uz
Feedback
🌧𝑵𝒊𝒓𝒂 𝑺𝒂𝒓𝒂|نیرا سَرا🌧

🌧𝑵𝒊𝒓𝒂 𝑺𝒂𝒓𝒂|نیرا سَرا🌧

Kanalga Telegram’da o‘tish

«به نامِ نور» 🤍ارتباط با ادمین 🤍 @nirasara_pv 🦋چنل پشتیبان(نتایج)🦋 @magicpractice_nirasara 🌧چت پرسش پاسخ خودمونی🌧 @porsesh_nirasara 🪽محفل🪽 @nirasara 🤍پیج اینستا: Nirasara‌.‌ir

Ko'proq ko'rsatish

📈 Telegram kanali 🌧𝑵𝒊𝒓𝒂 𝑺𝒂𝒓𝒂|نیرا سَرا🌧 analitikasi

🌧𝑵𝒊𝒓𝒂 𝑺𝒂𝒓𝒂|نیرا سَرا🌧 (@magicpractice) Forsiy til segmentidagi kanali faol ishtirokchi. Hozirda hamjamiyat 16 439 obunachidan iborat bo'lib, Din & Maʼnaviyat toifasida 5 193-o'rinni va Eron mintaqasida 20 008-o'rinni egallagan.

📊 Auditoriya ko‘rsatkichlari va dinamika

невідомо sanasidan buyon loyiha tez o‘sib, 16 439 obunachiga ega bo‘ldi.

23 Iyun, 2026 dagi oxirgi ma’lumotlarga ko‘ra kanal barqaror faollikka ega. Oxirgi 30 kunda obunachilar soni -99 ga, so‘nggi 24 soatda esa -8 ga o‘zgardi va umumiy qamrov yuqori darajada qolmoqda.

  • Tasdiqlash holati: Tasdiqlanmagan
  • Jalb etish (ER): Auditoriya o‘rtacha 32.03% darajada jalb etiladi. Nashrdan keyingi dastlabki 24 soatda kontent odatda umumiy obunachilar sonining 7.96% ini tashkil etuvchi reaksiyalarni to‘playdi.
  • Post qamrovi: Har bir post o‘rtacha 5 265 marta ko‘riladi; birinchi sutkada odatda 1 308 ta ko‘rish yig‘iladi.
  • Reaksiyalar va o‘zaro ta’sir: Auditoriya faol: har bir postga o‘rtacha 71 ta reaksiya keladi.
  • Tematik yo‘nalishlar: Kontent چاکرا, پاکسازی, تمرین, مطلب, چیز kabi asosiy mavzularga jamlangan.

📝 Tavsif va kontent siyosati

Muallif resursni shaxsiy fikrni ifoda etish maydoni sifatida ta’riflaydi:
«به نامِ نور» 🤍ارتباط با ادمین 🤍 @nirasara_pv 🦋چنل پشتیبان(نتایج)🦋 @magicpractice_nirasara 🌧چت پرسش پاسخ خودمونی🌧 @porsesh_nirasara 🪽محفل🪽 @nirasara 🤍پیج اینستا: Nirasara‌.‌ir

Yuqori yangilanish chastotasi (oxirgi ma’lumot 24 Iyun, 2026 da olingan) sababli kanal doimo dolzarb va katta qamrovli bo‘lib qoladi. Analitika auditoriya kontent bilan faol hamkorlik qilishini, uni Din & Maʼnaviyat toifasidagi muhim ta’sir nuqtasiga aylantirishini ko‘rsatadi.

16 439
Obunachilar
-824 soatlar
-117 kunlar
-9930 kunlar
Postlar arxiv
بچه ها الان می‌تونید ثبت نام کنید ظرفیت مانده: ۴۷ سه نفر از قبل اومدن لطفا حواستون باشه این برای کاهش وزنه محفل واسه فرداست🤍 برای ثبت نام: https://t.me/Magicpractice/8732

بچه ها با محفل اشتباه نگیرید دارم برای بار هزارم میگم فردا ثبت نام محفله ساعت ۱۹:۱۹ فردا لینک محفل قرار میگیره برای سه ساعت ! هرکی خواست عضو میشه ولی فردا ساعت ۱۹:۱۹ حتما انلاین باشید🤍🤍🤍

بچه ها ثبت نامِ: چالش کاهش وزن با eft امروزه ساعت ۱۹:۱۹ ثبت نام برای محفل فرداست🤍 قاطی نکنید!!! محفل رایگانه کاملا محدودیت اعضا هم نداریم چون لازمه برای همه البته پشتیبانی هم نداره ولی برای چالشِ کاهش وزن با eft ظرفیت فقط ۵۰ نفره🥲🤍ببخشید بیشتر از این نمیشه اصلا🦋 توضیحات eft کاهش وزن رو اینجا بخونید حتما: https://t.me/Magicpractice/8732 https://t.me/Magicpractice/8994

من دیگه زیادی امروز حرف زدم انرژی اجتماعیم تخلیه شد😂😂😂 بقیه موارد رو از روی این چک کنید

ادم تا رفیق هاشو داره دشمن نمیخواد:)

دروغ میگه شبا میریم ملت و خفت میکنیم جیبشونو می‌زنیم شکرخدا درآمد خوبی داره

:)))))) نظر علی، نظر داداشم، شایان، محی و بقیه برو بچم هست😂😂😂💔 هرسری هم سر این قضیه دعوام میکنن
:)))))) نظر علی، نظر داداشم، شایان، محی و بقیه برو بچم هست😂😂😂💔 هرسری هم سر این قضیه دعوام میکنن

بچه ها قدیمی رو میشناسم جدیدا بیاید خودتون معرفی کنید😁🤍

و اگر براتون سوال پس درآمد من از کجاست؟ من نویسندم بچه ها برای شرکت ها مقاله مینویسم کتاب می‌نویسم بری کسب و کارها تبلیغ نویسی میکنم مدرسم هستم و ... و البته که برای کتابام هزینه میگیرم فکر نکنید اینم رایگان میزارما دیگه پر رو نشید😂💔 و درکنارش مهندسم هستم هرچند زیاد پروژه نگرفتم در این زمینه خلاصه اینم از من هدفم و طرز فکرم امیدوارم که تاحدودی با تفکر هم آشنا شده باشیم🤍🤍🤍

و درباره چالش هایی که حق عضویت دارن هم باید توضیح بدم اینهمه گفتم که مطالب باید رایگان و در اختیار بقیه باشه پس این حق عضویت چیه؟؟ من دارم صادقانه باهاتون حرف میزنم با وجود مطالب کامل و دوره های رایگانی که توی چنل هست اصلا نیازی ندارید توی این چالش ها شرکت کنید من آدمی نیستم که بیام بگم بچه ها من این مطلبو رایگان گذاشتم حالا میخوای کامل یاد بگیری بیا تو این دوره😐😐💔 نیستم و نخواهم بود اتفاقا برعکس بقیه جاها اینجا مطالب رایگان از هزارتا دوره پولی که اینور اونوره کامل تره چرا که من اونارو شرکت کردم و میدونم که کامله و حق همه هست اصلا بعد محفل به هیچ چیز دیگه‌ای نیاز نخواهید داشت اما قضیه چالش ها اینه: چالش ها میاد میگه این مطلب رایگان و کامله که تو چنل بود.... حالا چاکرا، مدیت گروهی، ای‌اف‌تی... هرچی.. ولی اگر دوست داری بیا اینجا باهم روی یک موضوع کار کنیم! و اون مطلب رو در قالب این موضوع به کار ببریم! بیا کنارهم پشتیبان داشته باشیم باهم پیش بریم و فقط روی یک چیز کار کنیم حق عضویت صرفا برای پشتیبای و تعهد شماست و اگر خیلی کمه، بازهن به معنای بی کیفیت بودن نیست بچه ها بخدا این فکر رو میکنید ادم ناراحت میشه که اینهمه زحمت میکشی ولی فکر بقیه اینه ... همین!

محفل کامله با وجود محفل به هیچ چیز دیگه‌ای نیاز نخواهید داشت محفل دوره نیست پولی نیست تکنیکی نیست محفل بهتون راه رو نشون میده اینکه بعدش میخواید برید تو دوره های مختلف شرکت کنید تا قدم به قدم محفل رو پیش ببرید تصمیم خودتونه 🤍 من فقط اصول رو بهتون نشون میدم و هیچ هزینه‌ای هم براش دریافت نمیکنم چون این مطلبی هست که باید در اختیار همه باشه🤍 باقیش به خودتون بستگی داره🦋

اونروز دیدم نه واقعا نمیشه من اینارو دارم به بچه ها میگم میگم این دوره رو برو اون رو برو اینجوری پیش برو ولی وقتی طرف بهش آگاهی نداره فرقی نمیکنه تازه فکر میکنه خب این مطالب رایگانه به درد نمیخوره برم از فلان پیج بخرم تصمیم گرفتم محفل رو برگزار کنم و توش آگاهی بدم از ریشه مطالب محفل به حدی کامله که از اون ۷ روزی که در نظر داشتم هم فراتر رفته اینبار اهمیت نمیدم کسی میخواد شرکت کنه نکنه بمونه نمونه بخونه نخونه من مطالب رو می‌نویسم شاید به عنوان اخرین رسالتم و تکمیل کننده این جریان حالا اگر خواستید میخونید اگر فکر کردید رایگانه و کامل نیست هم که دیگه نمیدونم چی بگم:) قبل محفل من توی بینهایت دوره شرکت کردم. اسامی مدرس ها رو نمیگم نمیخوام کار بقیه رو خراب کنم خیلیم خوب بودن دوره ها ولی من صرفا شرکت کردم تا ببینم مطالب اونا چیه و دیدم هیچکدوم بازهم هیچکدوم به اصول محفل اشاره نکردن و باز هم پر از تکنیک و راه‌حل های کمک کننده بودن اینجوری شد که برای نوشتن مطالب محفل بیشتر تشویق شدم و اینکارو هم میکنم حتی اگر فکر کنید چون رایگانه مهم نیست این رو به عنوان اخرین ماموریتم حتما انجام میدم🤍🦋 و منتظر حضور گرمتون هم می‌مونم🌧

بعدش گفتم خب پس چیکار کنم تا بچه ها درست حسابی رشد کنن و روی خودشون کار کنن؟؟؟ شروع کردیم برگزاری دوره های مهم توی این زمینه متافیزیک و معنوی مثلا ای‌اف‌تی دفع غیرارگانیک ها پاکسازی چاکرا ایموشن کد حالا اینا دوره‌هایی بودن و هستن که باید در دسترس عموم باشه! گشتیم و بهترین هارو پیدا کردیم از خود مدرس و سازنده اون دوره یا بهترین کسی که توضیح داده و اگر پیدا نکردیم... خودمون طراحیش کردیم و اپلود کردیم همه و همه رایگان چرا که مهم ترین نکته اینه که این موارد ضروریه و باید در دسترس همه باشه و پول عامل تعیین کننده این دوره ها نباشه و در کنار این مطالب گسترده عمومی شروع کردیم برگزاری گروه ها و چالش ها چالش های جزیی تر برای دسته‌ای که نمی‌تونستن مطالب عمومی رو خودشون تنهایی پیش ببرن مطالب ایناهم رایگانن و صرفا هزینه‌ی کمی دریافت میشد برای این چالش ها(زیر ۱۰۰) به عنوان تعهد و حق زحمت گروه اما این ته ماجرا نبود و نیست...

داستان چنل ما چیه؟ این چنل رو وقتی زدم که دیدم واقعا هیچ مرجع کامل و مطمئنی وجود نداره :))) یه جا میرفتی طرف شیاد بود یه جا دیگه میرفتی میدیدی یکی میخواد صرفا بقیه رو بکشه توی یه فرقه یکی از اون خفن ترین هاشونم یمدت بعد متوجه شدیم که طرف از کالبد اثیری شاگرداش تغذیه میکنه حالا از چنلایی که میان و موجود غیرارگانیک میندازن تو جون بقیه که نگم.... بعد موضوع اینه هیچوقت و هیچ جا ندیدم یکی بیاد و گام به گام بگه اقا قدرت اصلی اینه بیا تو از این سرچشمه قدرت بگیر بعد وجودت رو پذیرای این قدرت کن تا بتونی ازش استفاده کنی.... همه جا صرفا یکی دوتا وسیله میزارن چمیدونم کدی سابی تکنیکی که تورو تا حدودی رشد میده ولی ریشه‌ای نیست... ((خیلیم خوبه ها! خودمونم داریم ولی همیشه دیدید که من میگم مرحله اول این نیست!)) من دوسال پیش اومدم گفتم اوکی بیا اینجا ریشه‌ای کار کنیم یمدت کار کردیم و دیدیم نه! جواب نیست کسی همکاری نمیکنه کسی درست راه نمیاد همه دنبال همون نتایج سریعن نه ریشه‌ای! منم دنبالش رو ول کردم

خب چند روز بود میخواستم با دوستانی که تازه وارد شدن صحبت کنم بخاطر مشغله زیاد، وقت نمیشد🤍 بین مایی که توی مسیر معنوی هستیم(حداقل اونایی که واقعا هستن) یه کد وجود داره. یا یه قانون نمیدونم اسمش میتونه هرچیزی باشه. اون قانون چی میگه: میگه هرکاری که میخوای انجام بدی، باید نسبت بهش آگاهی داشته باشی یعنی مثلا میخوای بخوابی بدون واسه چی میخوای بخوابی! دلیلت میتونه هرچیزی باشه ها مثلا میخوام بخوابم که خستم یا میخوام بخوابم که از دنیای اطرافم فرار کنم اصلا نمیخواد دلیلت رو قضاوت کنی فقط باید نسبت بهش آگاه باشی این مهمه! حالا فلسفه این آگاهیه خیلی پیچیدست و نمیخوام الان بازش کنم (یکم تا حدودی توی محفل دربارش حرف میزنیم) چیزی که اومدم اینجا بگم اینه که بیاید راجع به چنل و مطالبش بهتون یکم آگاهی بدم تا شماهم با آگاهی دنبالش کنید 🦋این وظیفه منه🦋 ╔⭒═════⭒╗   @magicpractice ╚⭒═════⭒╝

اره بچه ها این تکنیک برای همه پیز جوابه درواقع همون تکنیک ریشه یابیه که پستش کردم ولی خب شما که توجه نمیکنید حتما باید با زوووورررر یه چیزی یادتون بدم😒 تازههههه با زورم یادتون میدم بعدش انجام نمیدید فقط میخونید و میگید حالا یه روزی انجام میدم

🤍سخت شد که...🤍 آره راحت نیست! راهش اینه که توی ستون سمت چپ ۵۰ تا خط جا بزاری بعدش، اون برگه رو با خودت همه جا ببری همیشه کنار دستت نگهداری سرکلاس، بیرون، خرید، مهمونی باید همه جا با خودت ببریش و همیشه توی ذهنت بپرس چرا نمیخوام شیفت شم؟؟؟ اینجوری میتونی۵۰ تا دلیل رو پیدا کنی شاید برای یکی یه روز برای یکی دوروز برای یکی یک هفته طول بکشه ولی این راه قدرتمنده! وقتی مدام این سوال رو بپرسی که چرا نمی‌خوام شیفت شم؟ ذهنت کم‌کم با محرک ها، نشانه ها، تصاویر یا احساسات دلایلش رو بهت نشون میده تنها راز اینه که، تا ۵۰ تا دلیل رو کامل ننوشتی نباید بیخیال شی معمولا مهم‌ترین دلایل بین دلایل ۲۵ تا ۳۵ هستن 🌧تا انجامش ندی، متوجه نمیشی چی میگم. پس اگر واقعا میخوای موفق بشی، انجامش بده 🌧 دلیل و مانعت رو پیدا کن اونوقت می‌تونی اون رو از سر راهت برداری #𝐬𝐡𝐢𝐟𝐭𝐢𝐧𝐠 ╔⭒═════⭒╗   @magicpractice ╚⭒═════⭒╝

🤍مانع بزرگ رو پیدا کن🤍 این مانع سطحی نیست این مانع یه جایی در اعماق وجودته باور‌کن اگر سطحی بود تا الان پیداش میکردی! 🦋پس چجوری پیداش کنم؟🦋 یه دفتر و مداد بیار، یک خط عمودی وسط دفترت بکش 🌧توی ستون سمت راست بنویس: چرا حتما باید شیفت شم توی نوشتن این ستون اغراق کن مثلا: من حتما باید شیفت شم چون باید هرجور شده برم آلمان و زبان آلمانی یاد بگیرم یا: من حتما باید شیفت شم، زندگیم هیجان خاصی نداره، دلم هیجان میخواد، یه هیجان شدید که باهاش زندگی تو بدنم دوباره به جریان بیوفته، یه روح تازه پیدا کنم. این ستون کمکت میکنه که هدف و انگیزت از سفر مشخص شه حداقل باید ۱۰ مورد بنویسی توجه کن که ذهن نمی‌تونه به هدفی برسه که براش واضح نباشه پس باید دلایلت رو واضح مشخص کنی وقتی این غبار ابهام کنار بره و ذهنت بتونه بفهمه دقیقا میخوای چیکار کنی مسیر رو بهت نشون میده و اینجوری میتونی موانع داخل مسیر رو هم ببینی 🌧ستون سمت چپ: درسته که ستون سمت راست مهمه، اما مهم‌ترین ستون، ستون سمت چپه چون اینجا موانع رو شناسایی می‌کنیم حالا چجوری؟ توی ستون سمت چپ بنویس: چرا نمی‌خوام شیفت شم؟ احتمالا داری میگی، این چه سوال‌ مسخره‌ایه! مگه میشه نخوام شیفت شم اگر نمی‌خواستم که انقدر تلاش نمیکردم! بچه ها باور کنید. اینکه شیفت نمیشید به این معنیه که قطعا قطعا توی اعماق وجودتون حداقل یک جواب برای این سوال وجود داره یه جایی در عمق وجودتون، دلیلی هست که مانع بزرگی برای شیفت شماست درسته که الان اون رو نمی‌بینید و شاید فکر میکنید وجود نداره اما همین تفکر، بزرگترین حقه‌ای هست که ناخوداگاه شما به کار میگیره، تا شمارو از پیدا کردن این مانع دور نگهداره ناخوداگاه شما جایی درون خودش دلیلی داره که نمی‌خواد شما شیفت شید دلیلی داره که از نظرش شیفتینگ میتونه بهتون اسیب بزنه و از اونجایی که میترسه شما آسیب ببینید میاد و از اون دلیل محافظت میکنه تا پیداش نکنید #𝐬𝐡𝐢𝐟𝐭𝐢𝐧𝐠 ╔⭒═════⭒╗   @magicpractice ╚⭒═════⭒╝

🤍مهم ترین مانع🤍 خب طبیعتا وقتی بعد سه، چهار، پنج ماه تلاش، نمیشه که شیفت شی و مطمئنی که همه مراحل رو هم درست رفتی. پس قطعا یه مانع وجود داره. حالا می‌تونی هربار با تلاش برای شیفت، خودت و انرژیت رو مدام به این مانع بکوبی و یا اینکه با این تمرین، مهم‌ترین مانع رو بشناسی و حل کنی! هرکسی میدونه که وقتی یه مانع توی مسیرشه کار عاقلانه اینه که اون مانع رو از سر راهش برداره نه خودش رو به مانع بکوبه اما مشکل اینجاست که .... 🦋تو نمی‌تونی مانعی رو از سر راه برداری که ازش اطلاع نداری🦋 وقتی هیچی از مانعت نمی‌دونی و هیچ اطلاعاتی از اون مانع نداری چجوری میخوای از سر راه برش داری؟ اصلا برداشتن مانع، مسئله‌ی مهم نیست 🌧پیدا کردن اون مانع اصل ماجراست🌧 #𝐬𝐡𝐢𝐟𝐭𝐢𝐧𝐠 ╔⭒═════⭒╗   @magicpractice ╚⭒═════⭒╝

🤍چرا شیفت نمیشم🤍 هرکسی راجع به شیفتینگ می‌دونه حتما حداقل یکبار این سوال رو از خودش پرسیده. شاید بعضی ها هم بیشتر از یکبار! خلاصه اینکه تعدادش مهم نیست بخش مهم، جوابیه که همیشه مبهم بوده🦋 اگر آماده‌ای بریم که جواب رو پیدا کنیم #𝐬𝐡𝐢𝐟𝐭𝐢𝐧𝐠 ╔⭒═════⭒╗   @magicpractice ╚⭒═════⭒╝