Milad | بورس فارکس کریپتو
Kanalga Telegram’da o‘tish
#Live_Trade Researcher and trader Instagram.com/Miladjvp محتوای کانال آموزشی و نظرات شخصی اینجانب بوده همچنین هیچ مسئولیتی در قبال خرید و فروش شما نخواهم داشت.
Ko'proq ko'rsatish8 194
Obunachilar
-2024 soatlar
-2167 kunlar
+1 24330 kunlar
Postlar arxiv
+1
اقا پراپمونم واریز کرد
نوشتن دو سه روز ولی خب چهارمین روز واریز کردن
۲۰۰ تا فعلا
#بجهرم بین نیروگاهیا از نظر فاندی خوبه گزارشات و اهدافش نسبت به همگروهیاش بهتره
دولت اگر نرخ برق رو امسال افزایش بده نیروگاهیا مخصوصا بجهرم رشد خوبی میکنن
رشدشون از جهت بنیادی میاد نه هیجانات بازار و رفتار گله ای
در کل بجهرم موقعیت و جایگاه بهتر و منطقی تری نسبت به بقیه داره
حالا خلاصه اش رو گفتم اگر دوس داشتید میتونید خودتون تحقیق کنید بسنجید ببینید کدوم رو بهتر میدونید
بجهرم هم فعلا صف خرید هست طبق چارتی که گذاشتم میشه در اصلاحاتش وارد شد
البته معمولا سهمی که میخرم رو هم معرفی میکنم شاید یکم دیرتر و نه همشو چون برای سبدها هم میخرم باید یه فرقی این وسط باشه
دوستان تمامی چارت سهامی که پست میشه صرفا نظر منه شاید اشتباه باشه در هرصورت این شمایید که چارت و تابلو و تحلیل خودتون رو بزارید کنار هم و تصمیم بگیرید من فقط چیزی که میبینمو ارائه میدم چون خودم این سهام رو ندارم پس همه جوانب رو در نظر بگیرید❤️
#بجهرم موج e یا تکمیل شده یا خواهد شد چندان تفاوتی ندارد
کف موج e تاییده
چرا دو لیبل متفاوت ؟!
اکثرا دیدم مثلث رو تکمیل شده گرفتن
ولی من از پرایس اکشن هم استفاده میکنم و میدونم قسمت خط چین ریتریس خوبی میده به احتمال زیاد
برای همین نظرم اینه مثلث هنوز خاتمه نیافته، در کل تفاوتی نداره مسیر یکیه .
شاید فکر کنید من ابادا خریدم ولی اینطور نیست فقط چارتشو گذاشتم
نیروگاهیا عالی ان
چارتاشون میزارم یکی یکی
بقول خیابانی
اول اینکه خدا کمک کنه زودتر پستش کنم
دوم اینکه قبلا پستش کردم😂
https://www.instagram.com/p/DJWFrElqFym/?igsh=MXBuaXZwa3I4MnQ4bA==
قبل پستش کردم😂
اینقد اینستا سر نزدم یادم نبود
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
