uz
Feedback
Milad | بورس فارکس کریپتو

Milad | بورس فارکس کریپتو

Kanalga Telegram’da o‘tish

#Live_Trade Researcher and trader Instagram.com/Miladjvp محتوای کانال آموزشی و نظرات شخصی اینجانب بوده همچنین هیچ مسئولیتی در قبال خرید و فروش شما نخواهم داشت.

Ko'proq ko'rsatish
8 211
Obunachilar
-1524 soatlar
-2617 kunlar
+1 25930 kunlar
Postlar arxiv
البته چه بهتر که ملی بشه کلی اطلاعات از همین مجازی دست دشمن رسیده

بنا بر گفته ها اینترنت در آستانه ملی شدن هست اگر خواستید از بات زیر استفاده کنید @v2rayroyalvpn_bot

عصای موسی : نابود خواهید شد
عصای موسی : نابود خواهید شد

بورس تهران از روز شنبه ۳۱ خردادماه ۱۴۰۴، معاملات اوراق بهادار دولتی و واحدهای سرمایه‌گذاری انواع صندوق‌های سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار با درآمد ثابت اعم از صدور و ابطالی و قابل معامله (ETF) را از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح برقرار خواهد کرد.

حرفهای ضد و نقیض اینها هم مثل تحلیلای در پیت بعضی عساتید هست مثل این میمونه ک بگن بیت کوین میره بالا بعد بیان بگن نه ما نمیگیم بیتکوین میره فقط بالا گفتیم نمیاد پایین😂 حالا بعدا هرکدوم اوکی شد بگن دیدی دیدی گفته بودیم

کاتز: ما نمی‌خواهیم ایران را اشغال کنیم یا رژیم آنجا را سرنگون کنیم، بلکه می‌خواهیم تهدیدها را از بین ببریم!

گنبد آهنین همین الان:

این عربا رو ببین از فرصت سو استفاده میکنن😂😂

Repost from نايا - NAYA
برادران سپاه پاسداران، بمباران بس است، ما اسیر می‌خواهیم

دیگه گنبد آهنین ابهتش رو از دست داد خودی شده ازین به بعد موشک میزنن نزدیک اونجا دکمه گنبد آهنی رو میزنن بره استراحت موشکا هم برن شخم بزنن سر راهم دوتا نون سنگک بخرن بیان😁

عالی بود امشب عشق کردم

השמדת ישראל קרב ובא. שתפו את הפוסט הזה כדי שכל העולם ידע. The destruction of Israel is imminent. Share this post so the whole world knows. ⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️

تداخل عجیب در سیستم پدافندی گنبد آهنین گزارش شده است! گفته شده گنبد آهنین ناگهان متوقف می‌شود و دوباره بی هدف شلیک می‌کند! کسخول شده😂

هرچی استرس داشتیم همین شست برد

گنبد آهنین اسرائیل شلیک موشک به تل آویو را آغاز کرد😂😂😂

خب از اول همین مسیرو میرفتیم دیگه حمله سایبری هم جوابه دکمه رو میزنی میره بالا پخ میخوره تو سر خودش 😂 نیازی به این همه پیمایش موشک نبود

میخوان بعدا بگن شما نبودید ک مارو زدید خودمون زدیم 😂