Milad | بورس فارکس کریپتو
Kanalga Telegram’da o‘tish
Researcher and trader 🧑🏻💻@mimjvp Instagram.com/Miladjvp لینک اطلاعت دوره آموزشی بهمراه ستاپ شخصی اینجانب 👇 https://t.me/BourseTm/6301
Ko'proq ko'rsatish8 030
Obunachilar
-2524 soatlar
-1947 kunlar
+1 09030 kunlar
Postlar arxiv
یدونه از دشمن خوردیم ۱۰ تا از خودی
تبریک میگم برای دوزار مادرتان رو به جراج گذاشتید
دلیل این موضوع مشخصه که چرا هیچ ویدیویی از تخریب و خساراتی که بر اسرائیل وارد شده در سوشال مدیا موجود نیست
تمام رسانه ها و سوشال مدیا تماما تحت نظر یهودیا و غرب هست
برای همین سعی دارن تخریب هارو کوچیک جلوه بدن و بگن هیچ اسیبی نرسیده .
فقط اینو میدونم باید بزنیم
چه مخالف این حکومت باشی چه موافق
الان مهم نیست
الان فقط باید بزنیم
جنگ رو ما شروع نکردیم
ولی ما باید تموم کنیم
لطفا هیچ ویدیویی رو نشر ندید از کانالتی خبری هم لفت بدید
مراقب خودتون و خونوادتون باشید دور از پایگاه ها و تاسیسات و … باشید
به امید خدا ما پیروز میدان هستیم
تو خیلی از چنلای اسرائیلی عضو شدم اخبارشون رو چک کنم تمام ویدیو هایی که میزارن فقط با مجوز دولت پخش میشه و شخص عادی خیلی کم ویدیو به اشتراک میزاره و هیچی ازونجا بیرون نمیاد
اینجا هم چنلای خبری که ادمینش هنوز وسط امتحانات خردادش هست هرچی ویدیو دم دستش برسه واس ویوو گرفتن نشر میده فلان پدافند فعال شد ازون طرف یساعت بعدش همون پدافندو میزنن
احمق تر از این مردم ندیدم
بعد میگن چرا نت کار نمیکنه
آمریکا درخواست اسرائیل برای ورود مستقیم به جنگ رو رد کرده
ترامپ فعلا داره عواقب درگیری با ایران رو محاسبه میکنه
اگر چنانچه ببینن درگیری با ایران براشون هزینه زیادی نداره قطعا میزنه بدم میزنه
ایران باید نشون بده اشتباه میکنن و بازی با دم شیر هست باید نهایت تخریب رو بهشون وارد کنه باید بدونه جنگ با ایران به همین سادگی نیست
این مطالب رو نوشتم از کشور خودتون و تجهیزاتش و تاسیساتش اطلاع داشته باشید فردا یکی پرسید نگید نمیدونم چیه چخبره
دوشنبه هم مارکت باز شه براتون از طلا چارت میزارم
و برای هزارو یکمین بار طلا سقف میزنه
پوزیشن خودمم بازه هنوز
گروه رو هم دوشنبه باز میکنم به تمید خدا
رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بینالمللی انرژی اتمی، اخیراً درباره عمق و ساختار تونلهای زیرزمینی در سایتهایی مانند فردو و نطنز صحبت کرده و نکات مهم زیر را مطرح کرده است:
📍 تونلهای مارپیچ در اعماق زیاد
• گروسی در مصاحبه با Financial Times گفت:
«حساسترین چیزها در عمق نیم مایل زیر زمین قرار دارند — من بارها آنجا بودهام. برای رسیدن به آنها باید از یک تونل مارپیچ به سمت پایین، پایین و پایینتر بروید»
یعنی حدود ۰.۵ مایل یا تقریباً ۸۰۰ متر عمق، با چندین پیچ مارپیچی برای دسترسی.
🛡️ محافظت پدافندی قوی
• او تاکید کرد این ساختار پیچیده و عمیق بهگونهای طراحی شده که قابل تخریب با حمله «سایرجیک» (surgical strike) نیست؛ دسترسی به حساسترین بخشها فقط از طریق تونل داخلی ممکن است .
• همچنین اشاره کرده که این تونلها بخشی از طرحهای امنیتی زیرزمینی هستند، و مقامات ایرانی هنگام پاسخ به سؤالات آژانس گفتهاند «به شما ربطی ندارد»
🌍 پیامی برای جامعه بینالمللی
• از نظر گروسی، این عمق زیاد نشان میدهد مهمات معمولی یا حملات دقیق اسرائیل/آمریکا توانایی ورود به قلب این تأسیسات را ندارند و فردو و نطنز در برابر حملات مستقیم بسیار مقاوم هستند .
• با این حال او نگرانیهایی درباره احتمال استفاده این تونلها برای ذخیره یا پنهانسازی مواد اعلام نشده یا سانتریفیوژهای پیشرفته مطرح کرده و از ایران خواسته توضیحات شفاف بدهند
اصلی ترین هدف دشمن همین از بین بردن سایت فردو هست
بهتره بدونید تو این سایت با سانتریفیوژ های آی آر-۶ تا بالای ۶۰٪ غنی سازی انجام میدن از سال ۲۰۰۶ تا الان پیشرفت چشمگیری داشتن
سال ۲۰۰۶ عمق تونل های این سایت حدودا ۹۰ متر بود ولی الان ۸-۹ برابر عمق بیشتری دارن و بنظرم حتی بمب افکن b2 امریکا هم نمیتونه اسیب جدی برسونه!!
این چنتا پست رو به اشتراک بزارید کل دنیا ببینه ملت ایران یه خونواده ان
زنده باد ایران و ایرانی🇮🇷
🔴و آخرین هدف بنیامین حرومی !؟
نتانیاهو تو اخرین صحبتاش از مردم ایران خواست علیه نظام شورش کنن
پس هدف نهایی تغییر نظام هست
ولی اینو نمیدونست حس ملی گرایی تو ایران بسیار قدرتمنده !!
ایرانی ها ذاتا منتقد هستن
ولییی پای خاکمون وسط باشه همه متحدیم 😘
پس کور خوندید
حرف نظام نیست حرف ملت ایرانه حرف شرف و ناموسه
چند دهه تلاش کردید ملت ایران رو به جون هم بندازید اخرش میفهمید نشدنیه
غیرت ایرانیان تو کل جهان معروفه
خاک ایران ناموس ماست
🔴هدف دوم نابودی موشک های ایران هست
همونطور که شاهد بودید حمله متمرکز به تبریز داشتیم چون صنعت اصلی موشکی تو تبریز مستقره ولی صنایع موشکی در سراسر ایران پراکنده اس .
و دیروز این موضوع قابل درک بود که شش استان در شلیک موشک به سمت اسرائیل مشارکت داشتند و این رو ثابت کردن که در سراسر ایران برنامه موشکی وجود داره.
همچنین دانش فنی و اطلاعات مربوط به برنامه هسته ای و قابلیت انجام اون و توسعه از سانتریفیوژ های آی ار-۱ به آی ار-۶ و آی ار-۷ تو ذهن دانشمندای ایرانی نهادینه شده و توانایی انجامش رو بار ها و بارها دارن .
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
