uz
Feedback
savage(🖤)

savage(🖤)

Kanalga Telegram’da o‘tish

ּ. @BLACKPINK4 , ʼGod is Womanʼ, PROUD OF STRONG WOMEN “BLΛƆKPIИK”𓂃

Ko'proq ko'rsatish
1 167
Obunachilar
-224 soatlar
-87 kunlar
-3930 kunlar
Postlar arxiv
https://t.me/KeepitprettySavage/5396 بلک پینک دیگه فناشو به اسم بلینکم صدا نمیکنه چ میگویی

https://t.me/KeepitprettySavage/5394 شوگا یک دوتای دیگشون هم داشتن تازه اونا که به معنایی واقعی فرق میذارن بین اعضاشون

نبابا این پیرمردا هستن تا ابد

‎ اقا یک سوال اکسو کلا پاچیده؟

https://t.me/KeepitprettySavage/5393 یکی هم به گروهی سیسی

چقدر حرف زدم من قراربوذ سولواستن بشم وا

گروهم پابرجاعه شاید دیر کامبک بدن ولی اینم تقصیر وایجیه نه اعضا که کاسه کوزه هارو سر سولودادنشون میشکونین.

اینقدر دراماتیک نیاشید.

خلاصه. بلك‌پینك الان داره روند طبیعي مثل بقیه ارتیستا رو طی میکنه ، ازادی عمل توی فعالیت به عنوان ارتیست و خواننده.

یچیزیم هست اصلا ی ازتیست تو اهنگ گروهی نمیتونه تواناییاش کاملا نشون بده. سبک موزیک خودشو نمیتونه نشون بده. نمیتونه ایده هاش پیاده کنه.

فکر کنین چقدر پیشنهاد همکاری و اواس‌تی و فلان داشتن و نتونستن. با دوتا اهنگ فقط تو ۷ سال.

نتیجه ؟ وایجی ریده تو کریر سولو اعضا.

اعضا ۷ سال تو وایجي بودن کریر سولوشون چي شد؟ افرین دوتا آهنگ. ایا با این دوتا اهنگ میشه گفت کریر سولو دارن؟ نه میتونن کنسرت تکی بزارن؟ نه میتونن برن فستیوال؟ حتی اینم نه ارتیستایی که در حد اونا معروفن و البته کمتر کیان؟ مثلا آیو، تیون. کریر اینارو ببینین. چقدر کنسرت و البوم. بلك‌پینك و مخصوصا جني که نامبروان کرست چي؟ هیچ کریری نداره. وایجي چقدر جلوشو گرفته؟ خیلی چرا؟ تا ارتیست تحت کنترل خودش بمونه سال اخر تمدید قرارداد چیشد؟ مثلا جني یواند می داد که عملا ۶ سال قبل ضبط شده بود. وایجی گذاشت فیلم بازی کنه و فیت بده. که تمدید کنه جنی بعد قرارداد چیشد؟ جنی یهویی ی اهنگ قدیمی ترشم ریلیز کرد. بعدش بلافاصله رفت تو ورایتی شو. بعد گفت میخوام فول البوم بدم. رزی چی؟ گفت البوم میدم، برای ایلند هم اهنگ داد

ی مثال میزنم.

اجیا

چقدر دراماتیکین امام زمان

‎ بخدا بچه ها حالتون‌خراب چتونه بده تا وایجی بهشون کامبک بده فعلا دارن به صورت سولو کار میکنن که حداقل اینجوری ببینیمشون؟ همیشه خودشون گفتن چقدر دلشون میخواد کامبک بدن ولی وایجی بهشو کامبک نمیده پس؟ فعلا چیزی که قدرتشو دارن انجام میدن

‎ لیمو من به عنوان یک بلینک خیلی ناراحتم😭 یعنی بودم الان دیگه خب بنظرم منطقیه که کم کم اسم اون گروه قندوم محو بشه چون اونا به چیزی که خواستن رسیدن ولی حس بدی راجب این موضوع دارم مثلا انقدر فنا یکی دونبال میکنن بزرگش میکنن وابسته میشن یه طرف مخصوصا گروه بعد درواقع چجوری بگم ما ناراحت باشیم خوشحال باشیم هرچیزی باشیم سود خاصی برامون نداره 🙏