uz
Feedback
Milad | بورس فارکس کریپتو

Milad | بورس فارکس کریپتو

Kanalga Telegram’da o‘tish

#Live_Trade Researcher and trader Instagram.com/Miladjvp محتوای کانال آموزشی و نظرات شخصی اینجانب بوده همچنین هیچ مسئولیتی در قبال خرید و فروش شما نخواهم داشت.

Ko'proq ko'rsatish
8 184
Obunachilar
-2724 soatlar
-1967 kunlar
+1 21830 kunlar
Postlar arxiv
ایمپالسم میشه لیبل زد
ایمپالسم میشه لیبل زد

یه ۲۶۰ پیپ تقدیم شما
یه ۲۶۰ پیپ تقدیم شما

زیگزاگ بشه اینطوریه
زیگزاگ بشه اینطوریه

یادی کنیم از این پیامم که عرض کردم گول اساتید قطعیت رو نخورید 😁 تماما +۸۰ درصد ریزش داشته تا الان

#اهرم آپدیت نقاط دقیق واکنش رو دراوردم نظرم اینه ۳۱۹۸۰ قیمتو میبره کف جدید ولی اگر اینگلف ببینم اپدیت میکنم
#اهرم آپدیت نقاط دقیق واکنش رو دراوردم نظرم اینه ۳۱۹۸۰ قیمتو میبره کف جدید ولی اگر اینگلف ببینم اپدیت میکنم

#xauusd ۸۰۰ پیپ اومد بالا الان باید مثل عساتید حساب کنیم حتی با کمترین سود چند میلیون ت سود کردیم ولی خب در حقیقت این ترید نب
#xauusd ۸۰۰ پیپ اومد بالا الان باید مثل عساتید حساب کنیم حتی با کمترین سود چند میلیون ت سود کردیم ولی خب در حقیقت این ترید نبود بلکه تحلیل بود !! منم هیچ تریدی نداشتم شاید شما داشتید

تحلیلگر یه تحلیل از چارت میبینه و مسیر رو مشخص میکنه ک ایا نزولی است یا صعودی تریدر هر ثانیه دیدگاهش با نحوه حرکت قیمت (اپروچ) تغییر میکنه و اخرین تصمیم رو میگیره

#xauusd 1H برسه این بالا چک میکنم ببینم اینگلف میکنه یا میخواد کف جدید بده از پایین هم فعلا انتظار دارم تکلیفشو با ناحیه پایی
#xauusd 1H برسه این بالا چک میکنم ببینم اینگلف میکنه یا میخواد کف جدید بده از پایین هم فعلا انتظار دارم تکلیفشو با ناحیه پایینی مشخص کنه اپدیت میکنم امروز یکم سرم خلوته

#xauusd اینطوریم میشه لیبل زد
#xauusd اینطوریم میشه لیبل زد

اقا فکر کردم دیدم خوبه منم یه دوره آموزشی بزارم یکم مانی جمع کنم سهام بخرم 😂 شرکت میکنید من سهم بخرم یکم؟! ببینم چن نفر شرکت میکنه لایک و دیسلایک نشون بدید دوره ترکیبی Rtwave با ستاپ های شخصی🫶🏻

ترامپ تو قطر رفته رو منبر بازم این جمله تکراریش رو میگه😂 بخدا این یه چیزیش هست یه کاسه ای زیر کاسه نداشتشه
ترامپ: می‌خواهم شاهد شکوفایی ایران باشم.

#xauusd چارت اسکیل بزرگتر همون سه گانه شد بنظرم ایکس موج اخری رو تکمیل کنه بره واس سقف جدید
#xauusd چارت اسکیل بزرگتر همون سه گانه شد بنظرم ایکس موج اخری رو تکمیل کنه بره واس سقف جدید

من میگم بهتون دارن واس رشد بعدی پول جمع میکنن سهم بخرن😂

هر چنلی رو باز میکنی اساتید دارن دوره اموزشی برگزار میکنن میدونید چرا؟!

واریز کنن صحبت میکنم ببینم میتونم بازم از اون فری اکانتا بگیرم براتون البته چون کلا از پایه تغییر کرده احتمالا دیگه فری پراپ نداشته باشن ولی شاید تونستم تخفیف خوب بگیرم چونه میزنم باهاشون😂 یه تُرک هیچوقت کم نمیاره

با سودش برم یه ۵۰ کایی بردارم؟

چیزی ک توی پراپ ها واقعا بدرد تریدر میخوره منظم بودنه چرا؟! چون تو اکانت شخصی سخت مدیریت سرمایه انجام میدی خیلی وقتا بی گدار به اب میزنی و اکانت رو به فنا میدی و… ولی توی پراپ همینش خوبه ک قوانین سختگیرانه داره (خیلیم سخت نیست) اگر رعایت نکنی اکانتو از دست میدی که باعث میشه توی تریدات منظم تر بشی و پلن درستی بچینی.

برداشت ثبت شد ۹۰ درصد سود واریز میشه نوشته دو سه روز ببینیم کی واریز میشه
برداشت ثبت شد ۹۰ درصد سود واریز میشه نوشته دو سه روز ببینیم کی واریز میشه

خیلی کوچیک
خیلی کوچیک