uz
Feedback
Milad | بورس فارکس کریپتو

Milad | بورس فارکس کریپتو

Kanalga Telegram’da o‘tish

#Live_Trade Researcher and trader Instagram.com/Miladjvp محتوای کانال آموزشی و نظرات شخصی اینجانب بوده همچنین هیچ مسئولیتی در قبال خرید و فروش شما نخواهم داشت.

Ko'proq ko'rsatish
8 194
Obunachilar
-2024 soatlar
-2167 kunlar
+1 24330 kunlar
Postlar arxiv
خب لینکشو میزارم ثبت نام کنید تو قسمت چالش ها اکانت ۵۰۰۰دلاری رو انتخاب کنید. تو قسمت پرداخت کد تخفیف زیر رو بزنید تا رایگان بشه . کد تخفیف update 👇 لینک ثبت نام

خب اول یه خبری بدم بهتون ازونجاییکه پراپیفیکیشن با اپیک پیپز ادغام شده یه طرح جدید گذاشته بنظرم عالیه چطوریه؟! پراپ های دو مرحله ای اکانت های ۱۵۰۰ ، ۳۰۰۰ ، ۵۰۰۰ دلاری رو میتونید ثبت نام کنید و مرحله اولش رو رایگان پاس کنید پس از اینکه مرحله اول رو پاس کردی واس مرحله دوم پولش رو پرداخت میکنی!! ینی اول پاس میکنی بعدش پولش رو پرداخت میکنی اگرم نتونستی پاس کنی که هیچی ندادی

البته دیتاهای دیگه رو چک نکردم چون همیشه همین دیتای (فارکس دات کام) رو میبینم و ۹۹ درصد مواقع درست و دقیق هست

خب بنظرم کف رو همینجا میبندیم بریم برای نواحی بای که تریدش کنیم واس سقف جدید طلا

میخوام دقت تحلیل و سبکی ک دارم رو ببینید این باکس به این باریکی که از چپ چارت کشیدم اورم جلو و میبینید که اینگلفش نکرده !!
میخوام دقت تحلیل و سبکی ک دارم رو ببینید این باکس به این باریکی که از چپ چارت کشیدم اورم جلو و میبینید که اینگلفش نکرده !!

#xauusd update این خط قرمز رو ببینید تصویر بعدی zoom in همین رو میزارم دقت کنید
#xauusd update این خط قرمز رو ببینید تصویر بعدی zoom in همین رو میزارم دقت کنید

فعلا بدرود میام واس اپدیت طلا یکی دوتا ترید بزنیم لایک کنید اگر پایه اید

خواستند از تو بگویند شبی شاعرها عاقبت با قلم شرم نوشتند: نشد!

#بکهنوج
+1
#بکهنوج

اینم میزارم چارتشو

#بجهرم خیلی دوس دارم اینطوری بشه
#بجهرم خیلی دوس دارم اینطوری بشه

#خودرو دقیقا روی مقاومت سفت و سخت عرض کرم احتیاط کنید

#عیار
#عیار

دوسش دارم

کرمان یه میلیارد حجم 😂 حقوقیشو فقط میتونم بگم خیلی …

کارمند بانک داریم ؟! یه زحمتی دارم اگر مقدوره پیام بدید @mimjvp قبلا یه عزیزی رییس بانک بود پیام داده بود پیویشو پیدا نکردم اگر میبینید لطفا پیام بدید❤️

امروز بعد بورس طلامون نشه؟

اینم گفتم یادآوری کنم بزودی طلا سقف میزنه شاید یه کف دیگه بزنه بعد بره واس سقف کف رو فعلا دقیق نمیدونم درست زده یا هنوز کف دیگه میتونه بزنه ولی سقف در انتظارش هست ایشالا دوشنبه اپدیت میکنم

اوناییکه #غچین خریدید اینقد بالا پایینش نکنید سهم کوچیکیه یهو میبینی از دست دادیا

من اگر بلدش باشم مارکتو میکشم پایین زور بازو دارم میارمش پایین 😁 ازون طرفم میکشم بالا 😜