uz
Feedback
Milad | بورس فارکس کریپتو

Milad | بورس فارکس کریپتو

Kanalga Telegram’da o‘tish

#Live_Trade Researcher and trader Instagram.com/Miladjvp محتوای کانال آموزشی و نظرات شخصی اینجانب بوده همچنین هیچ مسئولیتی در قبال خرید و فروش شما نخواهم داشت.

Ko'proq ko'rsatish
8 168
Obunachilar
-2724 soatlar
-1967 kunlar
+1 21830 kunlar
Postlar arxiv
اگر x بخوره و اصلاح کنه اخرین نزولش هست که اینطوری بهتر و مطمعن تر میشه

#xauusd ترکیبی اینطوری بهتر شد فعلا مطمعن نیستم الان x بخوره یه موج کارکشن دیگه بسازه یا همین موج y اخرشه یکم پیش بره اپدیت م
#xauusd ترکیبی اینطوری بهتر شد فعلا مطمعن نیستم الان x بخوره یه موج کارکشن دیگه بسازه یا همین موج y اخرشه یکم پیش بره اپدیت میکنم ولی من سقفو ۳۴۳۴ رو اینگلف گرفتم که ینی بدون کف جدید باید سقف رد بشه.

ریسک به ریواردشو خودتون حساب کنید 😂

400 pip ✅
400 pip ✅

#xauusd
#xauusd

کف میزنه 👍 فیلد میشه👎

بدون تعصب همتون بگید

بنظرتون فولاد کف میزنه یا این تحلیل فیلد میشه؟!

هم اکنون فولاد

تریدای بایم ریسک فری بودن جز یکیش ک نصف شبی زده الانم دوتا سل گرفتم یکیش ریسک فری شد ک اگه نمیشد خیلی حال میداد😁 در کل بد نب
تریدای بایم ریسک فری بودن جز یکیش ک نصف شبی زده الانم دوتا سل گرفتم یکیش ریسک فری شد ک اگه نمیشد خیلی حال میداد😁 در کل بد نبود جلوی ضرر گرفتم

طلا فعلا سوراخه استه😁 من یه سل زدم تحلیل و ترید اینطوریه که یه تحلیل میزنی نمیشه هر تایمی اپدیت کرد ولی خب ترید یهوییه میبینی ستاپته میپری تو

فولاد بازم داد

#فولاد صفش عرضه شد

بازم صف خرید های هیجانی … فک نمیکنم تا اخر بازار دووم بیارن عرضه میشن

#انس فراموش نکنید چون پراپ گرفتم هر از چندگاه یه تریدی میزنم واس شما هم میزارم اخر هفته برداشت بزنیم بینیم پولمونو میدن اصن 😂اسکم نباشه

میبینید تحت تاثیر اخبار معامله کردن چه فاجعه ای داره ؟! اوناییکه دیروز و امروز منفی ها رو فروختن فردا پسفردا تو مثبت ها میخرن … و این چرخه ی زیان کردن ادامه داره اگر صبور نباشید اگر استراتژی و پلن معاملاتی نداشته باشید

عراقچی : با غنی سازی ۳ درصدی موافقت کنید ، جون خودت ۳.۵ خرید خودمونه زیر قیمت میدم معامله جوش بخوره

امروز صف فروش بشن فردا از منفی به شاید صف خرید اینو مبنای خرید نزارید تا تایید بشه

جایی ندیدم کسی بگه فولاد کف میزنه همه از همینجا و بالاترش بای دادن دیشب یه چنتا چنلو دیدم واس همین بیشتر مطمعن شدم ک کف میزنه و ستاپ هانت (خدای مارکت) تکمیل میشه🤨