اگر برات سخته از مدیتیشن روز اول سیلوا متود استفاده کن🤍

ششم: فردا از تک‌تک لحظاتت مفید استفاده کن هروقت خواستی یه کار الکی انجام بدی بگو این وقتمو میگیره میتونم فردا انجامش بدم امروز روز مهمیه پس امروز روی کارای مهمم تمرکز میکنم و حتی یه ذره از زمانت رو هم فردا از دست نده🤍👌 از همش مفید استفاده کن

پنجم:معاشرت فردا حتما وقت بزار و نیم ساعت در کنار خانواده باش یا با دوستات باش یا به یکی زنگ بزن

سوم: حداقل نیم ساعت ورزش کن ورزشی که به تپش بیوفته قلبت 👌 چهارم: حتما از خونه برو بیرون مثلا بگو میرم از سوپرمارکت یکم شیر بخرم یا میرم سبزی بخرم ولی حتما از خونه برو بیرون

دوم: فردا حتما غذای سالم بخور و هرچیزی خواستی بخوری قبلش بپرس برای بدنم مفیده؟ و اگر نبود، بزارش کنار

خب خب فردا باید چیکار کنید؟؟؟ یه دفتر همین امشب بردارد برای فرداتون برنامه ریزی کنید هرجور شده سعی کنید قبل ۹ صبح بیدار شید و کارتون رو شروع کنید. چیزایی که باید توی برنامه فرداتون باشه: مهم ترین کاری که دارید و مهمترین چیزی که میخواید به دست بیارید برای این حداقل ۳ ساعت زمان بزارید یعنی مثلا من که نویسندم باید فردا حداقل ۳ ساعت بنویسم یکی که میخواد نقاش خفنی باشه حداقل سه ساعت فردا باید درگیر اموزش یا نقاشیش باشه پس، اول و مهم ترین کار: سه ساعت برای هدف اصلیت وقت بزار

بچه ها، سلام... یکم دیر شده اما من یساعت و نیم بعد بیداری گوشی رو برمیدارم😁 امروز حتما آنلاین باشید فردا روز خیلی مهمیه از لحاظ انرژی خیلی خیلی مهم اطلاعاتش رو بهتون میدم فردا رو از دست ندید رو آیندتون اثرداره 😁👌