uz
Feedback
🌧𝑵𝒊𝒓𝒂 𝑺𝒂𝒓𝒂|نیرا سَرا🌧

🌧𝑵𝒊𝒓𝒂 𝑺𝒂𝒓𝒂|نیرا سَرا🌧

Kanalga Telegram’da o‘tish

«به نامِ نور» 🤍ارتباط با ادمین 🤍 @nirasara_pv 🦋چنل پشتیبان(نتایج)🦋 @magicpractice_nirasara 🌧چت پرسش پاسخ خودمونی🌧 @porsesh_nirasara 🪽محفل🪽 @nirasara 🤍پیج اینستا: Nirasara‌.‌ir

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali 🌧𝑵𝒊𝒓𝒂 𝑺𝒂𝒓𝒂|نیرا سَرا🌧 analitikasi

🌧𝑵𝒊𝒓𝒂 𝑺𝒂𝒓𝒂|نیرا سَرا🌧 (@magicpractice) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 16 437 obunachidan iborat bo'lib, Din & Maʼnaviyat toifasida 5 193-o'rinni va Eron mintaqasida 20 008-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 16 437 obunachiga ega bo‘ldi.

23 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -99 ga, so‘nggi 24 soatda esa -8 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 32.03% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 7.96% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 5 265 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 1 308 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 71 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent چاکرا, پاکسازی, تمرین, مطلب, چیز kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
«به نامِ نور» 🤍ارتباط با ادمین 🤍 @nirasara_pv 🦋چنل پشتیبان(نتایج)🦋 @magicpractice_nirasara 🌧چت پرسش پاسخ خودمونی🌧 @porsesh_nirasara 🪽محفل🪽 @nirasara 🤍پیج اینستا: Nirasara‌.‌ir

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 24 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Din & Maʼnaviyat toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

16 437
Obunachilar
-824 soatlar
-117 kunlar
-9930 kunlar
Postlar arxiv
بچه ها انرژیشون به قدری بالا هست که من خودم شوکه شدم. لذت بردم😍 انشالله تا آخر همینطوری بمونیم❤️😍

دقیقا اتوسا من هروقت میبینم تو پرانرژی انرژیم خیلی زیاد میشه امروز تو گپ ثبت نامی ها پیامهای بچه هارو که میخوندم یه لحظه انقدر حس کردم انرژیم زیاد شد از شدت زیاد چشام پرشد شبیه اینایی شدم که از ذوق وشوق ناخوداگاه اشکشون میاد حتی الان که این پیامو دارم مینویسم یه انرژی عجیبی دارم حس میکنم 😍

دوستان تعداد ثبت نام خیلی بالاست ولی تعدادی که پیام دادن برای گروه خیلی کمه... کجایید؟🤔 بهم پیام بدید اددتون کنم @aniryaDR

از صبح دارم جواب پیام هاتون میدم و مشاورم میدم بهتون🤍 و هنوز ۴۲۰ تا پیوی فقط برای مشاوره قبل شرکت تو دوره مونده تا اخر هفته یکی یکی جواب میدم هرکدوم خیلی مفصله و طول میکشه اما همه رو دارم ویس میدم جواب میدم🤍🦋صبوری کنید دوستتون دارم به امید رویایی ساختن ۹ سال آینده 🌧🤍

چنل ما عشقه عشق چنل ماست🤍😁بخودا

https://t.me/Magicpractice/10849 چقدر حس مثبتی گرفتم از ایشون خداحفظش کنه روح پاکی دارن خدا همتون رو حفظ کن وایب چنل هم قشنگه همه صمیمی مرسی اتوسا جان

ری اکشنارو من نبودم ترکوندید😃🤍روزای سعدی داره میاد جواب بچه هارو که دادم کامل بهتون میگم باید چیکار کنید

منم خیلی ذوق دارم برای نتیجه هایی که قراره بگیریم و دستاوردهامون و اون رشدمون😍❤️

سلام آتوسا یه چیزی بگم؟ الان صحبت هات خوندم و بررسی کردم فهمیدم کلا امسال من روی روندی بودم که درحال تغییر و بستن چرخه بودم جالب تر اینکه هر لحظه هر چیزی می فهمیدم سریع پاکسازی می‌کردم و سریعا نتیجه می‌رسید انقدر اتفاقا و تغییرات برای من پیش امد که نگم تازه درک کردم که اوه من هماهنگ شدم و چون نیت ام روی این بود که درس و نشانه ها با عشق دریافت کنم اصلا مسیر سخت و عجیبی نبود بلکه پر از آرامش و عشق و پیشرفت بودش واقعا مطالبی که میزاری مفید باعث شد الان متوجه بشم به طور ناآگاهانه درحال پیشرفت و جلو رفتن بودم و هماهنگ شدن..... و الان فهمیدم که روح من ، این وجود من عمیقأ عاشق این مسیر هست چه عظمتی داره این دنیا عشق بهت آتوسا قشنگم💖💖💖😘😘😘 دلم میخواست این بگم چون می‌دونم دقیقا چی در انتظار بچه ها هستش امیدوارم آینده پر از خیر و برکت باشه برای همه

کم‌کم جواب میدم صبور باشید🤍

ما یک هفته فرصت داریم جواب همه رو میدم ولی یهویی نمیتونم... چون از صبح دیگه خسته شدم و مغزم نمیکشه سرکارم و نمیتونمم ویس بدم🥲🤍

انشالله کاری که شروع کردم رو بتونم خوب تموم کنم حتی شده دو نفر باشن من این دریافت رو داشتم و باید بهتوت منتقل میکردم🤍🦋

وسط این همه پیام اومدم گوجی بوجیت کنم اتوسایی هممون دیدیم واقعا چقدر زحمت کشیدی برای دوره واقعا خسته نباشی و عشق بهت مطمئن باش قدر زحمتایی ک کشیدی رو میدونیم و بخوبی از دوره استفاده میکنیم ❤️😭

بچه های گروه پرسش و پاسخ میدونن من واقعا این اواخر میگفتم نمیخوام برگزار کنم... من توی شلوغ ترین برهه زندگیم هستم سرکارم هر روز از ۶ تا ۱۵ پروژه کارشناسیم مونده پروژه شرکتیم مونده دوتا کلاس میرم باید مطالب رو برسونم دستتون جوابتون رو بدم و بعد از دوره که دیگه واقعا باد باهاتون کار کنم اصلا شاید کلا ۱۰۰ نفر بشیم خب پول خاصی درنمیاد ولی زحمتش زیاده اما من واقعا مجبور بودم برگزار کنم باید اینکارو میکردم نمیتونستم اجازه بدم بدون این اگاهی وارد سال اینده بشید الانم بزور چشمام از خستگی بازه ولی جوابتون رو میدم انشالله همگی درک کنیم امسال چقدر مهمه🥲🤍 و بیاییم الگوهای تکراریمون رو ببندیم من انقدر برای شما ارزش قائلم لطفا برای خودتون وقت بزارید 🤍🦋🥲 نگید وقت ندارم جور کنید حیفه🤍

ولی حتی اگر نرسید که ۳ ماه رو تکمیل کنید من بهتون پیشنهاد میکنم حداقل حداقل یکماه رو انجام بدید همون هم خیلی جلوتون میندازه توی این دوره به خیلی چیزها پرداخته شده که هرکدوم جدا جدا داره جاهای دیگه فروخته میشه ولی اینجا ما باید امسال همه رو کار کنیم باید کار کنیم🥲🤍 پس من مجبور بودم همه رو پوشش بدم سنگینه ولی ما باید ۹ سال رو خوب کار کنیم قصد داریم توی ۹ سال اینده به اوج برسیم واقعا من خودم که از بودن توی بعضی شرایط تکراری و درجا زدن و رشد نکردن خسته شدم:) و خودمم با شما قراره انجامش بدم🤍

🤍من وقت ندارم و میترسم وقت کم بیارم🤍 اغلب افرادی که این مشکل رو داشتن: مادر یه کوچولو بودن،‌ چندجا شاغل بودن، یا دانشجو هستن. حالا چیکار کنیم؟ وقتی برنامه گروهی باشه، احتمال اینکه روز جبران زیاد داشته باشیم و با توافق همدیگه تمرینات رو نصف کنیم و پخش کنیم توی چند رور هست. کلا باید توافقی پیش بریم ممکنه حتی دوره رو توی ۴ تا ۵ ماه پراکنده کنیم که فشرده نباشه کلا سر این یه مورد نمیشه دقیق گفت برای هرکسی متفاوت میتونه بشه🤍🦋

گروهی که تا الان پیشنهاد کردم شرکت نکنن: مادرهای باردار هستن 🤍🦋 اگر توی این شرایط هستید بهتره شرکت نکنید🤍

من تک‌تک دارم جواب میدم🤍 با توجه به شرایط که اصلا بیایید یا نه🦋 پیام بدید جواب میدم: @Nirasara_pv
من تک‌تک دارم جواب میدم🤍 با توجه به شرایط که اصلا بیایید یا نه🦋 پیام بدید جواب میدم: @Nirasara_pv

🤍برنامه‌ تکمیل چرخه🤍 بچه ها اگر قصد شرکت کردن دارید لطفا توجه کنید به این نکات: 🦋 برنامه ۳ ماهه تنظیم شده، این برای ماه او
🤍برنامه‌ تکمیل چرخه🤍 بچه ها اگر قصد شرکت کردن دارید لطفا توجه کنید به این نکات: 🦋 برنامه ۳ ماهه تنظیم شده، این برای ماه اوله و فقط وقتی ماه اول تکمیل شه میتونید با ۱۰۸ برید ماه دوم . من اینکارو رو کردم و هزینه رو پراکنده کردم تا هم با اراده انجام بدید و هم نخواید یکجا پرداخت کنید و اگر ادامه ندادید این هزینه که کردید از دست بره 🦋اگر برای شرکت کردن و نکردن شک دارید، بهمون پیام بدید. اگر براتون مناسب نباشه خودم منصرفتون میکنم. اگر ذره‌ای دو دل هستید حتما پیام بدید ما راهنماییتون کنیم، حق الناسی گردنمون نباشه: @Nirasara_pv 🦋برنامه باید تا قبل سال جدید انجام شه چون انرژیش توی اون راستا هست و برای سال ۱۴۰۵ دیگه مناسب نیست 🦋لینک ثبت نام: https://zarinp.al/736595 هروقت ثبت نام کردید به ایدی زیر پیام بدید و کدتون رو دریافت کنید و وارد گروه شید🤍 @AniryaDR درصورتی که نمیخواید شرکت کنید از برنامه رایگان که میذاریم حتما حتما استفاده کنید🦋

بچه‌ها، اگر درباره برنامه شک و سوال دارید اینجا عضو باشید: https://t.me/porsesh_nirasara پرسش پاسخ و خودمونیه🤍🦋 پر از عشق یه جمع صمیمی😍