uz
Feedback
savage(🖤)

savage(🖤)

Kanalga Telegram’da o‘tish

ּ. @BLACKPINK4 , ʼGod is Womanʼ, PROUD OF STRONG WOMEN “BLΛƆKPIИK”𓂃

Ko'proq ko'rsatish
1 168
Obunachilar
-224 soatlar
-87 kunlar
-3930 kunlar
Postlar arxiv
دوما تو صورت طرف نبود.

این فقط “اشتباهه” که بابتش عذرخواهي کرد،”نه کثیف ترین کار ممکن”. کثیف ترین کار ممکن اینه که مراقب نظرات خشنت نیستي

https://t.me/KeepitprettySavage/5468 درسته جنی بزرگساله میتونی ویپ بکشه ولی تو فضای بسته اونم تو صورت کسی که داره میکاپش می‌کنه کثیف ترین کار ممکنه

و درآخر، من به جاي آرمیا بابت هیت دادن به جني بخاطر ویپ کشیدنش خجالت کشیدم، اینقدر زود سیگار کشیدن بي تي اس رو یادشون رفت یا ویپ کشیدن بي تي اس هاته ولي جني معتاده کدومش؟😟

نیومدم مثل یه عده بگم اوه فیوم ویپ میکشه چقدر هاته، ویپ کشیدن یا نکشیدنش هم البته بهم مربوط نیست اما اون چیزیه که قابل احترامه اینه که جني بابت ویپ کشیدن در فضاي بسته عذرخواهي کرد. و البته، ویپ با سیگار عادي خیلي متفاوته. مضرات کمتري داره و دودش بو نداره و مواد سمي هم نداره که افراد رو آزار بده.

نیومدم مثل یه عده بگم اوه جني چقدر هاته ویپ میکشي، ویپ کشیدن یا نکشیدنش هم البته بهم مربوط نیست اما اون چیزیه که قابل احترامه اینه که جني بابت ویپ کشیدن در فضاي بسته عذرخواهي کرد. و البته، ویپ با سیگار عادي خیلي متفاوته. مضرات کمتري داره و دودش بو نداره و مواد سمي هم نداره که افراد رو آزار بده.

یك ریمایندر که جني تقریبا ۳۰ سالشه و یك فرد بالغه برعکس هیتراي ۱۵ سالش.
یك ریمایندر که جني تقریبا ۳۰ سالشه و یك فرد بالغه برعکس هیتراي ۱۵ سالش.

خب.

[240701] - ام وی Rockstar لیسا با گذشتن از ام وی Smeraldo Garden Marching Band جیمین و لوکو در صدر چارت موزیک ویدیو های ترند
[240701] - ام وی Rockstar لیسا با گذشتن از ام وی Smeraldo Garden Marching Band جیمین و لوکو در صدر چارت موزیک ویدیو های ترند یوتیوب با نامبروان یوتیوب 71 کشور قرارگرفت 💋~ ام وی لیسا در روز اول و دوم به دلیل قرار گرفتن در کتگوری ‘People & Blogs نتونست چارت کنه که امروز کمپانی LLOUD کتگوری اون رو به Music تغییر داد و ام وی Rockstar با چارتینگ صدرنشین این چارت شد💃~ ╴ #Info ╴ ࿒ @BLACKPINK4

معمولا در این کتگوری روزمرگی ها، اخبار مردمی، پستای بلاگرا و کلا اکثر ویدیوهای یوتیوب در این کتگوری اد میشه

‎ سلام این کتگوری people and blogs چیه اصلا میتونی توضیح بدی ؟ممنون

24 ساعت از استوریش نگذشته بود فهمید گند زده پاک کرد

https://t.me/KeepitprettySavage/5453 بعد بیست و چهار ساعت پاک شد یا خودش پاک کرد؟😭

کتگوری people & blogs قوانین سختگیرانه ای داره چون اکثر ویدیو ها در این کتگوری آپلود میشن و به راحتی نمیشه باهاش چارت کرد برا
+2
کتگوری people & blogs قوانین سختگیرانه ای داره چون اکثر ویدیو ها در این کتگوری آپلود میشن و به راحتی نمیشه باهاش چارت کرد براهمین راکستار نتونست چارت کنه ولی خب این هیچ ربطی به ویو نداره،اگه ویو فیک باشه بالافاصله حذف میشن. بعد از اینکه کتگوریش به Music تغییر کرد هم نامبروان چارت ترندینگ هم نامبروان دیلی چارت یوتیوب شد با چارتینگ. و همچنان تاپ سه چارت موزیک ویدیو های تاپ آمریکا رو هم ترک نکرده. حتی اگه نصف اون سی میلیون ویو رو هم فیک درنظر بگیریم باز از نامبروان اون روز که فناش خودشونو پاره کردن بازم بیشتر میشه. درباره با حرف تیم یوتیوب هم باید بگم معمولا هروقت مشکلی پیش میاد این حرفو میزنن و راه حل میدن این به این دلیل نیس که حتما ویو ها فیک بوده🤡

کتگوری people & blogs قوانین سختگیرانه ای داره چون اکثر ویدیو ها در این کتگوری آپلود میشن و به راحتی نمیشه باهاش چارت کرد برا
+2
کتگوری people & blogs قوانین سختگیرانه ای داره چون اکثر ویدیو ها در این کتگوری آپلود میشن و به راحتی نمیشه باهاش چارت کرد براهمین راکستار نتونست چارت کنه ولی خب این هیچ ربطی به ویو نداره،اگه ویو فیک باشه بالافاصله حذف میشن. بعد از اینکه کتگوریش به Music تغییر کرد هم نامبروان چارت ترندینگ هم نامبروان دیلی چارت یوتیوب شد با چارتینگ. و همچنان تاپ سه چارت موزیک ویدیو های تاپ آمریکا رو هم ترک نکرده. حتی اگه نصف اون سی میلیون ویو رو هم فیک درنظر بگیریم باز از نامبروان اون روز که فناش خودشونو پاره کردن بازم بیشتر میشه. درباره با حرف تیم یوتیوب هم باید بگم معمولا هروقت مشکلی پیش میاد این حرفو میزنن و راه حل میدن این به این دلیل نیس که حتما ویو ها فیک بوده🤡

خب حالا بریم سراغ ماجرای ویو یوتیوب

میشه درمورد اینم بگی خیلی دارن زر میزنن
میشه درمورد اینم بگی خیلی دارن زر میزنن

جالبه بدونید گابریل استوریشو پاک کرد🦦🦦

هرچند ادعایی نمیمونه ایده اصلی مال کندریکه و هنری هم بهش کردیت داده این وسط گابریل اومده ادعایی چیزی رو کرده که از خودشم نیس و مال یکی دیگس