uz
Feedback
🌧𝑵𝒊𝒓𝒂 𝑺𝒂𝒓𝒂|نیرا سَرا🌧

🌧𝑵𝒊𝒓𝒂 𝑺𝒂𝒓𝒂|نیرا سَرا🌧

Kanalga Telegram’da o‘tish

«به نامِ نور» 🤍ارتباط با ادمین 🤍 @nirasara_pv 🦋چنل پشتیبان(نتایج)🦋 @magicpractice_nirasara 🌧چت پرسش پاسخ خودمونی🌧 @porsesh_nirasara 🪽محفل🪽 @nirasara 🤍پیج اینستا: Nirasara‌.‌ir

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali 🌧𝑵𝒊𝒓𝒂 𝑺𝒂𝒓𝒂|نیرا سَرا🌧 analitikasi

🌧𝑵𝒊𝒓𝒂 𝑺𝒂𝒓𝒂|نیرا سَرا🌧 (@magicpractice) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 16 438 obunachidan iborat bo'lib, Din & Maʼnaviyat toifasida 5 187-o'rinni va Eron mintaqasida 19 974-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 16 438 obunachiga ega bo‘ldi.

22 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -90 ga, so‘nggi 24 soatda esa 7 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 29.24% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 7.95% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 4 809 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 1 308 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 74 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent چاکرا, پاکسازی, تمرین, مطلب, چیز kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
«به نامِ نور» 🤍ارتباط با ادمین 🤍 @nirasara_pv 🦋چنل پشتیبان(نتایج)🦋 @magicpractice_nirasara 🌧چت پرسش پاسخ خودمونی🌧 @porsesh_nirasara 🪽محفل🪽 @nirasara 🤍پیج اینستا: Nirasara‌.‌ir

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 23 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Din & Maʼnaviyat toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

16 438
Obunachilar
+724 soatlar
-67 kunlar
-9030 kunlar
Postlar arxiv
حرف ها رو بخونید🤍🦋 امیدوارم خون بی گناهان پایمال نشه صهیونیست ها ادم هایی به شدت معتقد به ماورا هستن و تک تک برنامه هاشون از لحاظ انرژی داره برنامه ریزی میشه

بیشتر بگو لطفا بیشتر بهم آگاهی بده از صبح قلبم از ترس داره وایمیسته

منم الان میرم سراغ پروژه هام🤍👌 امیدوارم در نهایت به هر شکلی تموم میشه ادم های زیادی آسیب نبینن اونا بیدار نیستن، اینچیزها رو درک نمیکنن و درد زیادی از اتفاقات میکشن درد بقیه و ناتوانی من در اروم کردنشون من رو ناراحت میکنه🤍🙁

شما با بقیه جامعه فرق دارید شما حقیقت جهان رو میدونید🤍🤍🤍 شبیه اونا واکنش ندید🦋

بهترین کار الان آگاهی شماست با آگاهی به پروسه نگاه کنید نه با کوری نه با خواب نه با ناگاهی مثل بقیه مدام بپرسید ازخودتون و به درونتون برید با چشمای باز درون، نگاه کنید. میترسید، بپرسید از چی؟ چرا؟ در انتها چی؟ مدام در سوال و جواب درونی باشید و با اگاهی نگاه کنید. بالاخره یک روز و در زمان مناسب به بیداری و یکپارچگی میرسید🤍🦋 برای حس هایی که تجربه میکنید دلیل بیارید جوگیر نشید اگاه و با بینش نگاه کنید

تنها راه آرامش واقعی و دوری از اضطراب (راه درست بدون سرکوب)، آگاهی و یکپارچگی شماست.... به جای خوندن اخبار، الان پیج های اگاهی رو از پست های اول شروع کنید بخونید اما اگر حس میکنید کمکی نمیکنه پس بیخیال شید اضطراب و نگرانیتون رو سرکوب نکنید
اگاهی یک شبه بدست نمیاد اگر تونستید نوری درونتون پیدا کنید و حقیقت رو درک کنید خیلی عالیه
اما اگر الان توی این شرایط نیستد و در نقطه و محدوده ترس هستید و پروسه بیداری رو شروع نکردید الان اضطرابتون رو سرکوب نکنید چون این بدتره🤍

اگر خیلی نگرانید یک سوال رو از خودتون بپرسید: آیا من این شرایط رو خلق کردم؟ ایا من کاری در برابر این شرایط میتونم انجام بدم؟ آیا نگرانی و اضطراب من چیزی رو حل خواهد کرد؟ عزیزای دلم یه سری چیزاها دست ما هست و یک سری چیزها و تصمیمات نه وقتی ما کاری نمیتونیم در برابر این شرایط انجام بدیم پس بهتره اون رو به دست کیهان بسپریم و ایمان واقعیمون رو الان نشون بدیم. با اضطراب ما چیزی درست میشه؟ نه! چیزی بهتر میشه با اضطراب؟ نه! بدتر میشه؟ بله! اضطراب هزاران بیماری و درد رو درون ما بیدار میکنه. پس بهتره الان مضطرب نباشیم. چون چیزی رو حل‌نمیکنه. ایا ما به آگاهی عمیق از جهان نرسیدیم؟ ایا ما نمیدونیم در نهایت هرچه در زندگی ما پیش میاد، درسی برای رشدمون هست؟ آیا به ایمان و اصالت جهان و یکپارچگی درونی رسیدیم؟ اگر رسیدیم پس باید بتونیم اضطرابمون رو از بدن به شیوه درست خارج کنیم و ارامش رو پیدا کنیم. (اصلا سرکوب نکنید) آیا ما واقعا ایمان داریم که همه چیز در نهایت به خیر تمام میشه؟ من که ایمان دارم من مطمئنم حتی اگر همه چیز ویران شه باز هم ققنوس از خاکستر بلند میشه. چون من خودم رو باور دارم نور درونم رو باور دارم و میدونم انتهای این ماجرا اتفاق بدی برای من و مایی که نور رو داریم نمیوفته. در نهایت نهایت خیره. آیا به خودتون درونتون و چیزی که واقعا هستید ایمان دارید؟ پروسه ارتقا شروع شده بود. ایا خبر نداشتیم؟ داشتیم.. و اخر آخرش میپرسم: آیا ما به خودمون ایمان داریم؟ اگر نور باشیم، نور رو پیدا کرده باشیم، نابود نمیشیم. نور پایدار میمونه🤍 نور نابودی نداره در نهایت نور پیروز میشه. فرقی نداره کجا یا چجوری اگر درونتون نور رو میبینید پس چیزی برای نگرانی وجود نداره🤍 اجازه ندید اخبار شما رو با باتلاق ترس بکشه و شعله درونتون رو خاموش کنه🦋 برای کسی که حقیقت رو پیدا کرده، ترسی وجود نداره چون پایانی وجود نداره🤍

من هم مثل همگی شما ناراحتم، خشمگینم و عمگینم اما در انتهای وجودم آرامش عمیقی دارم و این آرامش از پذیرش حاصل میشه🦋 از رسیدن به اصل وجود از اتصال عمیق به نیروی خالص کیهانی به آگاهی واحد

اما ازتون میخوام به عمق وجودتون الان نگاه کنید. چشماتون رو ببندید و به تاریک و عمیق ترین لایه های وجودتون نگاه کنید و بهم بگید اونجا، ارامش رو پیدا میکنید یا ترس؟

همه ما در این شرایط غمگین، خشمگین و ناراحت هستیم خیلی ها هم ترسیدیم و نگران اینده‌ایم و این کاملا طبیعی هست.

عزیزای من🤍 من میدونم الان شرایط بحرانیه و خیلی از شما دچار شک و ترس شدید🙏🏻 چند نفس عمیق بکشید تا کمی اروم شید 🙏🏻 تمرین بالا رو انجام بدید تا انرژی های ترس و شک رو رها کنید وگرنه در چند ماه یا چندسال اینده براتون مشکلات جدی ایجاد میکنه

اول از همه همین الان همتون دست چپتون رو پشت کمر و در پایین ترین نقطه ستون فقرات قرار بدید و دست راستتون رو روی قلبتون ۳ نفس عمیق بکشید تا کمی اروم شید🤍

سلام 🤍🤍🤍 نمیدونم توی این شرایط اینجا رو چک میکنید یا نه🌧 من دوهفته تصمیم به کار عمیق داشتم و قصد نداشتم فعلا آنلاین شم و فعالیت کنم🦋 لازم بود یه سری حرف ها بهتون بزنم:)

انقدر گفتید تنبلم و انجام نمیدم و خسته شدم از تنبلی😒 تکنیک مخصوص خودمو براتون گذاشتم دیگه❤️🥲 استفاده کنید نتیجه‌ش عاااالیه
انقدر گفتید تنبلم و انجام نمیدم و خسته شدم از تنبلی😒 تکنیک مخصوص خودمو براتون گذاشتم دیگه❤️🥲 استفاده کنید نتیجه‌ش عاااالیه فول شارژ میشید😍 ❤️دکمه بزن بریم به تکنیک❤️

اگر سوالی درباره خرداد ماه دارید بپرسید: https://t.me/harfmanrobot?start=102181627 جوابش رو میزارم توی چنل پرسش و پاسخ: https://t.me/+R6fOEmLYswowMzk0

🤍نقشه راه خرداد ماه😍🤍 خرداد چیکار کنیم؟ چه برنامه‌ای بریزیم که توی خرداد حسابی پیشرفت کنیم؟ https://www.instagram.com/p/DKNStvHN47g/?igsh=YzB6enJ2ZmZvZXh4

یه هشدار انرژی برای امروز🤍 انقدر عجله و فشار برای چیه رفیق؟ اخمات رو باز کن فشار رو از روی زبونت بردار بازوهات و بالا تنت رو شل کن. نفس عمیق بکش یه لبخند بزن و همین الان از کاری که میکنی بدون عجله، لذت ببر🤍🦋

خب بچه ها مژدگانی هفته قبل احتمالا برای خیلی ها پیش اومده که یک انفجار و اتفاق ناگهانی چه از نظر فکری چه از لحاظ زندگی چه روابط چه کاری و ... تجربه کنن. حالا بدونید که کیهان اون هفته مارو ترکوند... و از فردا قراره بهمون کمک کنه که هرچیزی که ترکیده اینبار جایگزین فوق العاده تری واسش بسازیم. اگر رابطت ترکیده، قراره از نظر روابط پیشرفت کنی‌. اگر عقایدت دگرگون شده از اون نظر تغییرات بزرگی تجربه میکنی. حتی اگر مالی بوده باشه هم به همین شیوه تغییرات مثبت خوبی دریافت میکنیم😌🤍🦋

این هفته از چه نظر مهمه؟ خوب یا بد؟

ایشالله از فردا شروع میکنیم😂🤲🏻 واقعا این هفته: پوف مغزا ترکید🤯😂