uz
Feedback
savage(🖤)

savage(🖤)

Kanalga Telegram’da o‘tish

ּ. @BLACKPINK4 , ʼGod is Womanʼ, PROUD OF STRONG WOMEN “BLΛƆKPIИK”𓂃

Ko'proq ko'rsatish
1 173
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
+27 kunlar
-4030 kunlar
Postlar arxiv
اوه now میتونم understand کنم what میگی

بوس بهت

من اینجارو واقعا دوست دارم تنها چنلیه که دارم و میوت نیست😭

lisa can u teach me Persian 😏😏

سلام فارسی کلی کلی کم

به بلکپینک علاقه داشتم و خب همین

https://t.me/KeepitprettySavage/6106 یعنی مثلا انگیزه خاصی داشتی یا دیفندو صرفا دوست داشتی و اینا؟

یعنی چی. 😂😭

چی شد که خواستی ادمین اینجا بشی

قطعاً ارهههه

ب نظرت اون پارت چن ثانیه‌ای ک میگفتن جنی برای دیس ب عنجی بود جز آلبومش هس

نه

اهنگ اکس جی شنیدی

استریم بزنید

بلکپینک

استن لیستت

نیومانترا

نیوومن یا مانترا؟ چونک هردوشون ربط داره به زن

قبلا گفتم که استن نمیکنم.