uz
Feedback
savage(🖤)

savage(🖤)

Kanalga Telegram’da o‘tish

ּ. @BLACKPINK4 , ʼGod is Womanʼ, PROUD OF STRONG WOMEN “BLΛƆKPIИK”𓂃

Ko'proq ko'rsatish
1 174
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-17 kunlar
-4030 kunlar
Postlar arxiv
pretty girls is here 😏

جمع جمع خوبانه

نه آجی، فردا ساعت ۲ و نیم بامداد يعني دراصل همون پس‌فردا

https://t.me/KeepitprettySavage/6195 امشبه فکر کنم ساعت ۲ و خورده ای

ادریانا لیما ، جیجی حدیدم هستن. 🙂‍↔️🙂‍↔️

من که خيلي هایپم 😭

می‌تونستید فردا فشن شوی ویکتوریا سیکرته ؟! و لیسا هم پرفورمنس داره 🙂‍↔️

چون هیترا بس زندگي ندارن، به اکانت چهارتاشون حمله کردن 🥰

بچها بعلاوه برید براي دخترا تو اینستاگرام، کامنت خوب بزارید، نه فقط اموجی، و لایک کنید سیو کنید، شیر کنید‌. 🎡 ممنونم بلینکز

فکر کنم درست شد ؟

حالا جالبش اینکه تو توییتر هزارتا اکانت مثبت ۱۸ هست که هرچقدر ریپورت کنی نمی‌پره 🤡

حتی اگه‌ آپ توییتر رو ندارید، از نسخه‌ی وبش استفاده‌ کنید کافیه بچها 🫶🏻

بعدش یه همچین صفحه‌ای باز می‌شه، متنو بنویسید و بزنید پست کردن، آخرین مرحله‌. ازتون ممنونم لطفاً انجام بدید ضروریه. :(
بعدش یه همچین صفحه‌ای باز می‌شه، متنو بنویسید و بزنید پست کردن، آخرین مرحله‌. ازتون ممنونم لطفاً انجام بدید ضروریه. :(

و بعد باید بزنید پست کردن، " tweet " و متن هشتگ ایموجی، هرچیزی می‌خواید رو بنویسید. که من متنو دادم.
و بعد باید بزنید پست کردن، " tweet " و متن هشتگ ایموجی، هرچیزی می‌خواید رو بنویسید. که من متنو دادم.

بعدش باید بزنید رو " + " براي اينکه متني رو که گذاشتم رو بنویسید و توییت بزنید.
بعدش باید بزنید رو " + " براي اينکه متني رو که گذاشتم رو بنویسید و توییت بزنید.

اول از همه‌ یک اکانت درست، با پروفایل، بیو حداقل و اسم درست می‌خواد.

الان میام می‌زارم

چقد باید فشاري باشی آخه

میخواید آموزش توییت رو بزارم بچها ؟