uz
Feedback
Milad | بورس فارکس کریپتو

Milad | بورس فارکس کریپتو

Kanalga Telegram’da o‘tish

Researcher and trader 🧑🏻‍💻@mimjvp Instagram.com/Miladjvp لینک اطلاعت دوره آموزشی بهمراه ستاپ شخصی اینجانب 👇 https://t.me/BourseTm/6301

Ko'proq ko'rsatish
8 020
Obunachilar
-2524 soatlar
-1947 kunlar
+1 09030 kunlar
Postlar arxiv
#xauusd یک نمای کلی داشته باشیم ستاپی شکل بگیره، ورود میزارم یا همینجا ک اینکلف کرد میاد بالا ک ریتریسش رو بای میگیریم. یا از
#xauusd یک نمای کلی داشته باشیم ستاپی شکل بگیره، ورود میزارم یا همینجا ک اینکلف کرد میاد بالا ک ریتریسش رو بای میگیریم. یا از لول پایین اینکلف میشه میاد بالا ک ریتریسش بای میگیریم.

Repost from N/a
:((
:((

Repost from N/a
#xauusd
#xauusd

بنظرم شاخص کل هم زیر اون خط رو میزنه بالا میده ینی زیر ۲ میلیون و ۱۸ هزار

من خودم اولین دیسلایک و میزنم ک راحت باشید :)

#شستا فعلا طبق شماتیک اومدن پایین ... ناحیه بای رو مطمعن نیستم باید دوباره چک کنم شاید پایینتر هم بیاد.
#شستا فعلا طبق شماتیک اومدن پایین ... ناحیه بای رو مطمعن نیستم باید دوباره چک کنم شاید پایینتر هم بیاد.

#خگستر
#خگستر

#خرینگ
#خرینگ

#خودرو
#خودرو

واس بیت دوتا ناحیه داشتیم من خودم پایینی رو کاشته بودم ک فعال نشدم ...
واس بیت دوتا ناحیه داشتیم من خودم پایینی رو کاشته بودم ک فعال نشدم ...

اینم برای عزیزانی ک دیسلایک میکنن بگم برخلاف بقیه واقعا دوس دارم تعداد دیسلایک ها بیشتر باشه (مخالف ها) چرا؟! چون مارکت هیچ وقت بر اساس نظر عموم نرفته و نخواهد رفت 😘

تا موقعی ک مارکت یه چند واحد مثبت بود طرف با سرعت ده پست بر ساعت از رشد سهام پست میزاشت و از همستر و امثالهم بد می‌گفت حالا جالب اینجاس ک این مدتی ک مارکت نزولیه طرف هرروز کد مورس همتر میزنه کانالش 😂 یکی دوتام نیستن ک اسم ببرم (حرفشونم اینه ک اینارو برای مردم میزارم شاید بدردشون بخوره). یه چنتا هم از اون سهامی ک فلش سقف جدید زده بودید آپدیت بزارید اون بیشتر بدردشون میخوره. ولی خوشم میاد ملت دوس دارن جایی باشن ک موافق تفکرات خودشون صحبت بشه تا حقیقت مثل همینا ک هرروز از رشد بورس میگن و ممبر اضافه میشه براشون و برعکس اکثر کانالایی ک از نزول گفتن به چشم دیدم ممبراشون کم شده 😁

#شاخص_کل همچنان ادامه دارد... عزیزان الیوت کاری ک تمام این مدت توصیه به خرید داشتن و کف شاخص و سهام رو تایید دادن الان پاسخگو
#شاخص_کل همچنان ادامه دارد... عزیزان الیوت کاری ک تمام این مدت توصیه به خرید داشتن و کف شاخص و سهام رو تایید دادن الان پاسخگو هستن؟! یا هرروز یه مصیبتنامه از بورس و دستکاری و فلان مسئول پست میزارن!! خب یه آپدیتی بزارید :(

ویدیو این چارت رو اینستا پست کردم البته پوزیشنای سلش رو فعلا رفتیم تا برسه نواحی بای واس اونم فرصت کنم ویدیو میگیرم ویدیو چون خیلی طولانی میشد رو دور تند گذاشتم اگر سوالی داشتید کامنت کنید حواب میدم👇 https://www.instagram.com/reel/C8QAqopouKA/?igsh=MWU4b29tcWVtdGRycw==

Repost from N/a
#BTC فعلا تا این پایین همراهیش بکنیم تا برسه ناحیه بای تایید میگیریم میریم تو (ویدیو لایو میگیرم)
#BTC فعلا تا این پایین همراهیش بکنیم تا برسه ناحیه بای تایید میگیریم میریم تو (ویدیو لایو میگیرم)

دیدگاه کاندیداهای ریاست جمهوری در مورد تحلیل تکنیکال
دیدگاه کاندیداهای ریاست جمهوری در مورد تحلیل تکنیکال

کامبوهای امروز رو تو چنل بالا ببینید 👆