uz
Feedback
Milad | بورس فارکس کریپتو

Milad | بورس فارکس کریپتو

Kanalga Telegram’da o‘tish

#Live_Trade Researcher and trader Instagram.com/Miladjvp محتوای کانال آموزشی و نظرات شخصی اینجانب بوده همچنین هیچ مسئولیتی در قبال خرید و فروش شما نخواهم داشت.

Ko'proq ko'rsatish
8 168
Obunachilar
-2724 soatlar
-1967 kunlar
+1 21830 kunlar
Postlar arxiv
من خودم بشخصه روی نفت انتظار ۷۵ اینا و ۷۰ رو دارم ولی ۴۰ رو از الان بگم یکم برام غیر ممکن محسوب میشه ولی فعلا ۷۵ ۷۰ برام ارزش بالایی داره اگر بهش رسید مجدد اپدیت میکنم

یه تحلیل هم از یه چنلی دیدم که کارشم خوبه اسمشون رو هم نمیدونم چیه حتی ولی دنبالش میکردم. امروز چارت عجیبی از نفت گذاشت و نوشته که احتمالا پشت پرده توافق شده و نفت تا ۴۰ دلار پایین میاد نفهمیدم این پست رو برای وایرال شدن و این حرفا کرده که مثلا بگن خلاف نظر عموم تحلیل کرده و عجیبه ک نفت بشه ۴۰ دلار یا واقعا دلیل علمی و تجربی پشت تحلیلش هست نمیگم درسته یا غلط صرفا برام عجیب بود

تو گروه دوره بچه ها وقتی استراتژی و ستاپ خفن میبینن 😏 اسم استاد خاکستر هم بردم چون دوستمون از دوستان استاد سعید خاکستر هستن.
+1
تو گروه دوره بچه ها وقتی استراتژی و ستاپ خفن میبینن 😏 اسم استاد خاکستر هم بردم چون دوستمون از دوستان استاد سعید خاکستر هستن. بقول مدیری حالا ک اسم استاد خاکستر اومد ایشونو به گروه دوره دعوت میکنیم از تجربیاتشون استفاده کنیم🫶

راستی ناحیه سبز هم مهمه بعد اینکه واکنش بده اپدیت میکنم و سوار بشید واس بای و اذوقه واس جنگ اماده کنید 😁

چنتا اساتید نئوویوی و الیوتی هم دیدم تحلیلاشون اکثرا سه سناریو به بالاس یاد این سناریو نویسای طنز و بدمحتوای اینستاگرامی میفته ادم😁 تحلیل درست بنظرم اینه بتونی بگی سقف میزنه یا کف میزنه اگرم نمیدونی بنویسی نمیدونم دقیقا کدومه وگرنه اینکه تحلیل کنی یا بالا میره یا پایین تازه سناریو سوم و چهارم دیگه چیه 😂 خب دوتاش کن بگو یا میره بالا یا میاد پایین مثل جواد خیابانی حرف میزنن اگر بالا رفت ینی میره بالا اگه پایین رفت ینی میره پایین 😂 مرد باش یه تحلیل بده اشتباهم دربیاد فدا سرت وین ریت صد کی داشته ک من و شما داشته باشیم #موقت

حیف این پفیوزا اکانتمون رو فعال نمیکنن ترید کنیم 😐 داداش طلا کف جدید زد لودینگ شما کی قراره تموم شه

#xauusf update مرد و حرفش اینم 7000 پیپ ریزش خدمت هی خلاف جهت بای کن چرا تارگت اینجا بود چون کف قبلی برام اینگلف بود انتظار ک
#xauusf update مرد و حرفش اینم 7000 پیپ ریزش خدمت هی خلاف جهت بای کن چرا تارگت اینجا بود چون کف قبلی برام اینگلف بود انتظار کف جدید داشتم (اینگلف در اوردن تو خون منه😁) از این به بعد کم کم بهتره منتظر رنج زدن باشیم و به نواحی مهم حمایتی واکنش بده و بریم بالا .

خب بهتون قول ریزش 7000 pip انس رو داده بودم به قولم عمل کردم کلی طلا عرضه کردم تا بکشمش پایین 😁

خب کم کم به #تیر_ماه نزدیک میشیم بمونه عاشورا تاسوعا به یاد کربلا بریم جنگ :) شمشیرهاتون رو تیز کنید

دلار فردایی تهران ⏳ 178,500 فروش🔴

دلیل اصلاح طلای داخلی بخاطر همینه البته اصلاح قابل توجهی هم نکرده فعلا چون دلار افزایشیه بزودی روند انس هم عوض ک بشه و دلار هم افزایشی باشه مجدد طلای داخلی هم رشد میکنه

#xauusd update ✅ 6500pip 🔻 تقدیم نگاه زیباتون
#xauusd update ✅ 6500pip 🔻 تقدیم نگاه زیباتون

#xauusd update 4600pip🔻
#xauusd update 4600pip🔻

ترامپ به فاکس نیوز: من نزدیک به صدور دستور حملات جدید به نیروگاه‌ها و پل‌های ایرانی هستم تهران برای رسیدن به توافق خیلی دیر اقدام کرد و من در آستانه صدور دستور حملات جدید علیه آن هستم.

تارگت انس رو نوشتم تو این پست

نگران نباشید برید اسوده بخوابید سید مجید هوامونو داره شب خوش🫶
نگران نباشید برید اسوده بخوابید سید مجید هوامونو داره شب خوش🫶

واس بچه های دوره تو روبیکا یه گروه زدم هر بار جنگ میشه میبینم دوتا ناتیف میاد فلانی جوین شد😂😂 خب یبار جوین بشید بمونید دیگه دست بیقرار دارید مگه